Hoofdstuk 41

425 21 9
                                    

Pov Sarah

'Wat is het nou?' Vraagt Amira zenuwachtig. Iedereen staat km me heen, te kijken naar de zwangerschapstest.
'Één streepje was niet zwanger, en twee streepjes was wel zwanger' zeg ik. We blijven geduldig naar de test kijken.

'Is.. Is dat nou één streepje?' Vraag ik vol ongeloof. 'Het is er inderdaad één! Sarah je bent niet zwanger!' Roept Sabine blij. Ik begin te gillen en joelen. Uit blijdschap laat ik de test op de grond vallen. We beginnen te dansen als een stel gekken.

'Twee streepjes..'

Ik kijk Jai aan. 'Wat zei je Jai?' Vraag ik lachend. 'Het zijn er twee' zegt hij zacht en laat het zien. Dioni rukt het uit zijn handen. 'Wat?! Nee dat kan niet!' Roept hij vol ongeloof. Mijn ogen vergroten, en ik laat mezelf op de bank vallen. Iedereen is stil en komt om me heen zitten.

'Nee nee nee.. Dit kan niet! Ik kan geen vader zijn!' Roept Dioni.

'Hallo! Zij is wel degene die zwanger is he!' Roept Nicole.
'Ach hou je kop man! Mijn reputatie staat op het spel!' Roept Dioni kwaad.
Ik kan het niet geloven.. Ik ben zwanger..

'Sarah, Sarah schat! Weet je zeker dat het van mij komt?' Vraagt Dioni met grote ogen en knielt naast me neer. Ik knik voorzichtig. Ik kijk hem aan.

'Je was mijn eerste..' Zeg ik met gebroken stem. Dioni zucht. Hij staat op en loopt kwaad het huis uit. De deur knalt met een klap dicht. Tranen prikken in mijn ogen, en al snel stromen ze over mijn wangen. Jai komt naast me zitten en slaat een arm om me heen. Ik barst in tranen uit. Ik leun op Jai zijn schouder. Het boeit me helemaal niks dat hij me vannacht zowat heeft aangerand. Ik heb nu een vriend nodig. En Jai staat altijd voor me klaar. Ik til mijn hoofd op en zie een grote zwarte vlek op zijn witte T-Shirt. Blijkbaar had ik mijn make-up en niet afgehaald gisteravond.

'Oh.. Sorry' zeg ik zacht en probeer het eruit te vegen. Jai legt geruststellend zijn hand op de mijne. 'Het geeft niet. Ik vond het toch al zo'n lelijk shirt' glimlacht hij. Ik glimlach zwakjes terug.

'Uhmm.. Jongens.. Ik weet dit is heel erg enzo.. Maar het is al half twaalf..' Zegt Noa ineens. Iedereen schrikt.

'Hoelang duurt het met de auto daarheen?' Vraagt Samuel aan Noa. 'Een half uurtje' antwoordt ze.

'Jongens snel! We moeten ons klaarmaken!' Roept Lisa hysterisch.

Ik grijp naar mijn buik. 'Ik kan echt niet.. Ik moet echt naar de dokter' jammer ik. Mijn buik doet zó vreselijk veel pijn.

'Ik ga wel met je mee' zegt Jai lief en aait mijn rug. Ik knik en glimlach.

'Ja lekker dan. Dion, Sarah en Jai zijn er niet. Dus drie man minder' zegt Samuel en haalt zenuwachtig een hand door z'n haar.

'Het komt goed, we gaan het gewoon doen' zegt Noa en legt haar hoofd op zijn schouder. Ik kreun en grijp naar mijn buik.

'Gaan jullie maar' zegt Cassius. Ik kerm van de pijn, langzaam rolt er een traan over mijn wang.
Jai probeer me op te tillen, wat niet lukte. Want ik kan niet meewerken, door de pijn. Hij pakt me op en neemt me mee naar buiten. Ik bibber.

