Spor ve Degisim

1.1K 19 0
                                    

Sabah bir mutlu uyandim ki anlatamam yaaa kollarimi acip genleserek ' iiiivvvvvvvvvvvvvvvv' diye genlestim . Suratimda aptal bir gulumseme banyoya gectim elimi yuzumu yikayip disimi fircalayip ustumu giydim assagi indim kahvalti hazirdi hafif birseyler yedim cunku spor salonuna gecikmek istemedim konuyu ananem ve dedemle konustum bu aldigim kararin beni mutlu edicegini ve buna cok sevindiklerini soylediler onay verdikleri icin mutlu oldum acikcasi ananeme kalsa ben tontis olarak cok tatliyim onun elma sekeriyim falan ama artik buyumeninde zamani gelmisti diğer kizlar gibi olucam kendime sozum var o cocuktan sonrada daha cok hirslandim yukariya cikip hizli adimlarla hemen disimi fircaladim uzun saclarim var ve sansliyim tarayip yana attim kulaklikli bere mi taktim kirmizi montumla botlarimi da cektim hazirim dedeme cikicagimi soyledim benim 5 dk seninim sonra kapiya cikmami sofore adresi vermemin yeterli oldugunu soyledi o sirada bende bir bardak su icip ciktim arabaya bindim adresi verdim harun amca cok tatlı bir adamdi soforumuz gibi degik aile dostumuz gibiydi geldigiizde tebessumle tesekkur edip indim arabadan spor salonuna girdim iligili kisileri buldum konustum ve yardimci oldular yarin spor salonuna basliyorum yasasin kizlar degisim iyidir degil mi ? İlk once biraz alisveris yapmam gerekiyor hic spor kiyafetim yok birseyler almam gerekiyor birseyler almam gerektigini soyledim beni buyuk bir alisveris merkezine getirdi girdim iceriye yukariya ciktim spor kiyafetler satilan bir yer vardi hemen kostum oraya dogru bedenime gore bulamamak beni uzuyor cok az kaldi yakinda boyle olmuycak biraz dolasip buldum bir kac birsey arabaya binip eve gittim ananem ve dedeme heycanla anlattim sonra aldiklarimi gosterdim cok begendiler hemen gidip denedim doğdu koca popolu bir kiz oldum ya aldiklarimi yerine kaldirip assagiya yemege indim hafif birseyler yedin cunku spor hocamla neler yemem gerektigini konustum suan onu uygulamaliyim listeyi yardimcimiza verdim ve 20 dk ya hazir olucagini soyledi biraz yuruyus mu yapsam dedim 20 dk yurumus olurum ne olucak degil mi ? Hemen koyu renk jeanimi giydim siyah kazagimi ustune bere ve montumu giydim botlarimi giyip yurumeye basladim ellerimi cebime koydum kulakligimi taktim kulagimda' zeynep bastik firca' sarkisi bu sarkiyi cok severim gunde 1235869 kere dinliyorum zaten . kafamo bir kaldirdim can agbicigim ! Sinir oluyom ya abicim nasilsin su minik kiz falaj me minik ya yasini ogrenicem seninin oglum gulumsuyor ve bana yaklasiyor eneeeem simdi surda bayilicam ' naber can abiiii ??? ' dedim kizim sen kasiniyorsun . kafami oksayip ' iyiyim tatli kiz bugun bizim salona gelmissin gordum seni ' dedi birden ' ben daha sizin eve gelmedim ki ' buyuk bir kahaka atip yanagimdan makas aldi dondurdu yonumu kolunu atti omzuma suan karnim agriyor midem de birseyler oluyor haberim yok ama suan soguk ter dokuyorum ' ahahahaha su gercekten cok tatli kizsin cok safsin ve boyle kal :-) salon derken sundan spor salonuna yazdirmissin kendini :-) ' dedi rezil oldum yaaaaa ' heee evet ya zayiflamaya karar verdim ' sasirmis bir ifadeyle dedim bir guldu ki ya bu cocuk bana niye guluyor ya ' o yazildigin spor salonunda calisiyorum ben hobi olarak cok karsilasiriz ' dedi ' tabi ya oluur bakarsin bana yardimci olursun degil mi ? ' dedim olumlu yonde kafasini salladi cidden her gun karsilastik kizlar bana yardimci oldu ciddi anlamda . bu konusmamizdan tam 3 ay gecti yavas yavas zayifliyordum okulkar acildi kendime guvenim geldi benden hoslananlar oldu okulda cok mutku oldum ama can sayesinde cok da yanit verenedim onlara canla yakin arkadas olduk selinden sonra en yakinim oldu cok mutku ediyor beni bir kac ay gecti artik alistim buraya baya kilo verdim artik her kiz gibiyim :-)

En YakinimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin