Veda..

1.2K 20 0
                                    

Selinle buruk bir gulumseme olustu yuzumuzde . Bir sure bakip birbirimize sarildik selin sakayla ' yavrum kemiklerimi kiricaksin :-) ' dedi ' ya ozluycem kizim iste seliğiin bir sey diycem . selin sesimden ve seslenis tarzimdan birseyler yumurtluycagimi anlamisti sanirim egilip biraz yuzume bakti sarildi kendine cekip basimdan tutup optu saclarimi bu kiz benim kardesim cidden ya karsilik verdim ve konusmama devam ettim . ' selin orda hersey degisicek ve artik bende degismek istiyorum ama bunu nasil sensiz basaricam bilmiyorum seni cok ozluycem zayifliycaz bak kizim tamam mi soz ver bizde o diger kizlar gibi olalim baktikca baksinlar artik acimayla veya dalga gecerek bakmalari canimi yakiyor anladin mi beni sende söz ver bak ? He ? Tamam mi ? ' selin yanagimdan opup ' tamam kuzucuk sakin ol soz veriyorum ya gercekten artik kendimize bakicaz yeni hayat yeni baslangic yeni umutlar tamam mi ? Simdi gitmem gerek ucagi kacirtip annemleri kizdirmak istemem :-) ' dedi vedalastik ona bir bileklik verdim ikimizin bikekligi aynisi bendede vardi kapiyi kapattim hemen cama yoneldim taksiye bindi taksi tamamen uzaklasana kadar el salladim dolu gozlerle .. Gitme saati hersey toplandi bavullar her yerdeydi minigim elindeki oyuncagini surukleyerek dudagini bukerek geldi ' ne oldu boncugum ? O dudak niye bukuldu yine ? ' dedim bende dudagimi bukerek ' abla ponny sigmiyor bavula burda birakmak istemiyorum ya ' gulup kucagima aldim gozunun onune gelen bir sac tutamini kaldirdim ' kucaginda tasisan senin icin sorun ourmu kucuk hanim hem o da yolu izler seninle olur mu ? ' nasil mutlu oldu 'oluuur ' diyerek indi kucagimdan hersey hazir yola cikiyoruz arabaya bindik ve tabiki hemen uyudum genelde arabada uyumayi severim besik gibi gelir bana ya her neyse oyle bir uyumusum ki bir ara buse kucagimdaydi bir sure ananemde gozlerimi ovalayip ilk telefonuma baktim mesaj var ' (1) ruh okuzum ' hemen actim heyecanla ' kardesin hep yaninda unutma gelebildigim en kisa surede yanina gelicem o bilekligi cikartirsan durtsunler tamam mi ? :-) ' gulumseyip cevap verdim ' soz soz vallaha cikartmam bende her zaman yanindayim unutma opulduuun '
Mesaji yazdiktan sonra cama kafami yaslayip yolu izlemeye koyuldum tabiki kafami carptim 123433258 kere flimlerde niye olmuyor boyle kafa carpmalar vay anasini ne duzgun ki .. Yolun yarisini uyuyarak gecirmeye calistim .

En YakinimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin