Eve girdim yavssca kapiyi kapatip ayakkabilarim elimde eve girdim ve yukari odama ciktim ananem bana seslendi ' kiziiiiiim su aciktiysan tezgahda en sevdigin yemek var mercimekli kofte oyle sesizce cikma yukari gelde yuzunu gorelim ' hakliydi ' tamam ananem ozur dilerim bir dus alip geliyorum seni cok seviyorum geldiiiiim ' dedim dusa girdim kuvete cikolotali dus jelimi doldurdum ve boyle bir rahatlama yok ya gercekten cok guzel hemen dusumu bitirip havluma sarinip odama gectim . ustume bir siyah jean dizleri yirtik az gobek dekolteli siyah bir bluz giydim ve siyah topuklularim aaa telefonum caliyor nerde bu telefon hahh gulumseyerek ' efendim sevgilim ? ' dedim oksuruk sesleri tamamladi ' seseses sevgilim mi ? ' dedi ' can ne diycem ama istersen demem tabiki ' can hemen ' yok askim de sevgilim de Sevgilim de hatunum deee ' gulumsedim ' hadi spora gidicez hazirlan ' dedi . biraz konusup telefonu kapattim yukari ciktim nike spor takimlarimi giydim sacimi salık biraktim ve beyaz yarim nike ustumu dar spor taytimi giydim (multimedyada var ) hemen spor cantami alip ciktim can siyah tisort kisa kollu siyah esofman alti gitmisti yakiyordu be bu haliyle bile saclarini sevdigim yanagimdan optu belimden tutarak spor salonuna dogru ilerledik iceriye girdik ' hadi bakalim sevgilim dök terleri gel ' diyip gulumsedi ' sevgilim gozum ustunde dikkat et sen yanlis terler dokme ' dedim tek kasimi kaldirarak goz kirpip kendi tarafina gecti . Sporumu yaptim havlumu sirtima attim ve canin tarafina dogru ilerledim bir kiza hareket gosteriyordu suan nasil kiskandim anlatamam yanina hizla ilerledim can beni gorunce gulumsedi goz kirpti hemen ayagim sakatlanmis numarasi yaparak yanina dogru yurudum ' askim ayagiim cok aciyor yaa ' can hemen kizi birakip yanima geldi oturttu yavasca ' sevgilim ne hareketi yaptin isinmadan mi yaptin ? ' kafami salladm dudagimi bukerek kiz ters ters bakiyordu o sirada cana sarilip kiza dil cikardim kiz cantasini alip cikti can hemen toparlandi ' abi benim hatun sakatlamis ayagi biz gidiyoruz ben bir kac gun yokum ' dedi el sallayarak . Adam kafa salladi ve ciktik arabaya bindirdi . kendide binip yuzume bakarak kahkaha atmaya basladi ' ya can ne guluyorsun canim aciyor ya ' dedim aci ceker gibi can eminmisin diyerek kasini kaldirdi hemen anladim numara yaptigimi anlamis galiba gulerek ' oy benim sevgilim beni kiskanmista numaralar mi yapmis ' dedi yavru kopek bakisi atarak ' eveeeet o kiz cok kotu bakiyordu sana ' guldu ' aferin benim sevgilime ' dedi . eve geldik iceri girdim hemen dus aldim birseyler yiyip yattim cunku ertesi gun karne alicaz bugunleri seviyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Yakinim
RomanceBazi hislerinize tercuman olmak istiyorum .. birine ulsamamanin ne kadar zor oldugunu yanindayken dokunamamanin verdigi aci aslinda birde o yanindayken hissettigin huzur mutluluk size herseyi anlaticam basta dedigim gibi hislerinize tercuman olucam...