Allin terus peluk badan sasa milik NamJoon...Jungkook dan yg lain melopong melihat Allin peluk NamJoon..
"Ahh...knp aku peluk kau.??!!ee"kata Allin setelah meleraikan pelukannya..
"Pervert.. "kata NamJoon..
"Yahh...paboya...nan pervert anyeayoo..."Allin mempertahankan dirinya..
"Abis tu...yg peluk ak td tu sape.."kata NamJoon...
"Molla.."jwb Allin dgn selamba...
"Geurae...neo molla geujo??klu camtu ak nak suruh pengetua gantung skolah kau.."kata NamJoon..siap diugutnya skali
"Aaa...arasseo!!ak yg pelok kau...puas hatii.."kata Allin...
"Blum puas lagi...ak nak kau mesti ada dgn ak 24/7.."kata NamJoon..
"Mwo???wae???!!"tanya Allin tak puas hatii..
"Supaya sng ak nak buli kauu.."kata NamJoon..
"Mworagu??!!yaaa!!!"jerit Allin..
"Klu tk nk..ak tarik balikla apa yg ak ckp td.."kata NamJoon sambil menyeluk poketnya untuk keluarkan fon...
"Aaa...arasseo2..."akhirnya Allin mengalah...
"Good..and better you say thanks to JungKook.."kata NamJoon laku terus berlalu pergi..6 manusia yg berada di situ kaku...
"Ggeugo bwondaeyo??Rapmon-eun(NamJoon) jinjja dallayo.."kata Suga..
"Geujo.."kata Jhope yg setuju dgn kata2 Suga."Yah JungKook..knp penyangak tu suruh ak ckp thanks kat kau??"tanya Allin..
"Sbb..Jungkook yg pujuk Rapmon..."kata Jimin sambil berkejar-kejaran dgn V..-_-''"Jinjjayaa??wahh...JungKookiee...jinjja gumapda..."kata Allin sambil peluk JungKook..
"Nnt ak belanja kau mkn.."kata Allin slps pelukan dileraikan
"Jinjja???okayyy!!!"kata JungKook dgn happy..
"Hbs tu kitorang??Allin tknk belanja ke??"tanya V..
"Andwae!!dia belanja aku sorang jee"kata JungKook..
"Klu camtu Allin belanja korang skali...br best mkn ramai2.."kata Allin..
"Yaah.."rungut Jungkook..
"Hahaha.."mereka tertawa...#############
Keesokkan harinya...Allin pergi ke skolh seperti biasa.."Yahhhhh!!JungKookieee.."jerit Allin..uihh..nasib baik tk roboh bangunan nii...
"Yahh...neo bwoyaa??!!yg kau menjerit ni knp??tgk...rosak dah gmbr nii.."rungut Jungkook.."Lorhhh...mianhae Jungkookiee...tp gmbr apa yg dh rosak tu???"tanya Allin sambil melihat gmbr yg diwarnakan oleh JungKook...
"Eohh???itukan lukisan aku..."kata Allin..
"Haah...smlm kau trtinggal lukisan ni..jd ak amiklah.."kata JungKook...
"Bwoyaa??ni kene bayar tauuu...pnt ak lukis nii.."kata Allin sambil mengeluarkan tgnnya meminta duit...
Tp lain pula yg dia dpt...tgnnya ditepuk oleh JungKook..
"Bwoya...nae ddung eodiyo???"tanya Allin..
"Arasseo2..."kata Jungkook lalu dia keluarkan sehelai duit...
"Takpelah simpan jelah duit kau..ak saje je nak nyusahkan kau..hahaha.."kata Allin sambil ketawa..
"Ee dia ni...jgn kacau aku...ak nak sambung wrna nii.."kata Jungkook..dia pon sambung mewrna dgn khusyuknya.."Oii!!ikan masin..."panggil NamJoon..
"Ahh..bwoya...nama aku Allin okayyyyyy..."kata Allin sambil berpeluk tubuh..
"Ada ak kesah??kau pergi amik penyapu kat blkg kelas tuu"suruh NamJoon..
"Waeyo??pegila amik sendiri.."kata Allin sambil menjeling...
"Okay takpe...ak call pengetua.."ugut NamJoon..dia ni mmg berpotensi mnjd pembuli..
"Arasseo2.."kata Allin...lalu dgn berat hatinya dia pegi"Nahh.."kata Allin sambil menghulurkan penyapu....
"Knp hulur kat aku penyapu tu??sapula.."arah NamJoon..
"Ah waeee~??"tanya Allin..
"Kau tanya kenapa??kau kan hamba aku...tunggu apa lagi...sapu laaa"arah NamJoon lagi..
"Sejak bila ak jd hmba kau??kau tak ckp pon.."kata Allin...
"Sjk ak btalkn cuti gantung skolah kau tuu..."kata NamJoon
"Ee...napeun saram..."bebel Allin...lalu dia pon menyapu kelas tersebut..###############_
Ye...waktu persekolahan telah pon tamat..Tibala masa untuk para pelajar pulang ke rumah.."Oii ikan masin.. meh sini..."panggil NamJoon...Allin mencebik
'Mcm takde nama lain dia nak bg kat akuu..eee'omel Allin dalam hati....
"Woii..kau berangan apa tuu?ak panggil kau la budakk.."kata NamJoon apabila melihat Allin yg tidak bergerak drpd tempat dia berdiri..
"Wae??"tanya Allin sepatah...marah le tuu...
"Kauuu...bwk beg akuu..cepatt"kata NamJoon sambil mencampakkan begnya ke arah Allin..
Allin pula,dgn automatiknya dia menyambut beg NamJoon..
"Eeeii...bwk la sendiri...ak buang beg kau dlm tong sampah baru tauu.."marah Allin
"Klu berani buat laaa"balas NamJoon lalu berjalan ke luar kelas...Allin terus membuntuti langkah NamJoon.."Jauh lagi ke rumah kau???ak dh penat nii.."kata Allin sambil mengelap peluhnya..
"Blum..."balas NamJoon...
'Padan muka kauu...hr ni ak nk buli kau puas2..sampai kau penat gila2...hahaha'kata NamJoon dlm hati...kejam betul mamat sorang nii...Allin pula ikut aje langkah NamJoon...NamJoon masuk simpang kanan,dia pon masuk simpang kanan...NamJoon masuk simpang kiri,dia pon ikut jugak...adoii minah sorang nihh..
"Haa!!dh smpai.."kata NamJoon..
"Ehh..ni kan villa yg kita br lalu td..eh jap nii???ni rumah kauu??seyes ahh??wah besar gilaaa"tanya Allin sambil memandang villa yg besar itu..Pukk!!
"Ahhhh..."jerit Allin apabila mulutnya ditepuk oleh seseorang..
"Tutup mulut tu..nnt lalat masuk...ak tau la rumah aku besarr.."kat NamJoon dgn bangga.."Cehh..nah..amik beg kau ni.."kata Allun sambil menghulurkan beg NamJoon..
"Hmm...dh pegi balikkk.."kata NamJoon setelah mengambil begnya.."Ehh..upah takde ke??"tanya Allin...
"Upah???"tanya NamJoon sambil berjalan mendekati Allin..setapak demi setapak sehingga bibir mereka hampir bersentuhan..
"Erkk...takpelah...gurau je td tu.."kata Allin lalu terus beredar dr situ..
"Cehh...ak br acah sikit dh takot.."kata NamJoon..Setelah berlari keluar dr kwsn perumahan rumah NamJoon..Allin terus bergerak pulang ke rumahnya..
"Wahh.!!nak terkeluar jantung aku..isshh..."kata Allin sambil memegang dadanya...
"Jap...yg jantung ak ni asyik berdegup aje kenapa...well...maybe sbb ak lari td kot...whatever.."kata Allin...
_________________________________
Jeng3...Saya dh update...How about this chapt..is it okay??drop ypir comment and keep voting..Luv Yaa
YOU ARE READING
He's Mine!
RandomMengisahkan Park Allin seorang remaja perempuan kacukan korea-british yg bertemu dgn seorang lelaki bernama Kim NamJoon. Hidupnya jd tak tentu arah apabila lelaki itu mula membulinya.. One day,ibu Allin meninggal dunia. Dia menjadi seorang anak yati...