Hoofdstuk 15

444 25 5
                                    

Pov Lisa

'Jongens ik hou het niet meer, kunnen we even ergens eten?' jammerd Nicole.

'Jij ook altijd met je eten' lacht Cassius. Kaj grinnikt en neemt een selfie met ons. Ik kijk chagerijning op de foto en kijk Kaj boos aan. 'Kaj, verwijder' zeg ik streng.

'Hmm.. K weet niet hoor, ik vind deze wek echt leuk! Oh wacht.. Oopsieee' zegt hij en drukt op verzenden. 'Ulggg..' zeg geïrriteerd en rol met mijn ogen. Kaj grinnikt en lopen een schattig eettentje binnen. Het is erg gezellig binnen en typisch Spaans.
We lopen naar een tafeltje zitten. Ik links bij het raam en Kaj naast me, tegenover mij zit Nicole en daar naast Cassius. Ze pakken de menu kaart en lezen dingen hardop voor.

Er komt een bediende onze kant op lopen. Het is een meisje van ongeveer onze leeftijd. Ze heeft donkerblond haar en mooie groene sprekende ogen. Haar glimlach is erg lief en bloost lichtjes. Ze is best mooi.

'Hello guys' zegt ze lief.
'Hi we-' begint Cassius maar wordt meteen onderbroken door een ringtone. Het meisje schrikt en verkleurt rood. Ze pakt haar mobiel en neemt op.
'Naomi gek! Ik ben in fking Spanje en kijk belt mij? Gek kind, ik bel je zo terug' zegt ze zacht door de telefoon en bergt m dan op.
'Sorry guys I-'
'Is niet erg, maar wij zouden graag de macho's met extra kaas willen, en twee cola's' zegt Cassius spontaan, waardoor ze moet lachen.
'Eindelijk, Nederlanders. Mooi en wat willen jullie..?' Hij stem wordt zachter en hapt naar adem wanneer ze Kaj ziet. Kaj glimlacht lief en ze begint hevig te blozen.

'Ik zou graag spagetti willen met een flesje water' zegt Kaj lief en knipoogt naar haar, waardoor ze heviger begint te blozen.

Ik voel een diepe steek door mijn maag en mijn hart. Wat is dit? Ben ik nou jaloers??
Nee dat kan niet, ik vind Kaj níet leuk!
Ik kom weer terug tot de realiteit wanneer het meisje mijn aandacht vraagt.
'Ik Euh.. Wil alleen een flesje water?' Zeg ik zacht. Ze knikt en krabbelt wat op een bloknote.
'Weet je zeker dat je niks wilt eten?' Vraagt Kaj terwijl hij zijn hand op mijne legt.
Ik knik en schud ruw zijn hand weg. Het meisje knikt en loopt weg.
Ik pak met trillende handen mijn mobiel en laat m perongeluk vallen. Kaj ziet het, en raapt m op. Hij glimlacht vriendelijk, maar wanneer hij mijn trillende handen ziet veranderd zijn gezichtsuitdrukking. Hij pakt mijn handen beet en voelt hoe koud ze zijn.

'Lisa wat is er? Waarom tril je zo erg?' Vraagt hij zacht en bezorgd.
Ik schud mijn hoofd, 'het is niets' zeg ik en trek langzaam mijn gezicht weg. Ik pak snel mijn mobiel en open Whatsapp. Ik klik op Sarah's naam.

Lisa: Hey Saar, hoe gaat ie bij jou?

Ik leg mijn mobiel weg en staat uit het raam. Eigenlijk heb ik heel erg veel honger, maar als ik eet word ik weer dik. Nouja, dat vertelde Jasper me.. En hij had gelijk. Ik keek naar mijn buik en benen, ze waren splinterdun vonden mensen, maar ik vond mezelf nog steeds te dik. Ineens komt het meisje weer en legt het eten voor hun neus, en geeft mij een koud flesje water. Ik kijk haar dankbaar aan. Ze kijkt Kaj nog éen keer lief aan en wilt dan weglopen, maar wordt tegen gehouden door Kaj die haar hand pakt. 'Hoe heet je eigenlijk?' Vraagt hij met een sexy stem. Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. Ze begint lichtjes te blozen, 'Noa' antwoordt ze zacht. 'Bel me een keer Noa' zegt hij lief en geeft haar een papiertje. Ze knikt en glimlacht lief. Waarna ze weer wegloopt. Kaj gaat weer recht zitten met een enorme grijns op zijn gezicht.
Allemaal gevoelens vliegen door mijn buik. Haat, verdriet, woede en zelfs.. Liefde..
Wat? Begin ik iets te voelen voor Kaj?! Wat nee.. Nee toch?
Hij draait zich naar me om en glimlacht lief. Ik smelt..
OMG! Ik vind Kaj leuk..

Ik pak mijn mijn mobiel en zie dat Sarah me heeft geappt.

Sarah: Ja wel goed, nog steeds niet gevonden. Jullie?

Ik Skip haar vraag en begin met trillende handen te typen.

Lisa: Saar OMG! Ik denk dat ik Kaj leuk vind..

Meteen komt ze online en begint te typen.

Sarah: Nice work! Ik vond jullie al zo leuk samen ;)
Lisa: Nee nee! Ik wil het niet! Ik wil niet wéér een gebroken hart. Straks is hij net als Jasper..
Sarah: Lies hou op! Denk je serieus dat Kaj als Jasper is? Bij Jasper merkte ik meteen dat het geen goede jongen was, maar omdat jij zo blij en gelukkig met hem leek liet ik het maar gewoon. Maar Kaj! Kaj is écht niet zo! Believe me
Lisa: Nou heeft heeft anders wel net iemand gefixt :(
Sarah: Wat? Wat bedoel je?
Lisa: Er was net zo'n tering mooi meisje en Kaj heeft z'n nmmr aan haar gegeven. Kaj vindt d'r sowieso leuk! Nu heb ik al helemaal geen kans.. :(((((
Sarah: Het komt goed, je moet alleen wat liever zijn en wat meer met hem omgaan. En een beetje flirt kan ook geen kwaad ;)
Lisa: Haha als jij het zegt.. Ik ga weer, zie je zo Byee xx
Sarah: Doeiii xx

Ik leg mijn mobiel weer weg en neem een slok van mijn water.
Ik kijk vanuit mijn ooghoek hoe Kaj eet. Zelfs eten doet hij zo perfect. Ik steun met mijn hoofd op mijn hand en kijk hoe Kaj zijn eten verder op eet.
Hij begint te grijnzen, 'ik wist wel dat je honger had' zegt hij lief en draait zijn hoofd naar mij toe.
Ik voel mezelf rood worden en schud mijn hoofd. 'Nee ik zat alleen te kijken'. 'Oke.. Als het het echt niet wilt..' Zegt hij en neemt een overdreven hap van zijn spaghetti waardoor ik in de lach schiet.
'Alsjeblieft, neem nou een hapje?' Smeekt hij. Hij komt dichterbij en staart me aan met zijn mooie blauwe ogen. 'Oke misschien een klein hapje dan' zeg ik lachend. 'Yes..' Zegt hij zacht en pakt met zijn vork een flinke schep spaghetti. 'Wow ik zei klein beetje man' lach ik. Hij zucht lachend en gooit er een beetje vanaf. Hij komt dichterbij zitten en pakt met zijn hand mijn kin. Ik open mijn mond en voel een vork binnen glijden mer wat spaghetti. Lachend eet ik het op. 'Je bent mooi als je lacht' zegt hij ineens.
Ik voel dat ik rood word. 'Oh sorry' zegt hij snel.
'Nee nee.. Het spijt mij Kaj. Over hoe ik eerder vandaan op je reageerde. Ik bedoelde het niet zo' zeg ik zacht. Ik zucht en kijk in zijn mooie blauwe ogen. Even heb ik de neiging om hem te zoenen, maar dat zou akward zijn dus ik houd me In

'Is niet erg hoor' zegt hij terwijl hij een een stukje Spaghetti uit mijn mondhoeken wegveegt. Ik glimlach lief, en uit heeft niets geeft ik hem een lang kusje op zijn wang. Ik trek me weer terug en zie dat zijn ogen glinsteren.
'Vrienden?' Vraagt hij zelfverzekerd.
Vanbinnen voel ik mezelf krimpen en huil ik als een malle. Maar van buiten blijf ik maar glimlachen en knik. Ik wil niet in de friendzone zitten.
Oja.. Hij wilt natuurlijk die chick. Ik zie dat Kaj naar haar kijkt waardoor ze rood wordt. 'Laten we gaan' zeg ik snel schuif dichter tegen Kaj aan, alsof ik wel wil. Maar ik pak zijn hand en kijk hem verleidelijk aan. 'Ja kom we gaan' zegt hij en staat meteen op en loopt weg. Nicole en Cassius kijken elkaar raar aan. Ik sta snel op en volg hem naar buiten. Ik zie hem nergens. Ik hoor een klap om de hoek en loop ernaar toe. Ik barst in tranen uit en kan mijn ogen niet geloven..

Oeeeh Spannend!! Wat denken jullie waar ze achter is gekomen?

Loveeeee Youuuu Guysssss xx

Holiday Romance ft. BBraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu