1.Bölüm

156 6 1
                                    

(Yazar Notu : Selammm bu ilk bölümüm olcak çünkü diğeri tanıtımdı neyse medya da Jiyeon'umuz var. Tamam ben susuyorum siz hikayeyi okuyun en iyisi)

Jiyeon'un Ağızından

  Ailee ve Hyorin ile buluşmamızdan sonra eve döndüm. Çantamdan zor bela anahtarımı aldıktan sonra kapıyı açtım ve içeri girdim. Mutfaktan nefis kokular geliyordu. Mutfağa doğru koştum. Teyzem yemek yapıyordu .Offf ne kadar da nefis kokuyorrrr. Çok acıkmışım yha.

"Teyze yemek ne zaman hazır olur??"

"Acıktın mı güzel kızım"

"Evet teyze" dudak büzdüm ve tatlı görünmeye çalıştım.

Teyzem yanaklarımı sıktı.

"Çok tatlısın sennn"

"Sana çekmişim teyzeciğim"

"Yalakalıkta sınır tanımayan kızım" teyzem kahkaha attı. Bende onun gülmesiyle gülümsedim.

Teyzemi çok seviyordum.Böyle zor bir durumumuzda böyle bir teyzemiz olduğu için gerçekten çok şanslıydık .Teyzeme kolay gelsin dedikten sonra üst kata çıktım.

Ablam şarkı söylüyordu. Ablamın odasının kapısına kulağımı dayadım ve onu dinlemeye başladım. Ablamın sesi birden kesildi. Kendi kendine bişeyler söylüyordu. Dayanamayarak odaya girdim.

"ABLAAAAAAA~!" diyerek ona kollarımı açarak koştum.

Ablam ilk ne olduğunu anlamadı .Ben ona sarıldıktan sonra ne olduğunu anlayıp sarılmama karşılık verdi. Ondan ayrıldım ve

"Abla sen napıyordun?"

"Şarkı söylüyordum canım"

"Peki abla.Bu aralar neden bu kadar şarkı söylüyorsun ki ?"

"Bu aralar bir tane şarkıya baya taktım. Ama bir türlü ezberliyemiyorum .Nedenini bende bilmiyorum. Oysa ezberim kuvvetlidir ." seslice nefes verdi ve kafasını aşağıya eydi.

"Ahh sende buna mı taktın ablamm. Komiksin."

"Bence gayet normal hıh. " şakasına tripli davranmaya başladı. Bende ona sıkı sıkı sarıldım. O da bana sevimlice gülümsedi.

"Abla hadi gel birazdan yemek yicez. "

"Tamam canım. "

Beraber aşağıya indik. Sofra kurulmuştu .

"Ah teyzem ya kesin çok yorulmuşsundur keşke bize söyleseydin sana yardım ederdik "

"Yok kızım yorulmadım."

Ablam hemen

"Teyze yorulmasan da bize söyle sana yardım edelim tamam mı? "

"Peki tamam kızlarım "

Sofrada bol kahkahalı eğlenceli yemekten sonra teyzeme dinlenmesi için ısrar ettik ve onu televizyon odasına yolladık. Ablamla sohbet ederek sofrayı topladık.

Odama geçtim. Kulaklığımı taktım ve sosyal medyada gezinmeye başladım. Çoğu öğrenci okul başlaması ile ilgili resimler paylaşmıştı. Ayy doğru yaa okul başlamasına çok az kaldı T_T. Hesaplayayım.... 3 gün kalmış!!!! Ve ben daha yeni farkına varıyorum -_- .

Bi dakka benim okul çantam yok! Yarın alırım en iyisi.Ve birkaç kıyafet de alırım okul için ilk ay yeter bunlar bana .Bunları düşünürken Hyorin;Ailee,ben ve kendisinin olduğu grup konuşmamıza mesaj atmıştı. Merak edip ne olduğuna baktım. Bakmaz olaydım. Yazdığı şey
'Adana adana merkez patlıyor herkes'
Ailee de hemen ardından yaklaşık ona yakın üst üste poker face emojileri attı. Bende gülen kedi emojisi attım. Böylece sohbet başladı. Okuldan bahsettik, alacağımız kıyafetlerden bahsettik, erkeklerden de birazcık(!) bahsetmiş olabiliriz tabii. Tabi üç erqen kız konuşurlarsa böyle olur.

Saat daha yeni yedi olmuştu ve ben uykudan ölüyordum. 'Doğal tabi Jiyeon saat sabahın 5'inde uyuyup 9'da kalkıp erkenden uykunun gelmesi' sen çok biliyon iç ses. Tamam deliriyorum galiba en iyisi uyumak.

Yumuşacık yatağıma gelişine atladım ve hemen battaniyeme sarıldım. Zaten o ara uykuya dalmışım .

Z...Z..Z.....

İmkansız DeğilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin