(Yazar:Medyada Jiyeon var.Ha birde önceki bölümde ikiside AVM ye gitcekti ve orda tanışcaktı diye düşünmüştüm ama bu ikisi ayrı şehirlerde oturuyor o yüzden pek olamadı. Ama merak etmeyin onları bir şekilde karşılaştırcam. Ya bu bölüm de yada birdahaki yada ondan sonraki bölümde olcak ^-^. Çok konuştum hadi siz okuyun.)
Jiyeon'un Ağızından
AVM'ye gelmiştim. Araba da unuttuğum şeyler var mı diye kontrol ettikten sonra arabadan indim. AVM de nedense bugün çok fazla insan vardı. Neyse çokta umrumda ben çantamı ve kıyafetlerimi alabiliyim gerisini boşverin.
AVM'den içeri girdim. Ahhh olamaz. Kampanya varmış ve 100 liralık kıyafet alışverişine 2 çantaymış. Hay benim şansa. Haa bu arada buralarda zenginler yaşıyor. Yani zaten Gangnam burası. Benim teyzemde zengindir ama ondan gerekli olmadıkça para istemem. Sağolsun kendisi benim odama gizlice koyar. Neyse yaşayan kıyafet yada çanta var mı diye baktım ve sonuç...yoktu. Lanet olsun adamım. Ne diyorum ben.
AVM'den çıktım ve arabama bindim....
Yakınlarda ki tüm alışveriş merkezlerine bakmıştım ama hepsi özentilik mi yaptılar bilmiyorum hepsinde saçma kampanyalar vardı. Kampanyalardan nefret ederim. Ne yapıcam ben?? 'Busana git hem okulunun olduğu şehri görürsün hemde ordaki AVM'ler çok güzel diye duymamışmıydık ? ' haklısın iç ses. Arabamı Busan'a doğru sürmeye başladım. Radyodan Party-SNSD şarkısını açtım.
...
Teyzem arıyordu . Saat 16:00'dı.
"Alo teyze"
"Kızım ne zaman gelceksin?"
"Teyze ben Busan'a gidiyorum geç gelebilirim hatta bu akşam gelemeyebilirim. Akşam bir otelde kalırım. "
"Ne Busan'ı , neden gidiyorsun ?"
"Teyze burdaki AVM'lerde saçma sapan kampanyalar vardı sonra bende dedim Busan'a gideyim hem okulumuda görmüş olurum , nasıl fikir?"
"İyi fikirde..Kendine çok dikkat et. Oraya vardığında beni ara , akşam da görüntülü ara tamam mı yoksa içim rahat etmez uyuyamam."
"Tamam teyzeciğim ararım. "
"Ah dur Nara istiyor veriyorum. "
"Tamam."
"Jiyeon benim Busan'da arkadaşımın kardeşi arkadaşları ile beraber yaşıyor. Hem çok iyi kızlar. Orda kalmak ister misin? A birde okulunun olduğu ilçede. Ne dersin? "
"Bilmem ki..duruma göre ben seni ararım abla."
"Tamam canım kendine dikkat et. Seni seviyorum. Muck muck."
"Bende seni seviyorum abla byby " dedim ve kapattım. Gördüğüm tabelalardan anladığım kadarıyla Busan'a 1km kalmıştı.
...
Evet Busan'a geldim. İlk okulumun olduğu ilçeye doğru arabayı sürdüm. 5 saatlik yolculuktan sonra hala araba ile biryerlere gidiyorum. Eve döndükten sonra 1 gün araba kullanmıcam. Ahh sür arabayı Jiyeon sür.
...
Sonunda oraya da vardım. Okulum ne kadar da büyümüş. Maşallah tü tü tü nazar deymesin. Jiyeon kafayı mı yedin. Neyse ben AVM'ye gitmem gerek ve bilin bakalım napcam? Arabayı AVM'ye sürcem -,-. Neyseki o kadar ilerlememe gerek kalmadı çünkü AVM yakındaymış ,sevdim burayı.
...
AVM'ye girdim ve saat 17:00 sonunda AVM'ye geldim .Waah gerçekten burası güzelmiş. Yürüyen merdivenle yukarı çıktım. İlk gördüğüm çantacıya girdim. Reklam vermek gibi olmasın ama bu da Nike'dı. Içeri girdiğimde birsürü ayakkabılar, toplar, futbol üniformaları vs. vardı. Neyse benim için önemli olan okul çantasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Değil
Short StoryAnnesi 3 yaşında iken , babası daha doğmadan ölen ve ablası Nara ile teyzesinin evinde kalan bir kız .. Tüm aile üyeleri olsa bile hayata tek başına tutunmak istenen bir erkek .. Bu ikisi birbirlerine rastlayarak hayatlarının aşkını bulcaklar mı ?