'J-Jai' bibber ik van de kou. Hij geeft me zijn jas waardoor ik het een stuk warmer heb. De pijn is al een beetje weggetrokken en kan gaan staan. Jai stapt op zijn scooter en ik achter hem. Ik zie dat hij nog zijn pyjama aan heeft, en ik ook. Maar het boeit niet. Ik voel me echt niet lekker.

Na een tijdje zijn we aangekomen bij het ziekenhuis en mochten we een kamer in.
Ik ga op een soort operatie stoel zitten.

'Hallo, ik ben Nienke' zegt een vrouw rond de twintig en schudt mijn hand.
'Sarah' zeg ik zacht.
'En ik neem aan dat jij haar vriend bent?' Zegt ze glimlachend. Ik zie dat Jai zo rood als een tomaat wordt.

'Uhmm.. Nee mervouw, ik hen gewoon een vriend' zegt hij met een nerveus lachje.
'Zeg maar gewoon Nienke hoor' zegt ze lief en gaat op een stoel zitten.

'Weet je toevallig ook hoelang je zwanger bent?' Vraagt ze.
Ik schud mijn hoofd, waarna ze wat in haar computer tikt.

'Zo. Trek je shirtje een beetje omhoog, zodat ik naar de baby kan kijken' zegt ze terwijl ze een soort gel pakt. Ik trekt mijn shirtje omhoog. Jai pakt mijn hand vast en wrijft erover. Ik kijkt hem dankbaar aan. Hij glimlacht lief terug.

'Dit kan een beetje koud aanvoelen' zegt Nienke.
Ze brengt het aan en het voelt inderdaad koud. Ze pakt een apparaatje en glijdt ermee over mijn buik.

'Aha! Daar is onze baby' zegt ze en wijst naar het beeld voor me. Ik zie zowat niks, het is een klein prutseltje die niks doet.

'W-word dat de baby?' Vraag ik voorzichtig. Ze knikt.

'En je bent nu... Ongeveer één maandje zwanger. 4 weken' ze terwijl ze naar het beeld kijkt.

Ik ben al één maand zwanger.. Vandaar die hormonen en buikpijn.

'Kan ik nog een abortus plegen?' Vraag ik zacht.
Nienke knikt. 'Je kan tot 24 weken gewoon nog een abortus plegen'.
Ik knik. Dus nog 20 weken om te beslissen wat ik met de baby ga doen..

'Dankjewel' zeg ik glimlachend.
'Hier staat alles in voor, bijvoorbeeld als je buikpijn hebt of weeën' zegt ze en overhandigt mij een dun boekje. Ik neem het aan en neem dan afscheid.
Samen met Jai loopt ik naar buiten. Nog steeds heb ik Jai zijn jas aan.

Plotseling beginnen en tranen over mijn wangen te stromen en huil ik. Jai slaat zijn armen geruststellend om me heen en kalmeert me.

'J-Jai.. Wat m-moet ik doen' huil ik. Ik kijk hem aan in zijn mooie bruin/groene ogen.
'Je moet zelf bepalen schat, het is jou baby' zegt hij en legt een hand op mijn buik.

'M-maar Dioni.. Hij gaat zo boos worden.. S-straks maakt hij het uit' huil ik.
'Ik weet het babe, het is ook niet makkelijk. Maar je moet zelf bepalen wat je er mee wilt doen' zegt hij en plant een kus op mijn wang. Hij blijft hangen. Hij kijkt me diep in mijn ogen aan, en komt langzaam dichterbij. Ik druk mijn lippen tegen de zijne, waar hij meteen in mee gaat. Zijn warme lippen passen perfect op de mijne.
{Zie Afbeelding}

Ik weet dat dit fout is,
Maar ik had het nodig..



Hellooooo guys! Oh god! She'a pregnant! Maar gaat ze de baby houden of niet? En Jai. Wordt dat meer?..

En hoe zit het met David, en het plan? Dat lees je in het volgende hoofdstuk!

VOTE & COMMENT for more! ❤️❤️

P.s GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN! Love you all! 💞🎉

Holiday Romance ft. BBraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu