Pov Noa
'Wil je nu vertellen wat er is?' Vraagt Kaj voorzichtig. Ik zucht. Ik zit samen met Kaj bij hen thuis, in zijn slaapkamer.
'Het is moeilijk voor me om het te vertellen' zeg ik zacht.
'Misschien is het beter als ik ga..' Zeg ik snel en sta op. Kaj pakt mijn hand vast en schud nee. 'Niet gaan' zeg hij zacht, en ik ga weer zitten. Hij wrijft zachtjes over mijn hand.'Kaj.. Je wilt het niet horen.. Echt waar' zeg ik zacht. Ik voel al een paar tranen prikken, maar doe mijn best om normaal te blijven. Helaas gaat dat niet en stromen de eerste paar tranen over mijn wangen.
'Je gaat me gaten Kaj.. Echt waar. Jullie allemaal' huil ik zachtjes. Waarom ben ik hier ook alweer aan begonnen..
'Noa.. Vertel het.. Rustig' zegt hij zacht en wrijft over mijn hand. Ik haar trillerig adem.
'I-ik.. Was éen van de stalkers..' Zeg ik zacht.
Pov Samuel
'Los en ik vraag je mij nu echt te laten en neem iede-'
Ik word verstoord door geklop op mijn deur. Ik doe mijn koptelefoon af. 'Binnen!' Roep ik. De deur gaat langzaam open en ik zie daar Amira staan.
'Heyy' zegt ze zacht.
'Heyy babe, kom verder' zeg ik en geef haar een kus. Ze gaat op mijn bed zitten, tegenover mij.'Je zong erg mooi Sammie' grinnikt ze.
Ik kijk haar met een raar gezicht aan.
'Hoe noemde je mij?' Vraag ik grijnzend. Ze word een beetje rood, 'niks' zegt ze.'Jawel jawel.. Je noemde me Sammie hé' zeg ik terwijl ik dichterbij haar kom.
'Ik hou er niet van als mensen mij Sammie noemen.. Weet je wat ik dan ga doen?' Vraag ik. Inmiddels sta ik al zo dicht tegen haar aan dat onze lippen een paar centimeters van elkaar verwijderd zijn.
Ze schudt langzaam haar hoofd.'Dan doe ik dit' fluister ik en begin haar te kietelen.
Ik ga boven op haar liggen en kietel haar verder. Ze schiet in de lach, wat er zo grappig uitziet.'SAM! S-SAM HAHAHAHAH! S-STOP!' Roept ze lachend.
'Wat krijg ik ervoor terug?' Grijns ik.
'A-ALLES WAT JE WILT! HAHAHAHA! STOP SAM!' Roept ze weer lachend.
'Alles?' Vraag ik en stop met kietelen. Ze haalt adem en knikt.
'Dan wil ik dit..' Zeg ik en druk mijn lippen lustig op die van haar. Ze gaat er in mee en slaat haar benen om mijn middel heen. Ik haal mijn lippen even van de hare af en kijk haar aan.
'Ik hou van je Amira' zeg ik.
Ze giechelt, 'Ik ook van jou Sammie'. Ik trek mijn wenkbrauw op.'Ik bedoel S-Sam' zegt ze snel en wordt zo rood als een tomaat. Ik grinnik en kus haar weer. Mijn handen kruipen onder haar shirtje.
'AAAH! SAM!' Roept ze ineens. Ik kijk haar vragend aan.
'Je handen zijn koud' zegt ze en schiet in de lach.
'Gekkie' zeg ik en kruip van haar af. Ik ga weer in mijn stoel zitten en pak mijn telefoon. Amira gaat weer rechtop zitten en fatsoeneert haar haar een beetje.
'Wanneer hebben jullie weer een optreden?' Vraagt ze.
'Morgen avond, in Hilversum' zeg ik. Ze knikt.
'Zin om mee te gaan?' Vraag ik.
'A-als dat geen probleem is' glimlacht ze.
Ik schud mijn hoofd en glimlach. 'Of course not babe' zeg ik en geef haar een kus op d'r wang.
'Mag ik de meiden ook meenemen?' Vraagt ze lief.
'Ehh.. Ik weet niet.. Ik bedoel.. Sarah en Nicole.. Én Lisa nog' zeg ik.
'Alsjeblieft' smeekt ze.
Ik zucht, 'oké alleen omdat jij het bent' grinnik ik.
'En wat ben ik dan?' Vraagt ze grijnzend, en gaat op mijn schoot zitten.
'Je bent het mooiste, liefste, grappigste, en leukste meisje die ik ken' antwoord ik. Ze giechelt en kust me dan.
Man.. Als die stalkers er niet waren, hoefde ik mij geen zorgen te maken over dat we wéér uit elkaar gaan. Ik moet haar beschermen.. Voor gaar eigen bestwil..
Hii guys.. Ff een snel een kort hoofdstukje plaatsen omdat ik daar zin in had😂
Oeehh Noa was éen van de stalkers? Toeval? Of is er een goede reden voor..
En de relatie tussen Sam en Amira? Blijven die volhouden? You Will See ...VOTE & COMMENT 💕
Love yaaaah💜
JE LEEST
Holiday Romance ft. BBrave
Fanfiction5 meiden ontmoeten 5 jongens op een triple naar Spanje. Er ontstaan liefdes en vriendschappen.. Maar wat als er iemand tussen komt? Niet één, maar meerdere. Iemand die hun levens kapot willen maken .. Hoe gaan ze overleven? Of is de vraag.. Blijven...