Jiyeon'un Ağzından
Eunjung kapıyı açmaya gitti. O ne ara uyandı yaa. Eunjung kapıyı açtı.
"BEN GELDİİİİİİİİİİMMMMM"
"QRİİİİ HOŞGELDİİİNNNN" dedi Eunjung.
"NE QRİ Mİ GELDİ?..OHAA QRİ , BİR AN GELMİCEN SANDIM" dedi Hyomin.
"Ee beni içeri geçirmeyecek misiniz?" dedi Qri.
"A doğru. Hadi geç." dedi Eunjung.
"Odunsu- ..bu kız kim?" dedi Qri.
"Merhaba ben Jiyeon" dedim.
"Bende Qri , tanıştığıma memnun oldum."
Gülümsedim.
"Bende memnun oldum."Oturma odasına geçtik. Benim neden burda kaldığımı kısaca özetledim. Anladığını belirtircesine kafa salladı.
"Okulunda buraya yakınmış ve bizimkilerde seni sevmiş o zaman burada bizim gibi yaşamaya ne dersin?" dedi Qri.
Şaşırmıştım. Ne diyeceğimi bilememiştim.
"Bilmiyorum ki, hem teyzeme ve ablama haber vermem gerekiyor" dedim.
"Eğer izin verirlerse kalır mısın?" dedi Hyomin aegyo yaparak.
"Ya şimdi...hmm..eğer izin verirlerde neden olmasın" dedim gülümseyerek.
"Valla mı?" dedi Eunjung sırıtarak.
"Tabiki" dedim.
Eunjung'un Ağızından
Jiyeon'un burda kalabilme ihtimaline bile çok sevinmiştim. Çünkü çok sevecan, samimi ve iyi biriydi.
2 saat sonraaaaaaağğğğğ
Qri ile eski anıları konuşup baya gülmüştük. Hatta dün ki olanlarıda konuşmuştuk*evil smile*.
Yarın okul başlıyacaktı. Bir yandan çok heyecanlıydım bir yandan da hüzünlü. Çünkü burda okul başlıyor T_T mutlu olmamı beklemeyin. Aslında mutlu olcağım sebepler de var yani. En sevdiğim 2 hatta şimdi 3 oldu, arkadaşımla aynı okulda hatta Qri ile aynı sınıftaydım. Aa acaba Jiyeon'un şubesi neydi?
"Jiyeon?" dedim.
"Efendim Eunjung?"
"Senin sınıf şuben ne? Ben ve Qri'nin ki 'B' , Hyomin'in ise 'F' şubesinde" dedim.
"Aa ciddi misiniz?Bende 'F' şubesindeyim" dedi Jiyeon.
"Acaba şey yapsak mı?" dedi Qri.
"Bencede şey yapalım çünkü şey yapmak çok iyi bir şeydir." dedi Hyomin gülerek.
"Hyomin seni dövmek istiyorum" dedi Qri poker face'le.
"Tamam tamam birbirinizi dövmeyin, evet sen söyle Qri" dedim.
"Okula gidip bizde şubemizi değiştirsek mi?" dedi Qri.
(y/n:arkadaşlar kendim daha üniversite okumadığım için üniversite de nasıl bir eğitim sistemi var bilmiyorum. Yani şubeleri var mı fln bilmiyorum. Kusura bakmayın)
"O zaman biz bugün okula gidelim" dedim.
Woohyun'un Ağızından
Kahvaltı yapıyorduk ve benim istemsizce aklıma o geliyordu ve kahvaltıya odaklanamıyordum. Başka yerlere dalıyordum. Myungsoo elini gözümün önünde salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Değil
Short StoryAnnesi 3 yaşında iken , babası daha doğmadan ölen ve ablası Nara ile teyzesinin evinde kalan bir kız .. Tüm aile üyeleri olsa bile hayata tek başına tutunmak istenen bir erkek .. Bu ikisi birbirlerine rastlayarak hayatlarının aşkını bulcaklar mı ?