Im so sorry..ada masalah sikit dgn chapt 7...saya terpublish only half of the chapt..so ini sambungannya..
______________@ @
"Ermm..Where is V and Suga??"tanya Allin kepada pelajar perempuan yg berdekatan dgnnya..
"Manala ak tau!!"balas perempuan itu dgn kasar..
"Oh takpelah"kata Allin lalu beredar.."Ceh..igt ak takot sgt..erghh"kata Allin lalu mencari V dan Suga..
"Haaa!!jumpa pon korang!!NamJoon nak jumpa korang..cepatt"teriak Allin sebaik shj dia terlihat V dan Suga sdg menikmati aiskrim di tangga belakang bangunan..
"Okok..relaks.."kata V dan Suga..mereka segera bangun dan berjalan beriringan dgn Allin..
Sesampainya didepan pintu kelas..
"Alliin..saengil chukaeyooo!!"jerit Jungkook dan ahli2 BTS yg lain kecuali NamJoon yg hanya tersenyum.."Gumawo..but..how did you know today is birthday??"tanya Allin..
"Ohh..hari tu ak trnampak ID card kau terjatuh dr beg so ak tlg amik..then ak tarikh lahir kau..and thats it"jelas Jungkook..
"Ahh..Jungkookiee neomu gumawoo"kata Allin lalu terus memeluk Jungkook..
Jungkook kaku..jantungnya berdegup laju...'Eottoke??'tanya hati Jungkook..
"Woii..Jungkook...kau berangan apa??"panggil Allin setelah dia meleraikan pelukannya..
"Ha??a anyeo.."bls Jungkook..
"Jin hyung..kek mana??"tanya Jungkook..
"Ni ha..ada kat atas meja nii..sudah2 la tu buat drama jejak kasih..sakit mata aku tgk tau takk"kata Jin sambil menenyeh matanya.."Hee"Jungkook hanya tersengih..Allin pula telah lama berdiri didepan kek...
"Bila kita boleh potong kek ni??ak dh lapar laa"kata Allin sambil memegang perutnya
"Kau mmg sentiasa lapar..monster"kata NamJoon sambil berpeluk tubuh..
"Yah!!ak bukan monster okay.."mrh Allin
"Hahah..ye..kau monster paling gemok"kata NamJoon sambil tergelak besar apabila muka Allin yg putih itu bertukar kpd warna merah...
"Kejam.."kata Allin..
"Okok..jom kita nyanyi.."kata V dgn happy..
"Saengil chuka hamnida
Saengil chuka hamnida
Saranghaneun Allin
Saengil chuka hamnidaaa yeayy.."mereka sume menyanyi dan bertepuk tgn tamat shj lagu itu allin terus meniup lilin yg dicucukkan di atas kek..
Mereka semua makan kek ckolat itu dgn lahapnya.."Yahh..Park Allin..come here"panggil NamJoon..Allin segera bangun lalu berjalan ke arah NamJoon yg berada di blkg kelas..
"Waeyo??"tanya Allin..
Tiba2 NamJoon bangun dan merapati Allin..Allin melangkah setapak kebelakang.."Wae waeyo??"tanya Allin..gugup..
Bahu Allin digenggam oleh NamJoon..
Tgn kananya perlahan-lahan menyentuh bibir Allin lalu dikesatnya krim coklat yg berada dibibir Allin"Yah2!!tgk tuu"panggil Suga..
"Uwaa so sweet"kata Jimin..Ahli2 yg lain juga setuju dgn pendapat Jimin tp Jungkook pula tidak bersetuju dgn pendapat itu..entah mengapa hatinya terasa sakit sgt apabila melihat adegan itu..Jungkook terus berpaling..tidak sanggup dia melihat mereka bermain mata.."Mwoya?!!"tanya Allin sebaik shj NamJoon kembali duduk dikerusinya..
"Kau boleh je cakap yg kat bibir aku ada krim..tak perlu jd gentle man sgt..bk tlg lap bagai.."kata Allin..
"Elehh..ak saje je nak test kau..knp??kau teransang ke??"tanya NamJoon sambil menjongketkan sebelah keningnya..
"Mwo??anyeo!!!"kata Allin cuba untk memperthnkn dirinya..."Hahahaha.."ahli BTS yg mendengarnya hanya gelak kecuali Jungkook..
Allin dan NamJoon pulang bersama memandangkan mereka sehaluan..
Tiba2 lagu Touch Love-Yoon Mirae kedengaran..terus Allin menyeluk poket skirtnya dan mengeluarkan fonnya..
"Yeobosaeyo??"
"....."
"Nae?!!!arasseo..I'll be there in 40 minute.."kata Allin lalu terus berlari ke bus stop yg berdekatan...NamJoon juga turut berlari apabila melihat Alkin berlari..Sampai shj mereka dia bus stop..mereka berdua melepaskan lelah..
"Aa penatnya.."kata NamJoon..
"Changkamman..knp kau ada kat situ??kau ikut ak ehh?"tanya Allin..
"Haah..dah kau lari,ak ikutla..asal kau lari??"tanya NamJoon kpd Allin..
"Ishh..something cames up and i have to go to the hospital.."jelas Allin...
Tak lama selepas itu,bas sampai..nasib baik Allin masih ada duit lebih..Bas itu berhenti di perhentian bas yg berdekatan dgn hospital...Allin dan NamJoon segera turun bas dan bergegas masuk ke dlm kwsn hospital..
"Emm..kat sini ada tak pesakit nama Allison Park??"tanya Allin dikaunter pertanyaan..
"Skjp ye.."pinta nurse itu lalu mencari nama tersebut..
"Ada..pesakit Allison Park ada di ER skrg ni.."kata nurse itu..
"Eo arasseo kamsahamnida.."kata Allin lalu berlari ke arah ER.."Haa..tu ER.."kata NamJoon..mereka berdua berlari kearah pintu ER itu..
Tiba2 pintunya dibuka..beberapa nurse sdg menolak katil mayat..
Allin melihat mayat yg ditutupi dgn kain biru itu..dia segera menahan nurse yg menolaj itu..diselak kain yg menutupi wajah mayat itu.."Mom!!!noo..mom...dont leave me alone.."kata Allin sambil mengusap wajah ibunya..
"Maafkan kami..kami dah cuba yg terbaik tp tikaman pada dadanya amat dlam..kami minta maaf"kata Doktor itu.."Tikaman??"tanya Allin..
"Maaf cik..kami perlu tolak mayat ni kebilik mayat.."kata nurse itu..Allin beranjak kebelakang sikit untuk memberi ruang kpd nurse itu"Cik Allin Park??"tanya seorang lelaki..
"Nae..waeyo??"tanya Allin sambil mengelap airmatanya..
"Saya Park Seo Jun..pegawai polis dr balai polis Seoul.."lelaki itu memperkenalkan dirinya..
"Waeyo..??"tanya Allin..
"Mcm ni...ada beberapa saksi terlihat beberapa lelaki masuk ke rumah kamu pagi td..mereka menjalankan kegiatan merompak...well..kegiatan ini dh berleluasa skrg ni..jd kalau kamu ada nampk lelaki2 ini dimana2..sila call kami dgn segera ya..kami dh lama buru suspek nii.."kata pegawai itu..
"So..omma saya meninggal akibat dibunuh perompak2 ni??"tanya Allin..
"Ye..saya bersimlati diatas pemrgian ibu kamu..may god bless her"balas lelaki itu..
"Damn it"marah Allin lalu menumbuk dinding berkali-kali..
"Allin stop it"kata NamJoon..tetapi Allin ttp tumbuk dinding..drh mula mengalir dr tgnnya..
NamJoon segera menarik Allin dan memeluknya.."Stop it..you will hurt yourself.."kata NamJoon..
"Let me go"kata Allin sambil meronta-ronta..
"No I wont.."bls NamJoon..lama kelamaan rontaan Allin semakin perlahan dan dia akhirnya hanya menangis dibahu NamJoon..
____________________________
Yeah..I have update this chapt..is it greaat??drop your comment and dont forget tto vote..luv yaa
YOU ARE READING
He's Mine!
RandomMengisahkan Park Allin seorang remaja perempuan kacukan korea-british yg bertemu dgn seorang lelaki bernama Kim NamJoon. Hidupnya jd tak tentu arah apabila lelaki itu mula membulinya.. One day,ibu Allin meninggal dunia. Dia menjadi seorang anak yati...