"Yahhh...JungKookieeeee!!!!"jerit Allin apabila Jungkook mengambil mknn kegemarannya...
"Hahahaha...ak mkn yee...aaa"JungKook menyakat Allinn...
"Dont you dare..."ugut Allin...Allin mula buka seribu langkah..dikejarnya JungKook satu sekolah..
Tiba2 NamJoon menahan Jungkook dan merampas mknn Allin yg dipegang oleh JungKook..
Lalu NamJoon masukkan mknn itu ke dlm mulutnya..dikunyahnya dgn penuh nikmat..
"Yaahh!!keugoen naeggoyaa!!!"marah Allin pada NamJoon..
"Mwo??the food that I has been chewed is yours??so you want it back??"tanya NamJoon..
"Yes..."kata Allin..Tiba2 NamJoon buat2 muntah
"Uweeek!!uweekk!!tak boleh keluar plakk.."kata NamJoon selamba lalu menghadiahkan senyuman sinis kpd Allin..
"Aaa...i-sarameun...jinjjaa!!"marah Allin sambil menghentakkan kakinya..JungKook pula hanya memerhati..
'Kesian pulak aku tgk si Allin ni...hr2 kene buli..br seminggu lebih kat sini dh mcm2 hal...nasib kau la Allin..'omel Jungkook dlm hati..
"Yah...geumanhae.."kata JungKook sambil cuba meleraikan pergaduhan mereka...
"Erggh..JungKook..jom blah..."marah Allin lalu menarik tgn Jungkook...Jungkook yg terkejut akibat tindakan drastik Allin itu hanya mengikut aje langkah Allin...Dup Dap...Dup Dap
Jantung Jungkook bergetar hebat...
'Uihh..ak ni dh knp?? Asal jantung ak ni berdegup laju ni??ak ada sakit jantung ke apa??'omel Jungkook sambil mulutnya terkumat kamit.."Oii...kau bebel apa tu??"tanya Allin apabila dia terlihat mulut JungKook terkumat kamit..
"Erk..tade pape"kata Jungkook..Tangan Allin yg menggenggam tgn Jungkook telah dilepaskan..."Eee... makin menyampah plak aku ngan kwn kau yg sorang tu..."rungut Allin sambil menggenggam tgnnya..
"Yah..Jungkookie..nampak NamJoon hyung tak??"tanya Jimin pd Jungkook..kebetulan Jimin sdg mencari NamJoon,dia trnmpk Jungkook..tu yg dia tanya..
"Penyangak tu kat blkg tands sana..."kata Allin dgn geram..Jimin berkerut..
'Penyangak mn pulak yg si Allin ni sebut..ak cr NamJoon bknnye penyangak..'omel hati Jimin sambil jarinya menggaru kepalanya yg tk gatal tuu"Erkk..NamJoon dkt blkg tnds rasanya.."kata JungKook..
"Ohh..thanks..tp Allin..penyangak yg kau ckp tu sape??"tanya Jimin..curious katanya..
"Penyangak tu kwn kau tula..si NamJoon...miskin sgt agaknya sampai mknn ak pon disebatnya..sedih tul hidop.."marah Allin lagi...bertambah kerut muka Jimin..Lalu Jungkook buat isyarat tgn menyuruh Jimin pegi..
"Erk...ak pegi dulu la..byee"kata Jimin lalu beredar dr kwsn taman itu.."Biarlah Lin...ak belanja kau mknn yg br okayy??"tanya Jungkook..terus bersinar-sinar mata Allin..
"Okay.."kata Allin dgn bersemangat..
"Klu dgr org nak belanja..laju je kau enn"kata Jungkook...Allin tersengih..
"Kau kwn terbaik aku...hahahah"kata Allin lalu meletakkan tgnnya dibahu Jungkook...terus Jungkook kaku..
'Jantung aku..nak....mele...topp..' kata hati Jungkook..
"Oi..yg kau berdiri tegak cam tiang bendera skolah kita ni knp??kata nak belanja aku...cptlaa"kata Allin..Jungkook hanya mengangguk lalu berjln ke kantin.."Dh amik ke mknn feveret kau tuuu??"tanya Jungkook..
"Dahh!!"kata Allin dgn happy..sambil itu dia menunjukkan chocolate yg dia amik..
"Okay..meh sini mknnnya..ak gi byr..kau tunggu kat luat dulu.."kata Jungkook lalu bergerak ke kaunter..Allin pula telah setia menunggu Jungkook di luar kedai...Tak lama kemudian,Jungkook keluar dgn mknn mereka..mereka pon bergerak ke taman skolah...
"Ehh..Jimin...Allin dgn Jungkook mana??"tanya NamJoon pd Jimin...
"Td ak nmpk diorang kat taman skolah.."jwb Jimin...
"Berdua je ke??"tanya NamJoon lagi..
"Haah..."balas Jimin selamba..
"Asal??kau nak kacau diorang ke??"tanya Jin..
"Emm..nice idea hyung.."kata NamJoon lalu terus bangun dr tmpt duduknya dan terus ke taman skolah.."Jin hyung...hyung perasan tak NamJoon hyung mcm lain..."tanya V
"Lain mcm mana??"tanya Suga...
"Emm..lain...lain mcm..emm..entahlaa"kata V lalu gelak..
"Sah dia ni gila.."kata Jhope sambil menggeleng-gelengkan kepalanya..."Momm...Im homee!!"jerit Allin lalu dia menanggalkan kasutnya dan berlalu ke dapur..
"Ohh...hei my daughter.."tegur mom..
"Hei mom.."balas Allin..
"Do you wanna follow me to the supermarket??I wanna buy something.."kata mom..
"Emm..okay...im going change my cloth.."kata Allin lalu mendaki tangga untk ke biliknya.."Are you done..??"tanya mom..
"Yupp..lets go.."kata Allin..mereka menaiki kereta dan bergerak ke supermarket.."Alli...go get the trolly.."kata mom..Allin terus ambil trolly dan mereka terus bergerak ke bhgn sayur dan ikan..
Kemudian mereka ke bhgn junk food...
"Chocolate!!"teriak Allin disitu..saat dia mahu mengambil coklat kegemarannya yg tinggal satu tu..ada satu tgn mencapai coklat tersebut...
"What theee.."kata Allin lalu terus memandang pemilik tgn tu..
"Neo!!"teriak mereka berdua..
__________________________________
Lalalala...saya dh update...is it okay???well..idea tgh melimpah ni...Ngehh..drop your comment..and dont forget vote...Luv Yaaa!!!
YOU ARE READING
He's Mine!
RandomMengisahkan Park Allin seorang remaja perempuan kacukan korea-british yg bertemu dgn seorang lelaki bernama Kim NamJoon. Hidupnya jd tak tentu arah apabila lelaki itu mula membulinya.. One day,ibu Allin meninggal dunia. Dia menjadi seorang anak yati...