EN KOTU GUN

890 13 0
                                    

Sabah uyandim ve hemen enerjik bir sekilde kalktim okul formami giydim saclarimi duzlestirdim ve tepeden at kurugu yaptim cilekli parlaticimi surdum ve assagi indim ananem biraz kızgındı bana cunku buseyle ilgilenmiyordum bu aralar hakliydi buse bana carparak oturdu masaya ' ben seninle kusum' dedi dudagini buzerek ' minigim gercekten haklisin ben seni biraz ihmal ettim farkindayim ama telafi edicem soz veriyorum' dedim . Hemen gulumsedi ' napcaksin ablaciim ' dedi saclariyla oynayarak ' bugun seni can abinle okul bitisi goturebilirim mesela ' dedim . Boynuma atladi ve opmeye basladi ' canim ablaammmm ' dedi . optum sacini oksadim ananem ve dedemi  optum ve ciktim okula yurumek istedim bugun telefonu cikartip cani arayayim dedim ' hah alo sevgilim ' ses yook ya konussana diiit diiit diittt telefon kapandi. Neyse okuldan sonra giderim yanina belkide okuldadir iceri girdim  okuldakiler bana bakiyordu sebep ne anaaaaaa bakmasaniza yaaaa bensu koluma carpip sinifa gecti 'kizim dikkatli olsana ne vuruyorsun ya ' bensu beni cantamdan tutup bos bir sinifa dogru surukledi 'eeeee yeteeer ne oluyor beeee ' diyerek cantami yere attim bana beni oldurucekmis gibi bakiyordu bu kiz manyak yaaa ustume dogru gelip kafami tuttu ultrason fotografi gosterip bagirmaya basladi ' ben canin cocugunu tasiyorum anladin mi cekil aramizdan bak bu can ve benim cocugum ' sok olmustum gercekten nasil ya nasil olabilir ittim bensuyu ve ultrasona baktim ' bensu yalansa bu .. Aa . bben ccaan bbenim se sevgilim ııı can bunu ya yapamaz ya hayir ' o gece o geceee bardaki gece ben bensuylayim demisti birlikte beni severken birlikte olamazlar ya bir ses bizim konusmamizi boldu telefonun sesi bensunun telefonu caliyordu  ' canim ya bir dakika bebegimin babasi ariyor ben ariyorum can acmiyor ve bensuyu ariyor can gozume gozukmemeli ya sinirden cantami alip ciktim omzuna bu sefer ben vurup gectim sinifa girdim tum dersler bugun bostu tabi iki gun sonra selin gelicekti camin kenarina gecip selini aradim acmadi mesaj biraktim ' selin sana cok ihtiyacim var lutfen mesaji alinca bana ulas can can ile ilgili birsey ogrendim kotuyum lutfen ulas bana opuldun ' son derse geldik ve bensuyla goz goze gelmedik sinifta surekli kantindeydi bende siniftan cikmadim hoca girdi iceriye tek tek karneleri verdi iyi tatiller diyip gitti takdir almistim tam siniftan cikicakken hoca bana seslendi ' kizim konusman vardi' hocaya donup baktim ve galiba gozlerim karariyor aaaa bayiliyorum ahasas gittiiiiim gozlerimi actigimda ogretmenler basimdaydi acaip kotu olmusum ya hocalar beni direk eve biraktilar bir hoca arabasina bindirmisti beni o sirada bensuyu gordum gulumseyip dalgayla yurumeye basladi hoca beni eve biravkirken dikkatli ol kizim dedi tesekkur edip arabadan indim ananem korku dolu bakarken dedem kostu koluma girdi ananem eve girince bahce kapisindan masadaki yemekleri gosterdi ' acsin tabi kizim ' dedi masaya oturttu birseyer yedim acmisim ya ben ...

En YakinimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin