Siskooooooo

1K 21 0
                                    

Ruyamda yasadigim o kisa ani gorunce birden uyandim ter icinde kalmistim yab ben bu adama niye asik oldum anlamadim ki gomdu beni orda resmen bacaklarimi kendime cekip basimi ellerimin arasina koydum saclarimi parmaklarimin arasina aldim offffff diye haykirarak kalktim acikmisim of yiycem anasini satayim fil gibi olucam sigmiycam kapiya yaaaaaaaa sinirle assagi indim saate baktigimda gece 00:00 di umrumda da degildi acikcasi yani buz dolabini acip goz gezdirdim ahaaaa nutellaaaa canim bebegim goz nurummm sen burdaniydin canim yaaa hemen kaptin bir kac dilim ekmege surdum birsey eksikti sicak suuuuutttt yasasiiiinnnn yaa o da var hemen isittim ve muhtesem ikiliyi hemen bitirdim ortaligi toparladim ve bahceye cikmak istedim kapiyi aralayim ayagimdaki pandiflerle ciktim bu nasil soguk yaaaaa dondum dondum tam iceri giricekken can yandan bir gulumsemeyle yan bahceden bana bakti ' uyku mu tutmadi minik kiz ? ' dedi minik kiz mi aggghhh o kelimeye kadar cok iyiydin cancim gercekten yaaaa ' yok can abiicigim ya yeni uyandim da biraz acikmisim da yani sey bi sey yaoayim dedim balkona cikayip sey yapip iceri gireyim dedim de ' dedim . Kahkaha atti agzini kapatarak biraz ' Gece yemek yemeyi cok severim bende su biliyormusun ? ' biraz utangac bir tavirla ' sisman kizlar icindir . dedim kaslarimi cattim yuh abi sen bu kasli vucudla gece yemek yiyorsan ben ve boyleysen vay anasini yani birde su dedi bu sefer fark ettiniz mi kizlar minik kiz ve abi cumlesi yoktu hosuma gitmedi degil haniiiiii hihihi ' neyse gec iceri usutuceksin hasta olursun hadi bakalim bu arada sen sisman degilsin sadece guzeliginin farkinda degilsin tek yapman gereken kendine onem vermek iyi geceler guzel gozlu kiz ' dedi goz kirpip el salladi gulumsedim ve iceri girdim beynimde o cumle donup durdu sen 'sisman degilsin sadece guzeliginin farkinda degilsin tek yapman gereken kendine onem vermek iyi geceler guzel gozlu kiz ' her aklima geldiginde tebessum ettim artik birseyler degismeliydi gercekten bunun farkindayim kendime siz verip yatagima gectim telefonumu elime alip bir spor salonu arastirdim buralarda ne yapmam gerekene kadar bir yer buldum cok iyi gozukuyor yarin bu konuyu ananem ve dedemle konusucam cok karalitin yeter artik bu yeni kararin verdigi mutlulukla uykunun tatli kollarina biraktim kendimi galiba can benim gozumu acti ..

En YakinimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin