Arabadan indigimizde selinin goz kirpmasi beni guldurmustu bar icki ve sigara kokuyordu herkez kendi icinde ayri egleniyordu barin bir kosesinde opusen sevgililer diger yanda kavga eden sevgililer diger yanda dans ile kizlarla kaynasan erkekler o da ne butun bu alisa gelmis goruntuleri iki meteor kesti bu da ne boyleeeeee melis cansu merve burak ve caner uzerimize geliyorlardi selin hepsiyle tanistirdi ama bu burak ciddi meteor 1.80 boyu muthis fizigi bu ne yahu meteor suan bana gulumsuyor geliyoor geldiiii elimi mi optu o suan bedenim hareket ediyor ama ruhum yok aaaa su kendine gel heey suuu ay aradigim kendime suan ulasilamiyor lutfen daha sonra tekrar deneyim ben kendi kendime konusmami selin boldu ' öhüü öhüü burak ve su abi bir durun cekliin ' diyince elimi hemen buragin elinden cektim ve gulumsedim iyiki suan los isiklardayiz yoksa kizardigim belli olabilirdi masa ayirtmislar bizim icin ama bu masa degim bir loca yani oturduk ve herkez ile tanistim tabi burakla kesismeyi bitirmedik tam buragin zeytin gpzlerine dalmisken telefonumun titremesiyle kendime geldim ananem mi ariyor ne olmuş olabilirki seline isaret cakip barin disina ciktim yuksek ses vardi ' ananeegggg ne olduugggg ' ananaem de bagirmaya basladi :-D ' kiziggiiim can seni aramistaagg ulasmamamis galibaaa nerdeymis bu arkadasinin dogum gunu he bak karsimda bekliyor seniggg ' neeee can mi ya of of bitti ya bitti niye anlamiyor baskasiyla birlikte olurken okuldaki en yakin arkadaskm ve can ' in en yakinimin sevgilimin bunu yapmasini yediremiyorum hemen cevapladim barin adresini verdim caninin sesini duydum aaa ben biliyorum orayi tesekkurler diyip gitti ananemde kapatti hemen of ya of ne geliyorsun ki tam iceriye giricektim burakla carpistim ' pap pap pardoon ' diyop gulumsedim ' onemli degil en fazla parfumun siner ustume ' diyip goz kirpti ve elimden tutup locaya goturdu bir kadeh iki kadeh uc kadeh gelsin gitdin shotlar derken galiba cok kotu oldum surekli ' CAAAAGGĞNN BUNU NASİL YAPTİGĞİİİN NİYE YAAAAA ' uhuhuhu diye aglamalar makyaj akmalari ogurmeler ve sonunda tanidik mis bir koku huzur bu koku beni ayiltir bile derken kolumdan cekistirip bogurerek ' su yuruuuuuu ' diye cekistiren bir can ile karsilastim burak hemen dogrulup 'ne oluyor lan ' diye cana dogru yumruk hedefi indirince gozlerim yerinden pörtledi 'aaaa ne kadan da beni iki sahiplenen erkeeggkk ' diye bagrinca can ve burak bana bakti o sirada selin cani kolundan tutup disariya cekti zorla arkalarindan baka kaldim tam o sirada basim dondu hoop dusuyorum derken burak beni o kasli kollariyla kavradi ve lavobaya goturdu galiba lavoba burasi aaa eveeet derken kizlara ters ters bakip tum hatunlari disariya cikardi yuzumu soguk suyla yikadi iyice ' caaan yapma yaaaa ' diyince can dedigimi fark etmem kisa surmedi burak o zeytin gozlerinden ates cikardi resmen hayir bu cocuk niye bir anda yakin oldu onu da anlamadim ama cocuga ayip ettim can diyerek napayim aklimda hep o sirada burak beni kaldirip kucagina aldi ve tuvaletteki mermere bir anda oturtturdu ' burak ' dememle buragin eli yuzumde gezmeye basladi o sirada eli dudaklarima indi ve cenemden tutup dudaklarima dogru yaklasirken ittim tam ittigim sirada selin ve can iceri girdi can buraga yumrugu patlatip assagiya indirdi o sirada gulfum ama niye guldum orayi bende bilmiyorum ya o sirada burak kalkip cana dogru yakladirken selin ' yeteeer ' diye bagirdi . nerden biliyorlar burda oldugumu diye dusunurken can ceketini cikarip benim ustume giydirdi ' birde bir karis elbiseyle gelmis hale bak tut su ayakkabilari selin ' dedi ayakkabilarimi cikartip kucagina aldi ve barin arka kapasindab cikartti o sirada korumalara kas goz yapti ve korumalar iceri daldi beni on koltuga bindirip kemerimi bagladilar selinde arkaya bindi ve giderken birseyler konustular ama cok ugultulu sizmisim sanirim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Yakinim
RomanceBazi hislerinize tercuman olmak istiyorum .. birine ulsamamanin ne kadar zor oldugunu yanindayken dokunamamanin verdigi aci aslinda birde o yanindayken hissettigin huzur mutluluk size herseyi anlaticam basta dedigim gibi hislerinize tercuman olucam...