7.Bölüm

109 4 3
                                    

Jiyeon'un Ağzından

"Qri ile de Sungyeol arasında tuhaf birşey var, ama hala anlamadım. "

Sevinçle ellerimi çırptım.

"Onları ziyarete gidelim mi?"

"Ne?" dedi ikisi birden.

"Olmaz mı? "dedim şaşkınca.

"O-Olur d-da neden gitcez?" dedi Hyomin.

"Bilmem, komşu ziyareti sadece"

"Olur neden olmasın değil mi Hyominn"dedi Eunjung evil gülüşü ile.

"Pff peki olur"

..

Evden çıktık. Zaten tam karşımızda onların evi vardı. Kapıyı çaldığımız da Hyomin tam geri gitcekken kapı açıldı ve biz Hyomine gülerek baktık. Kapıyı açan tanımadığım biriydi. Zaten bu evden sadece Myungsoo'nun tipini biliyordum.
Eunjung'a diğerleri anlamadan 'o hangisi' diye sordum. O da 'Woohyun' dedi ve kıkırdadı.

"Immm merhaba biz ziyarete gelmiştik , tabi eğer sizde müsaitseniz?" dedim. Bu arada ben neden diyorsam.

"E-evet ziyaret için" dedi Hyomin.

"Tabi, içeri girin" dedi Woohyun.

İçeri girdik. Eunjung'ların evine benziyordu burası. Tabi dekorasyon değil, ev şekli.

"Kim gelmiş Wooh..." Myungsoo odadan çıkarken söylüyordu ki bize baktı ve lafını bitiremedi.

"Merhaba Myungsoo" dedim.

"Merhaba Jiyeon" dedi.

"Siz tanışıyor musunuz?" dedi Woohyun.

"Evet bugün dediğim kız Jiyeon'du"

"Güzel kız bulmuşsun, hemde çok güzel" dedi Woohyun.

"Öhöm öhöm..şey hoşgeldiniz" dedi Myungsoo.

"Hoşbulduk" dedi Eunjung. Hyomin de fısıldayarak 'ben hoşbulmadım' dedi , wihuu kıskanmış. Tamam ben sustum.

Hyomin'in Ağızından

Yaa Woohyun bildiğimiz güzel dedi. Sinir krizi geçirebilirim her an. Tabi bu konuda Jiyeon'u suçlamam aslında kimseyi suçlayamam. Çünkü Woohyun'la bir ilişkimiz yok ve ben yine kendi kendime konuşuyorum.

Baktım bunlar oturma odasına geçiyorlar bende onların arkasından gelirken bir kol bileğimi tuttu ve beni mutfağa çekti. Çeken kişiye baktığımda Woohyun olduğunu gördüm. Beni duvarla kendisi arasına aldı. Ahh ölüyorum galibaa. Bu ne yakışılılıktır. Tamam konumuza gelelim.
Woohyun
"Minnie seni öpebilir miyim?"diye sordu. NE DEMİŞTİİİ?

"Huh?"

Baş parmağını dudağımın üzerine koydu ve öptüüüü! Aslında parmağını öptü ama bananeehh.

Fısıldayarak
"Amacın ne Woohyun?" diye sordum.

"Sevdiğimi öpemez miyim?"dedi çapkın bir gülüşle.

"Sevdiğin mi?" dedim, tekrar fısıldayarak.

"Hyomin ben..ben seni seviyorum."

Bu çocuk mal ya. Az önce beni öperken utanmadı , sevdiğini söylerken utanıyor. Nee! Dur bi dakika bana itiraf mı etmişti?!?

"W-Woohyun s-sen ciddi misin?"

"Tabiki ciddiyim. Sen ne düşünüyorsun?"

"Ne desem bilemedim ki. Bende seni çok seviyorum."

İmkansız DeğilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin