Chapt 17

77 10 0
                                    

"Ahh...sakitnya.."adu Allin sambil memegang kepalanya dgn tgn kiri..
"Allin..are you awake??"tanya seseorang.Allin terkedu.
"Am I dreaming or something??"tanya Allin apabila dia memandang org itu.Ye.. Abngnya Aaron.
"No..you're not dreaming.."kata Aaron sambil memandang tepat ke arah mata Allin.Tgnnya mengusap lembut tgn kiri Allin.Nk usap tgn knn Allin mmg tk boleh laa..tgnnya dh bersimen..

"Aaron.."kata Allin lalu memeluk Aaron.Air matanya jatuh.Dh lama dia tunggu saat ini.Saat dimana dia boleh lihat semula senyuman manis dan ikhlas dr wajah abgnya.Betapa dia rindukan senyuman itu..
"Im so sorry Allin..Im so sorry.."kata Aaron.Dia juga menitiskan air matanya..
Drama air mata bermula lagi.Marilah kita sama2 menghayati scene ini...*sob sob*

"So Aaron...mcm abg boleh tetiba say sorry dkt Allin??"tanya Allin.Senanya dia pelik gak.Abg dia tu mmg benci sgt dgn Allin.
"Abg suruh polis bukk semula kes papa.Then I found something.Its not your fault actually."kata Aaron..
"I've told you before.."kata Allin..
"Okay okay..Im sorry my dear lil princess.."kata Aaron sambil tersenyum..
"Im not lil anymore Aaron.."kata Allin sambil mengangkat kening..
"Yeah You not anymore.But in my mind you always lil.."kata Aaron sambil tergelak.Allim juga turut gelak..
"Hey Allin do you remember when we was a kid??I have been bullied by some naughty kids..do you remember that?"tanya Aaron..Allin diam.Dia mengetuk-ngetuk dagunya..

"Ohh yeahh!!I remember that... abg kene buli teruk..and lastly,Im the one who saving you.."kata Allin sambil tertawa.Begitu juga dgn Aaron..
"Yeahh.."balas Aaron..
"You know what..Im still remember how I punch that naughty kids.."kata Allin sambil tertawa..
"Yeah..me neither.It was so scary but I just keep my mouth shut.."kata Aaron..Allin ketawa lagi..
"Okay stop laughing..I feel soo embarrassed.."kata Aaron sambil menekup mukanya.Lagi galak Allin ketawakan Aaron...

Keesokkan paginya,doctor dan nurse masuk untk check keadaan Allin..
"Hey Allin..you know..your friend named NamJoon...."kata Aaron..
"Yeah..whats wrong with him??" tanya Allin.
"He always come here and visited you.And sometimes he crying because you didnt awake.And last time he visited you was 3 days ago..and he said he's going to leave you alone here, Andd..you know what is more shock??"tanya Aaron..
"Wait a minute...he said he leave me alone here??he crying because I didnt awake??what wrong with him??"tanya Allin..Pelik..
"I dont know..and he said..he loves you..more than just a friend...and why are you staying with him??.."tanya Aaron..
"What?!!!he loves me?!!okay thats awkward..and hahah.."kata Allin sambil ketawa...

"Why are you laughing???im not making a joke.."kata Aaron sambil merenung adiknya yg ketawa..Tah apa yg lawak sgt pon dia tk tau..
"It just...Allin rasa abg slh dgr la sbb...tak mungkin la si NamJoon tu suka kat Allin.."kata Allin..
"No..abg tk slh dgr..and why are you staying with him??"tanya Aaron sambil bercekak pinggang.Dh mcm ayah tgh mrh anak..
"It..because..emm..abg halau Allin..do you remember that..You kick me out from mom's house.."kata Allin sambil mencebik..
"Okay I admit that..Thats my fault.But you shouldn't stay with him.He's a man..,"kata Aaron...
"Yeah I know..but dia bagi harga sewa yg agak murah and,rumah dia pon dkt dgn skolah..so I think...better Allin tinggal situ.Perabot pon dh ada.Tinggal bayar je.."kata Allin..
"Okay now..I want you to move in back.."kata Aaron sambil berpeluk tubuh..
"Move in where??"tanya Allin..blur lagi senanya..
"Move in to our mom's house.."kata Aaron.Allin ternganga..
"Seriously Aaron??"tanya Allin.Mata dia bersinar-sinar..Aaron hanya mengangguk.Allin terus memeluk Aaron.
"Allin..my..stomach.."kata Aaron apabila perutnya ditekan dgn tgn Allin yg bersimen itu..
"Sorry.."kata Allin lalu meleraikan pelukannya.Mukanya berseri-seri apabila dia boleh pindah ke rumahnya semula..
_________________________________
Lalalala...dh update.Please vote and comment.Luv Yaa!!!

He's Mine!Where stories live. Discover now