3.Bölüm

97 9 2
                                    

(Yazar:Tamam çok konuşuyorum farkındayım ama konuşma ihtiyacı duyuyorum yada yazma mı desem? Her neyse işte o. Medyada Nara var .Hani Jiyeon'un ablası olan. Sadece bunu dicektim hadi byebye size iyi okumalar)

Jiyeon'un Ağızından

Artık nasıl uyuduysam sabah 11:00 de kalktım. Ablamın ve teyzemin seslerini duyuyordum .Eniştemde galiba işe gitmiş. Acaba tekrar uyusam mı? Bugün önemli birşey yapcak mıydım ?... AA EVET ALIŞVERİŞ YAPCAKTIM ve benim alışverişlerim çok uzun sürer bu nedenle erken çıkmalıyım.

-Hazırlanma Faslı-

Pembe bir elbise giymiştim .Sıradan günlük bir elbiseydi. Saçım zaten düz olduğu için sadece taradım ve iki taraftan bir tutam saç alıp arkada birleştirdim. Sevimli elbisemin renginde bir toka taktım.

Aynada kendime baktım biraz(!) fazla mı süslü olmuştum? Evet Jiyeon git üstünü değiştir. Tamam iç ses. Üstüme salaş bir tişört altıma yırtık bir pantolon giydim .Saçımı da açık bıraktım. Aynaya tekrar baktım ve bu sefer beğendim. Evet bencede güzel. İç sesimde beğendiğine göre hazırım.

-Hazırlanma faslı bitti hikayeye devam-

Telefonuma hiç bildirim gelmiş mi diye baktım. Bizim konuşma grubu dışında hiç bildirim yoktu. Konuşmaları okuyup onlara görüldü attım .Ayy ne kadar iyi kalpliyimm.

Banyoya gidip parfüm,deodorant falan sıktım. Sonra teyzemlerin yanına gitmek için yola koyuldum. Ablam ve teyzem kahvaltı yapıyorlardı.

"GÜNAYDIN~~ CANIM ABLAM VE BİRTANECİK TEYZEM" dedim ve ikisinin de yanaklarından öptüm. "Kızlar eniştem yok mu?" bunu derken ağzıma salatalık tıkıştırıyordum .

"Hayır Jiyeon işe gitti.Sende gel otur ,ayakta yeme."

"Peki teyze "

30 dakika sonra

Kahvaltımı bitirmiştim ve baya yemişim. Banyoya gidip dişlerimi fırçaladım.Çantama telefonumu ve anahtarımı koydum ve evdekilere "GÖRÜŞÜRÜZ BEN GIDIYORUM" dedikten sonra evden çıktım.

Kapıdan çıktıktan sonra karşıya baktığım da Hyorin'i gördüm. O beni görmedi galiba.

"Hyorin pşşt knk burdayım" diye ona seslendim.O da bana baktı ve el salladı. Yanıma geldi.

"Selamm"

"Selam "

"Alışveriş mi yapacaksın?"

"Evet.Çanta almaya çıkmıştım .Ha bide kıyafet. Ya sen?"

"Jiyeon b-biz taşınıyoruz v-ve Seul'e gidicez ."

Taşınıyorlar mıydı?!

"NE!?!?! NEDEN? NASIL? NEREDE? KİM? "

"Jiyeon..puhshshdjsjska..ofdjcidnck...hahaha"

Noluyoz lan niye gülüyor şimdi bu psikopat ?

"Noldu Hyorin taşınman çok mu komik? -,-"

"Taşınmıyorum ki. Şaka yapmıştım ve sende hahahahaahha"

İmkansız DeğilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin