(Yazar:İmkansız Değil için bir MyungYeon videosu yaptımm. Medyadan izleyin kesinliklee!Sizi seviyorum)
Yazar Anlatımı B)
Sinemaya doğru yola çıkmışlardı. Hyomin ve Woohyun yol boyunca birbirlerine kaçamak bakışlar atmışlardı. Jiyeon ve Myungsoo ise birbirlerlerine iğrenç espriler yapmışlardı.
Onlar her bir espri yaptığında WooMin ikilisi göz deviriyor, Woohyun Myungsoo'ya geçiriyordu. Tabi Hyomin bu duruma her defasında gülüyordu.
Sinema Salonunda
Sinemanın izleneceği yere varmışlardı. Erkekler bilet almaya gittiklerinde Jiyeon ve Hyomin yalnız kalmışlardı. Tabiki de dedikodu yaptılar.
"Jiyeon? Sen ile Myungsoo çok yakışıyorsunuz biliyor musun?" Hyomin hevesle söylemişti. Jiyeon göz devirmekle yetindi.
Erkekler sonunda gelmişlerdi. A salonunda MyungYeon çifti korku filmi izleyecek, B salonunda da WooMin çifti romantik film izleyeceklerdi.
WooMin Sinemada
Film daha başlamamıştı. Woohyun, Hyomin'e bakmaya başladı. Hyomin izlendiğini fark ederek Woohyun'a baktı ve kızardı. Woohyun Hyomin'in bu haline kıkırdadı.
Salonun ışıkları sönmüştü. Bu demek oluyordu ki film başlayacaktı.
MyungYeon Sinemada
Jiyeon, film daha başlamadığı için canı sıkılıyordu. Myungsoo'ya baktığında onunda bir farkı yoktu.
"Myungsoo?"
"Efendim Jiyeon"
"Korkarsam sana sarılabilir miyim?"
"T-tabikide. G-güvende hissedersin böyleliklede."
Jiyeon onu onaylarcasına kafasını salladı. Ve salonun ışıkları söndü. Korku başlıyordu MyungYeon için.
WooMin-Filmin Ortalarında
Film çok duygusaldı. Hyomin ağlıyordu. Woohyun da durumdan yararlanarak Hyomin'in kafasını kendi omzuna koymuştu. Ayrıca ona sarılmayıda ihmal etmemişti.
Filmdeki karakterler öpüşmeye başladığında -ve baya da uzun şeyli öpüşüyorlar, anladınız siz- Hyomin Woohyun'a doğru baktığında zaten Woohyun'unda ona bakıyor olduğunu gördü. Daha doğrusu baktığı yer dudaklarıydı.
Filmdeki çift hala öpüşmeye devam ediyorlardı. Hyomin 'bir türlü bitiremediniz şu öpüşmeyi' diye içinden söylendi. Tekrar Woohyun'a döndüğünde bu sefer Woohyun ona bakmıyordu. Telefonu ile ilgileniyordu.
"Yaa Woohyun! O kadar sinemaya geldik! İzlesenee. Eğer sıkıldıysan kalkarız olm..."
Hyomin'in sözleri dudaklarının üstünde hissettiği dudak ile kesilmişti. Hyomin yavaşça gözlerini kapadı.
Woohyun öpmeye devam ederken Hyomin'e baktı. Hyomin gözlerini kapatmış öpüşmeye odaklanmıştı. Nedense bu durum Woohyun'a komik gelmişti ve gülümsemişti. Hyomin'in bu hali üzerine öpüşmeyi kısa keserek Hyomin'den ayrıldı.
Hyomin dudağında hissettiği boşluk ile gözlerini açtı. Utanmıştı. Şaşkın bakışlarla Woohyun'a baktığında Woohyun ona gülüyordu. Hyomin hemen önüne dönerek filme odaklanmaya çalıştı. Yoksa domates gibi kızardığını Woohyun görebilirdi.
Myungyeon-Filmin Ortalarında
Jiyeon içinden 'bu nasıl bir filmdir lan, ühühühü,anaaaaam geliyoo, açma sakın kapıyı, salak' gibi şeyler diyerek filmi izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Değil
Short StoryAnnesi 3 yaşında iken , babası daha doğmadan ölen ve ablası Nara ile teyzesinin evinde kalan bir kız .. Tüm aile üyeleri olsa bile hayata tek başına tutunmak istenen bir erkek .. Bu ikisi birbirlerine rastlayarak hayatlarının aşkını bulcaklar mı ?