Benim adim su dis telli biraz da sivilceli bir genc kizim yani cok fazla erkegin bakmayacigi tipten bir kizim ama tabiki bazilari unutabiliyor benim bir kalbim oldugunu ve bazi sozlerin benim kalbimi ne kadar cok kirdiğini bazen annemi ve babami yanimda cok istiyorum bir genc kiz anneden baska ne isterki ? Onunla konusmayi ' bunlar gecicek kizim biz hep senin yanindayiz ' demelerini o kadar cok isterdim ki .. Onlari tam 6 sene once kaybettim bir trafik kazasinda herseyi hatirliyorum minigimin ' ablaaaa ' diye cigliklarini annemin ' korkmayin bebeğim ' diye bagrisini babamin son kez aynadan bana bakisini ani bir sesle hersey kararmisti . Annemin kurtulma sansi vardi doktorlar boyle soylemislerdi ama annem ic kanama gecirmisti babamsa kaza yerinde ölmüstü minigimle bir sure hastahanede yattik gozumu actigimda ananem ve dedem yani basimizdaydi gozlerinde ki korku endise beni korkutmaya yetmisti bile ananem basimi oksayip ' kuzum iyimisin ? ' diye sordu serum biraz canimi acitsada birseyin tam farkina varamadan ona zorla bile olsa gulmeyi basarmistim. Hemen minigimi sordum onun iyi oldugunu soylediler sadece biraz korkmus ve ufak siyriklarla atlattigini soylediler dokor gelip beni kontrol ettigimde gozlerimden anlamis olucaklar ki ..birden endiseye dusup annem ve babami sordum ananem dayanamayip aglayarak disari ciktiginda dedem mendili ile gozlulerinin icinden gozlerini sildiginde bana dogru yaklasip yuzumu sevdi alnima bir opucuk kondurarak ' onlar melek oldular cennete gittiler guzel kizim ' demisti . Zorla tebessum ettiginin farkindayim ama inanmak istesemde ' bende gitmek istiyorum neden bizi almadilar cok mu uzak kardesim annemsiz usur ya neden bizi almadilar ' diye bagirdigim da dedem sakinlestirmek icin elinden geleni yapmisti oylede oldu yorgundum ve goz kapaklarimla savasamamistim uykunun tatli kollarina annem ve babamsiz bir dunyaya kapatmistim gozlerimi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Yakinim
RomanceBazi hislerinize tercuman olmak istiyorum .. birine ulsamamanin ne kadar zor oldugunu yanindayken dokunamamanin verdigi aci aslinda birde o yanindayken hissettigin huzur mutluluk size herseyi anlaticam basta dedigim gibi hislerinize tercuman olucam...