Hoofdstuk 28

404 26 5
                                    

Pov Sarah

Samen met Dioni zit ik bij hem thuis een film te kijken. Het is een comedyfilm waardoor we steeds moeten lachen, maar soms zitten er zielige stukjes in.

Vandaag was het echt leuk met hem. We zijn naar een afgelegen plek gegaan, waar je de stad goed kon zien. En hebben daar urenlang zitten praten en lachen. Ik heb alleen de hele tijd buikpijn. Geen idee hoe dat komt. Ik schiet ineens in de lach terwijl er een zielig stukje is. Dioni kijkt me raar aan en moet lachen.

'Waarom lach je nou?'

'Ik moest denken aan vandaag'
Het is even stil.

'Saar ik mis je' zegt hij ineens.
Ik slik. Ik ga rechtop zitten en zucht.

'Dion.. Het spijt me..' Zeg ik en kijk hem aan. Zijn gezicht betrekt. Hij komt naast me zitten.

'Ik mis je.. En ik hou van je.. Maar ik kan het gewoon niet..' Snik ik.
Hij knikt. 'Ik begrijp het' zegt hij. Het is even stil.

'Ik moet maar eens gaan..' Zeg ik zacht. Dioni doet niks, hij blijft stil zitten, starend naar de grond. Ik pak mijn spullen en loop zijn huis uit. Het begint te regenen en ik loop snel naar het bushokje. Ik ga uitgeput zitten. Langzaam begin er tranen te stromen. Waarom?..
Waarom moet het zo gaan..

Pov Dioni

Ik hoor de deur dicht gaan. Ik kijk op en zie dat Sarah weg is.
Ik zucht en pak mijn telefoon. Ik voel me gebroken.. Ik moet even wat drinken.

Ik bel Samuel.

'Met Sam'

'Hey Sam, Dion hier'

'Supp'

'Zin om naar ABE te gaan? Heb wat nodig'

'Is goed, ik kom zo'

Ik hang op en pak mijn spullen. Ik loop naar buiten en stap op mijn scooter..

•••

Ik heb al een paar drankjes op en voel me nog steeds niet goed. Ik kan Sarah maar niet vergeten. Ze staat gewoon op mijn netvlies gebrand.

'Gaat het wel?' Vraagt Samuel. Ik haal mijn schouders op.

'Maar eyy, ik moet gaan. Ik ga morgen met Amira naar Limburg dus moet vroeg op' zegt hij.

'Is goed, veel plezier man' zeg ik en geef hem een bro-hug.
Hij loopt de club uit en ik blijf loner aan de bar staan.

Ik pak mijn telefoon en check twitter. Mijn woede komt op als ik ineens een tweet zie.

"Sarahxo: Met bae op stap😂😂 love you gek❤️ @KAJVANDERVOORT"

Ik bestel nog een paar drankjes en drink ze tegelijk op. Ik voel dat het begint te werken en kijk de zaal rond. Mijn ogen vallen op een meisje die aan het dansen is. Haar krullen vliegen door het rond en haar lach is betoverend.
Het is Vila. Ze draagt een kort strak jurkje en haar make-up ziet er prachtig uit.
Ik stap op haar af en ga achter haar staan. Ik pak haar heupen beet en leg mijn hoofd in haar nek.

'Dion' grinnikt ze. Ik ruik de sterke geur van alcohol en merk dat zij ook best aangeschoten is. Mijn handen glijden naar haar kont en knijp er zachtjes in. Ze begint te lachen en draait zich om. Meteen kijkt ze serieus.
Ik laat mijn handen op haar heupen rustig en kijk haar lustig aan. Ze legt haar armen in mijn nek en grijnst.
Ik ga dichterbij staan en wacht op een teken. Meteen voel ik haar zachte lippen op de mijne. Ik trek haar dichter tegen me aan, terwijl onze lippen zachtjes op elkaar bewegen. Ik wil meer en begin ruwer te zoenen. Ik lik haar onderlip voor toestemming, en meteen gaat haar mond open. Onze tongen spelen wat met elkaar wat mij een kick geeft. Ik tik op haar bil als teken dat ze moet springen. Ze springt en ik vang haar op. Ik duw haar tegen de muur en haal mijn lippen even van de hare af.

'Ik wil je zo graag..' Hijg ik in haar nek. Ik kus haar nek en laat een zuigzoen achter. Ze geeft kleine kreuntjes, wat mij doet grijnzen. Ik begin haar weer te zoenen waar ze in mee gaat. Mijn handen glijden onder haar shirtje naar haar onderrug. Ik trek haar dichter tegen me aan en voel haar warme lichaam tegen de mijne aangeplakt. Ik haal mijn lippen van de hare af en kijk haar grijnzend aan.
Ik laat haar weer zakken en gaat op de grond staan.

'Je bent geweldig babe, ik zie je later' grijns ik en geef haar een kus...

•••

Ik loop de club uit en zoek mijn scooter. Ik zucht en besef me wat ik gedaan heb.
Ik schop uit woede tegen een paaltje aan. Ik stap op mijn scooter er rijd naar huis. Genoeg voor vandaag..


Stiekem vonden jullie dit hoofdstuk allemaal wel leuk😏 hahah😂 Wat ben ik funny zeg😜 Love yaaahh

Blijf VOTEN en COMMENTEN 💓🦄

Hou van jullie, lieve lezertjes 😘❤️

Holiday Romance ft. BBraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu