Galiba ananem ve dedem biraz yuzumden anlamis olucak ki merakimi yuzume bakip ayni anda ' kizim su simdi bak ... ' sessizlik birbirlerine bakip endiseyle kafalarini salladilar ' ciddi anlamda korktum ahaaaaa yoksa ben evdeki yemekleri bitiriyorum butceye zarar veriyorum diye beni aticaklar mi ? Ya yoksa beni kampami gonderiyorlar yatili okula mi tobe est kafamda deli sorular aghhhhhhhh ' bir sakin olsam iyi olabilirdi ' hasss*ktir ' birden bana bakip sasirdilar ' anane ben yine disimdan mi konustum ya ? ' ananem ve dedem tebessum ederek ' yavrum aci biber var dolapta yermisin ? Dediler ' yok sultanim ya almayim ben hem tokum zaten hihi vallaha bak gobege bak hey gidi heeey hohohoyh masallah ahaha' dedikten sonra bogamizimi temizleyip sustum biraz tebessumle .
Ananem derin bir nefes cekerek icine konusmaya basladi ' kizim su dedenin orda bazi isleri var evimizde vardi aslinda sadece gidememistik uzun suredir hatirlatmak istemiyorum yavrum ama annenin olumunden sonra deden oraya gitmeyi planlamisti ama kendimize gelememistik okul isinide hallettik kardesininde busede 1.sinifa orda basliycak kizim tabiki sen nedersin bilemedik ' nefes alip verdikten sonra dedem girdi konusmanin arasina ve ananemin cumlesini tamamladi ' kizim seni arada birakmak istemiyorum annenin ve babanin mezari anilarin burda bu evdede var ama biraz kendine gel istiyoruz cok saldin kizim kendini hem orasida bizim evimiz yeni bir hayat hepimize iyi gelicektir eminim evinizdeki yardimci emine teyzende orda o da bekliyor bizi orda hersey hazir ' dedi nefes nefese biraz buruk bir gulumsemeyle ' Benim ve kardesim icin hep en iyisini dusundunuz biliyorum kendimi saldim onunda bir o kadar farkindayim bu durumun sizi uzdugununde buse icin sorun olucagini sanmiyorum sonucta o daha cok farkinda degil ama bana da iyi gelicegini biliyorum annem ve babami dert etmeyin biraz anilarimi birakmak bana iyi gelebilir cunku iyi olmadigimin farkindayim iyiki varsiniz sizinle her yere gelirim sizi cok seviyoruz biz ' dedikten sonra sarildik guclu bir sekilde buse ' ya ayicigimi sıkıştırmayin aradaaaaaa offf ' dediginde hepimiz gulduk kahkalarla şimdiden hersey duzeliyor sanirim.. :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Yakinim
RomanceBazi hislerinize tercuman olmak istiyorum .. birine ulsamamanin ne kadar zor oldugunu yanindayken dokunamamanin verdigi aci aslinda birde o yanindayken hissettigin huzur mutluluk size herseyi anlaticam basta dedigim gibi hislerinize tercuman olucam...