Hoofdstuk 8

526 30 0
                                    

Pov Amira

Ik zit met een shotje Vodka in mijn hand, op Samuels schoot.
We zijn allemaam een beetje aangeschoten door de drank.
Een beetje?? Laat ik zeggen.. Een beetje erg. Nicole zit samen met Cass opgesloten in de badkamer en Jai en Sabine in de meidenkamer. Sarah zit op Dioni's schoot in alleen maar een bh en broekje, drank te drinken. En Lisa zit alleen maar te lachen met Kaj in de hoek. Jupp.. Gaat goed hoor..

Ik gier het uit van het lachen als Samuel me begint te kietelen. Ik gooi mijn shotje snel achterover en val op de grond. Samuel komt boven mij liggen en kieteld me verder.

'Nee Sam! Stop!' schreeuw ik.
Ik zie lust in zijn ogen, waardoor ik opwindend wordt. Zijn handen glijden onder mijn shirtje en ontmoeten mijn borsten.

'Samuel..' giechel ik.
Hij glijdt terug. 'Je hebt gelijk..' zegt hij. Ik kijk heb raar aan.

'We moeten dit meer privé doen' grijnst hij, waardoor ik moet giechelen. Hij tilt me op en neemt mee naar de jongenskamer. Hij legt me op bed en komt boven me liggen. Hij geeft me langzaam kusjes in mn nek, en gaat steeds meer naar boven. Ik grinnik zachtjes. Hij stop even.
'Vind je wel leuk hé' grijnst hij. 'Nee.. Maar dit wel' zeg ik en trek hem naar me toe, waardoor onze lippen op elkaar belanden.
Ik schrik eerst van mijn actie, maar wen er al snel aan.
Hij pakt me bij mn heupen en glijdt weer onder mijn shirtje naar boven. In éen beweging trek ik m uit. Samuel kijkt even verlekkerd naar mijn borsten waardoor ik rood wordt. Hij begint me weer te zoenen, en ik maak de knoopjes van zijn hemd los. Ik trek zn hem uit en staar verbijsterd naar zijn mooie sixpack.
'Kun je het zien?' vraagt hij.
Ik knik 'ja.. Ik.. Ik denk het' staar ik nog verbaast. Hij begint me weer kusjes in mijn nek te geven waardoor ik een kleinr kreun laat. Ik geniet even van dit moment en trek mijn broek uit. Hij doet hetzelfde en gaat door met kusjes geven. Hij gaat langzaam steeds lager. Totdat hij bij mijn bh bandje zit. Hij stopt even en grijnst. Ik kijk hem lief aan en kus hem weer. We kruipen het bed in..

{Half uur later..}

Ik rol van hem af en begin hevig te hijgen. Ik draai me naar zijn kant. Hij kijkt me aan en draait zich ook naar mij toe. Hij glimlacht lief. Ik kom dichter naar hem kruipen. Hij slaat zijn armen om me heen en ik leg mijn hoofd op zijn borst. Ik hoor hoe snel zijn ademhaling gaat, maar langzaam rustiger wordt.
Hij zucht diep.

Oh god.. Wat heb ik gedaan..

Na een tijdje sluit ik mijn ogen en val in slaap..

Ik slenter door de school.. Overal word ik aangekeken.. En overal fluisteren mensen over me.

'Kijk daar heb je dr weer!' wordt er geroepen.

'Ga terug naar waar je vandaan komt, uit het hoerenhuis!'

'Lelijke slet'

'Kent hem 1 dag, en duit gelijk het bed al in'

'Volgensmij is ze altijd al zo geweest! Hahaha'

'Wat doe je nog hier?'

Wat doe je nog hier.

Wat doe je nog hier..

Wat doe ik nog hier?

Ik schrik wakker. Ik voel aan mijn voorhoofd, die bezweet en erg warm aanvoelt. Ik merk dat ik heel erg aan het hijgen ben. Ik kijk de kamer rond, waar ik de jongens op bed zie liggen. Dan besef ik me weer wat er vannachy gebeurd was. Ik.. Ik deed het met Samuel..
Ik heb het godverdomme gedaan met Samuel!
Ik voel me nu zo slecht. Ik kijk op mijn mobiel, het is 5 uur. Ik heb het gevoel alsof ik elk moment kan uitbarsten in tranen. Ik stap Samuels bed uit en loop de kamer uit. Ik loop de keuken binnen en pak een glas water. Ik loop naar de woonkamer en ga aan de computer zitten. Mijn ogen moeten even wennen aan het felle licht. Zodra ik er weer aan gewend ben ga ik naar Twitter. Ik check mijn tijdlijn
Niks bijzonders.

Zou Samuel twitter hebben? Geen idee. Ik tik zijn naam in. Ik kom bij een profiel aan met veel tweets en ongelooflijk veel volgers. Hoe komt hij aan zo veek volgers??

Ik check zijn tweets.

"Zo repetitie #BadTour! Wordt te gek"

"@xxlisanne_braviour Tuurlijk gaan we meeten. See you than ❤"

Braviour? Wat is een braviour?
Ik open een nieuwe pagina en zoek het woord op. Ik kom op veel sites. Ik klik op de betekenis van Braviour.
Hmm..

"Een braviour/b-babe is een fan van B-Brave".

En wat is B-Brave dan?
Ik zoek het op en kom uit op wikipedia.
.. Is een boyband die bestaat uit Kaj Van der Voorf, Jai Wowor, Cassius Verbond, Dioni Jurado-gomez en.. Samuel Leijten..

'Omg..' zeg ik zacht.
'Is er iets?' hoor ik Samuel achter me. Ik sta meteen op en kijk hem verward aan.

'Jij.. Jij.. ' stotter ik.

'Ja kom op, gooi het er maar uit' lacht hij.

'Je bent beroemd.. En niet zo'n beetje ook'..



Xx.. Spannendddd

Holiday Romance ft. BBraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu