Cekil onumden sisko

1.2K 20 0
                                    

Bahceye girdim kocaman bir bahce krem rengi tahtadan mukemmel bir locasi vardi hemen kuruldum etrafi izledim havuzu vardi ve kenarlari isiklandirilmisti cok hos gozukuyordu hemen karsisinda bahce takimlari vardi ve yaninda salincak cok yorulmustum ama iceriye gezmeden uyuyamazdim bu aralar tatilin bitmesine az kaldigi icin gece oturmalarini biraz uzattim dogrusu :-) eve girdim kocaman bir salonu vardi rengarenk cicek desenli koltuklar vardi 2 kisi karsiladi beni evin yardimcilariymis bana odami tarif ettiler diger odalari inceledigimde busenin yan odamda kalicagini gorunce mutlu olmustum cunku cogu zaman birlikte uyuruz :-) odami inceledim koyu pembe ve beyazin hakim oldugu bir odaydi o kadar guzeldiki yatagimin ustunde prenses tulu vardi bir tarafi pembe bir tarafi beyazdi en cok yatagimi sevdim sanirim camdan baktigimda deniz manzarasi vardi cok hosuma gitmisti oturdugumuz mevki biraz yesillikti hosuma gitmisti .. Assagiya indim yemek hazirdi biraz sohbet ettik cok yorgundum biraz sohbetten sonra yukari ciktim odam cati katindaydi ve cidden mukemmeldi ' lan ben cok mutluyum kesin birsey olucak heeee ' dedim sesli bicimde genelde boyle olurda :-D biraz kitap okuyuo kitap uzerimde uyuyakalmış ım ..

Sabah uyandigimda sirtim tutulmustu yeni odam olsa bile biraz yadirgadim yerimi sanirim. Assagidan sesler geliyordu yan villadaki komsularimiz bize kahveye gelmis kahvalti saati gectimi diye dusunup telefonuma uzandim saat ( 14:30 ) cidden bu kadar uyumuşmuyum ? Hohhhhh yani gercekten banyoya gidip disimi fircaladim yuzumu yikadim dolabima dogru yurudum boy aynasindan kendimi gordum ve biraz kendimden sogudum tamam biraz degil baya yahu fil yavrusundan farkim yok yani gozumden gelen bir damla yasi silip ustumu giydim assagi indim inmemle sok oldum yahu bari duzgun giyinseydim bu ne yahu meteor dusmus bizim salona anüüü sacimi duzeltip hemen yanlarina ilerledim sultanim tanisirdi hemen beni ufff bu cocuk elini yaklastirdiginda ter doktum ben bu bizim komsumuz mu yahu heyt be kendime gelip sohbete katildim o da ananesiyle kaliyormus anlamadim neden ailesiyle kalmiyor ki bana bakip gulumsedi agghhh aha goz mu kirpti lan o banaaaa vuhhhuuhuuuhuuhuu yav sen goz kirpma eriyorum yahu ananem ve dedeme donup ' mehmet amcacim izniniizle suya bizim sitenin civarini gezdirmek isterim ? Dedi bu cocuk bu cocuk benle vakit mi gecirmek istiyor bu tur cocuklar benimle 5 dk gecirmezki suratimdaki orangutan ifadesini yuzumden atip dedeme dondum ' dedeee gidebilirmiyim neee oluuur ' dedim bu cocuk benle dolasmak istiyorsa kaciramazdim yani degil mi kizlar ? ;-) dedem tebessumle kafani sallayip ' tabi can oglum gezdir bakalim bizim kizi ama dikkatli ol abisi yaninda ol bizim kiz biraz sapsaldir yolunu kaybetmesin :-) ' dedi sakaci bir gulumsemeyle ismi can ya bu cocuktan da boyle cool bir isim beklenirdi zaten can ufak bir kahkayla hadi bakslim dedi dizlerini sivazlayarak .. Gezmeye basladik gozu bendeydi benimde onda ama tabi can abisi diyince biraz sinirim bozulmadi degil gerci bu cocuk abi olmasa bana bakarmi ne kizlar vardir cevresinde kim bilir bana donup ' senin gozlerin e guzelmis yahu dedi siritarak ' bende utangac bir ifadeyle ' gozlerim mi ' dedim ' 'eveeet cok guzeller yesil yesil bakiyorlar dedi ' yanagimdan makas alarak ilk defa iltifat edildi yaaaa basim dondu gozum karariyor . bir kopek kostu bize dogru duydugum havlamayla kosmaya basladim can arkamdan bagirdi ama kusura bakms cancim suan seni dinleyemem yusuf yusufum kosarken arkama baktigim an bur sertlige carptim ' o ne beeee ' dedim bir ciglikla ' Cekil onumden sisko ' diye bagirdi bir okuz suratina bakana kadar okuzdu tabi ilk goruste aska inanirmisiniz ? Suan onu yasiyorum bu kas bu goz bu saclar o bakis o dudaklar bir an bagirmayla irkildim ' kizim cekilsene iyimisin sen ? ' suratimdaki afallamis halimle cevapladim ' ha ben iyiyik sen nasilsin ? ' pic bir gulumsemeyle dondu saclarini duzeltip ' kizim sen manyakmisin carptin sen bana ? ' bir an da kendime gelip ' aaa ahh afedersin ozur dilerim ben sey .. ' lafa girip bagirmaya basladi ' ya her neyse bir daha onume cikma yeter fil yavrusu tamam ??? ' kalbim kirildi gogusume birsey saplandi omzuma vurup gecti canin sesiyle kendime geldim omzuma dokunan elle dondum gozlerim dolu dolu olmustu can merakla sordu ' iyimisin sen ya ne oldu niye kactin o benim kopegimdi kacmasaydin anlaticaktim ya 'dedi agladigimi anlayip yanagimdaki yaşı sildi . ' eve gidelim mi gerçekten kendimi iyi hissetmiyorum ' dedim ' peki ' dedi sadece evin onune geldigimizde ' her neye uzulduysen sakin ol lutfen bak sendenden degerli kimse yok kendini sev yeter o zaman mutlu olursun bunu da saymiyorum fistik tamam ? ' dedi guldu biraz gulumseyip zorlada olsa ' tesekkur ederim telafi edicem soz veriyorum ' dedim ve bahceden gecip villaya girdim odama cekildim ve sadece uyumak istedim ve sinirden aglayarak uyumusum ..

En YakinimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin