Allin's POV
"Ahhh...ngantuknyaaa..."rungutku apabila jam loceng ku berdering tak henti2 dr tadi...isshhh terbang jugak jam ni karang...
"Allinnnn...what are you doing up there...you have to go to your new school today...You should not be late..hurry up girl.."kata ibuku...eeeeee...malasnye nak gi skolahh...
Ak bangun lalu berjalan masuk ke dalam bilik air...korang paham2 jelah apa yg aku buat dlm bilik air tuu...
After 20 minutes..
Ak telah pon siap berbaju skolah...ak mencapai beg Guess kesayanganku dan terus turun ke bawah...
"Why are you so late dear..??"tanya mom sambil menghidangkan roti jem kpd ku...
"Well...im taking shower,wear my cloths and pack my things..."kataku...mom tak pandai ckp bhs korea soo....terpaksala ak berbhs inggeris dgnnya bila bercakap...
"Heihh...this kid...."mom sigh..well im such a trouble daughter hehehhe....
"Mom..i gotta go..goodbyee"kataku lalu berlari menuju ke rak kasut...selesai memakai kasut ak terus berlari keluar rumah...
"Hah..."ak termengah-mengah...akhirnya sampai jugak...actually rumah ak dgn skolah takdelah jauh sgt...tp sbb dh lmbt..trpaksa la ak berlari..
"Hah...youu!!!knp lmbtt??!"teriak seorang guru...uihh..terkejut aku...nasib baik tak de sakit jantung klu tak...Mau nyawa ak terbang...
Ak pon berjalan masuk ke kawasan skolah...br first day skolah dh lmbt..adoii
"Hah...knp lmbt..??"tanya guru itu dgn tegas...ak nak ckp apa ekkk...alamakk..dh mcm soalan KBAT dah niyhh
"Uhmm...saya sakit perut td.."kataku sambil tergaru-garu kepala..
"Jawapan tak munasabahhh..."kata cikgu tu....adoii...ak nk bg jawapan apa ni...
"YOUu!!"teriak cikgu tu lagi sambil menghunuskan rotannya yg tebal...terkejut akuu..eeii...tak sakit ke tekak tu asyik menjrit jee...uih rotannya...ini klu kena...uihhh...mau lebam badan...
"Ahh...anyyeonghasaeyo Namjoon-shii.."kata cikgu tu sambil bow 90°..budak lelaki bernama Namjoon itu hanya berlalu pergi..
"What thee..."kataku perlahan...amboiii...dgn budk laki tu punyalah baik dilayannya...tp aku....mengalahkan singa kat hutan sana...eee
Ak berjalan masuk ke kawasan skolah selepas mendengar ceramah khas drpd cikgu singa tuu...cair taik telinga akuu..
End POV
Allin melilau dikawasan skolah mencari bilik pengetua...
"Anyyeonghasaeyo saem...tumpang tanya..pejabat pengetua kat mana yee??"tanya Allin dgn sopan pada guru perempuan ituu..
"Pejabat pengetua dkt hujung sana..belah kiri.."kata guru itu
"Ahhh...kamsahamnida..."kata Allin sambil bow...Allin terus bergerak ke pejabat pengetua...
###################
"Baiklah kelas..hr ni kita ada pelajar baru...sila kenalkan diri kamu.."kata Yeo saem..
"Anyyeonghasaeyo...nama saya Park Allin..You can call me Allin..and im from NYC.."kata Allin.
"Ahhhh..."itu je reaksi dr pelajar2 dlm kelas itu..
"Baiklahh...kamu..."kata2 Yeo saem telah dipotong oleh seorang pelajar...
"Changkammannio saem...saya ada beberapa soalan untuk Allin.."kata lelaki ituu..
'Uuu..gwiyeopta..'puji Allin dlm hatinya bila melihat lelaki yg hendak bertanya ituu...
"My name is Park Jimin..Saya ada beberapa soalan untk awak...Ayh awak nama apa??mak awak nama apa??nama skolah awak yg dulu apa??skrg ni awak tinggal kat mana??awak single or taken..??"tanya Jimin..
"Nae???"tanya Allin semula..
'apa budak ni tanya...laju betul...'omel Allin dlm hatii..
Pelajar2 yg lain tertawa..."Si Jimin ni mmg camtu...asal ada pelajar baru..soalan tu la yg dia tanya..."kata Yeo saem...
"Aahh...so then...I have to answer that questions or not..??"tanya Allin...
"Tak yah jwb pon takpe..kamu boleh duduk sblh Jungkook.."kata Yeo saem..Allin terus bergerak ke tmpt duduknya..."Hai..."tegur Jungkook pada Allinn...
"Owh hello.."balas Allin smbil tersenyum..
"How...are.. you..?"tanya Jungkook...gagap XD...kebnyakkan org korea tak reti berbhs inggeris..so nak taknak kena ckp jgakla bhs ibunda diorang...
"Im fine today..how about you..??"tanya Allin..
"Errrrrmm..I dunno"jwb Jungkook..Dia tk fhm senanya...haha..Allin tergelak...
"Saya boleh ckp bhs korealaa.."kata Allin lalu tersenyum..begitu juga dgn Jungkook.."Ok class..lets start our lesson today.."kata Yeo saem..para pelajar terus fokus pada guru tersebut..
.............................
Waktu subject B.I telah pon tamat...skrg tibalah waktu rehat...waktu yg paling dinanti - nantikan oleh pelajar....semua pelajar berpusu-pusu kelaur dari kelas dan membanjiri kawasan kantin..."Ahhh...B.I is the most boring subject..."rungut Jungkook sambil menguap...Allin pula sedang mengemas buku-bukunya untuk disimpan didlam beg..
"X delah boring sgt..."kata Allin...
"Tak boringg???? No wonder la klu awak ckp camtu.. awak kan dr NY...,"kata Jungkook.."Awak nak tau something takk...masa saya belajar B.I dulu pon,saya rasa B.I ni terlalu boring..tp bila dh slalu belajar...this subject is quite fun too.."kata Allin...
"Oohhhh..jd sbelum ni awak prnh tinggal kat Korea laa..??"tanya Jungkook..
"Yup..tp skjp je..masa umur saya 8 tahun saya pindah ke NY.."jelas Allin...
"Oohh..tp dlm kelas nii..no...dlm skolah nii...yg paling pandai dlm languages...tuuu...Kim NamJoon..."kata Jungkook...lebih kpd berbisik sebenarnya..dia menunding jari ke arah lelaki di hdpnkuu.."Wooww...knp awak tak belajar bahasa inggeris dgn dia??"tanya Allin..
"Sbb.......saya malass..."kata Jungkook lalu bangun dan gelak..
"What??lazy boyy..."kata Allin lalu gelakk..
"Walaupon saya lazy...pemint saya ramai tau.."kata JungKook...kembang2 hidungnyaa...ahahha
"What???show off boy..."kata Allin sambil tergelakk..
'well...best jugakla skolah kat sini..orgnya pon peramah..mcm si JungKook ni...he's so damn good-looking actually..ahaha...am I blushingg???no..im not...'omel Allin dlm hati
__________________________________
Okayyy...thats it...chapt 1...please drop your comment...I want to know yor opinion about this story...dont forget to vote... Luv yaa..
YOU ARE READING
He's Mine!
De TodoMengisahkan Park Allin seorang remaja perempuan kacukan korea-british yg bertemu dgn seorang lelaki bernama Kim NamJoon. Hidupnya jd tak tentu arah apabila lelaki itu mula membulinya.. One day,ibu Allin meninggal dunia. Dia menjadi seorang anak yati...