Pov Cassius
{Eerder die dag}
'Jongens wat gaan we doen met het filmpje?' vraag ik.
'Niks.. We laten het gewoon' zegt Samuel kalm, terwijl hij uit het raam kijkt. Zijn hande hangen in zijn zakken, terwijl hij strak naar buiten kijkt.
Hij is erg in schok zo te zien.
Begrijp ik wel als je ineens gefilmd wordt door onbekende stalkers.'Ik denk dat het misschi-' begint Dioni, maar wordt gelijk afgekapt door Samuel.
'Nee, we doen niks' zegt Samuel bitter en loopt naar ons toe.
'We laten he-'Hij wordt verstoord door de bel, en loopt er geïrriteerd naar toe.
We blijven stil zitten.'Hallo kan ik u-'
Verder komt hij niet, want hij wordt verstoord door Noa die de kamer in komt rennen.
'Ik weet waar de meiden zijn' zegt ze hijgend.Meteen komt komt Samuel de kamer in rennen, en staan Kaj en Dioni op.
'What!?' roepen de drie tegelijk.
Ik kijk naar Kaj, zijn gezichtsuitrukking is niet te omschrijven. Boos, bezorgd en nieuwsgierig. Waarschijnlijk is hij boos door wat er laatst gebeurde.'Wat sta je daar nog?! Kom zitten en vertel!' roept Nicole hysterisch.
Noa loopt snel naar de bank en gaat naast Nicole zitten, tegenover Kaj. De jongens gaan wer zitten, en Samuel komt naast Kaj zitten. Hij kijkt haar vals aan.'Ey, rust man' fluisterd Samuel naar hem. Kaj zucht diep en ontspant wat meer.
Noa kijkt even naar de grond, en begint dan te vertellen.
'Het was gisteravond toe ik Sarah voor het laatst zag. Een jongen duwde haar ruw een wit busje in, en reed toen weg'
'David..' zegt Dioni vol afschuw.
Het is even stil, en begint weer verder te vertellen.
'Natuurlijk heb ik ze niet laten gaan. Ik pakte mn scooter en ben ze achtervolgd. Het was erg schokkend wat ik zag'.
Ze slikt even.'Waar zijn ze? Wat zag je?' vraagt Samuel.
Noa kijkt hem aan. 'Ze zitten in een bordeel.. Een soort hoerenhuis' zegt ze.
Ik schrik, en sla mijn arm veilig om Nicole heen.
Dioni's gezicht staat op onweer. Daarintegen kijken Samuel en Kaj alleen bezorgd.
'We moeten ernaar toe' zegt Dioni met een strak gezicht.
Ik zucht, 'Dion, het is te gevaarlijk.
'En het is al erg laat'.'Dat boeit me niet! Ik wil haar zien, ik kan er niet meer tegen!' roept hij scherp en staat op.
Pov Dioni
'Dat boeit me niet! Ik wil haar zien, ik kan er niet meer tegen!' roep ik en staat op. Ik draai me naar Noa toe.
'Bren me erheen' zeg ik, en ze knikt.
Ik trek mijn schoenen aan en loop naar buiten, naar haar scooter.'Ik hoop voor je dat je niet éen van hun bent, en dit een val is' zeg ik terwijl ik achterop haar scooter stap.
Ze grinnikt.
'Geen zorgen, ik weet hoe het voelt om daar te zitten..'
En begint te rijden..•••
Ik geef mijn gegevens en word dan toegewezen naar een lijst.
'Wat is dit?' vraag ik aan de man achter de toonbank.
'Dat zijn de kamers die je kan kiezen' zegt hij terwijl hij aan zijn broodje begint.
Ik kijk naar de laatste kamer 509.'Mag ik ook kiezen?'
Hij schudt zijn hoofd, 'je krijgt gewoon een willekeurig messie' grinnikt hij.'En zo dan' zeg ik en leg een stapeltje geld voor hem.
Hij knikt goedkeurend en telt het geld. Hij kijkt met schuin aan.
'Wie had je in gedachte?'Ik adem diep in, 'Sarah.. Sarah Ekkelaar' zeg ik vastberaden.
Hij knikt. 'Goeie keus, net nieuw. En heeft een prachtig lichaan' grinnikt hij.
Het liefst zou ik hem nu zo hars slaan. Maar ik hou me in, ik moet meespelen.'Je kunt alvast naar kamer 509 gaan' zegt hij terwijl hij de weg wijst. Ik knik en loop naar de kamer toe.
Ik ga op het bed zitten en wacht af. Mijn hart gaat tekeer en de zenuwen gieren door mijn lijf.Ineens wordt er op de deur geklopt. 'Ja' antwoordt ik.
De deur gaat open.. En daar staat ze dan.Sarah.. Mijn lieve, lieve Sarah.
Ik sta op en kijk haar aan.'Wat doe jij hier?' vraagt ze verward.
'Sarah..'
Sorryyy voor dit kleine hoofdstukje. K was inspiratieloos !
Don't forget to Vote & Comment!! Love Y'aaaalllll ❤
JE LEEST
Holiday Romance ft. BBrave
Fanfic5 meiden ontmoeten 5 jongens op een triple naar Spanje. Er ontstaan liefdes en vriendschappen.. Maar wat als er iemand tussen komt? Niet één, maar meerdere. Iemand die hun levens kapot willen maken .. Hoe gaan ze overleven? Of is de vraag.. Blijven...