Hoofdstuk 22

411 28 3
                                    

Pov Sarah

'D-dioni?' vraag ik verward.
Hij knikt.

'Wat doe je hier? Hoe heb je me gevonden?' vraag ik verward.

'Dat boeit niet.. Ik heb je nu' fluisterd hij en geeft me een knuffel.

Ik ben verward.. Zo erg verward..
Hoe heeft hij me gevonden?

'Dioni.. Ik kan niet met je zijn..' ik wurg me rustig uit zijn greep, en ga op het bed zitten.

'Wat? Hoezi niet?' vraagt hij verward, en komt naast me zitten. Hij legt zijn hand rustig op mijn knie. Ik zucht diep.

'We kunnen geen relatie hebben.. Als je al al een relatie hebt' zeg ik zacht. Hij kijkt me raar aan.

'Waar heb je het over?'
Ik zucht.

'Dion.. Je hoeft niet te doen alsof.. Ik weet het al'
Hij kijkt me niet begrijpend aan.

'Waar the fuck heb je het over?!'
Roept hij. Hij klinkt boos.
Kut.. Dit was niet mij  bedoeling.

'Ik heb geen andere relatie?! Waar heb je het over? Wat voor onzin zeg jij allemaal?' zegt hij nu geïrriteerd.

Wacht wat? Gaat hij nu mij de schuld geven?!
Ik sta met een ruk op, waarna hij ook omhoog staat.
Hij gaat recht voor me staan. Ik kan zijn hartslag al vanaf hier horen.

'Ja je hoorde me wel! In die fucking Hitkrant staat dat je al in een relatie bent!' roep ik boos.

We horen geklop op de deur. De deurknop gaat omlaag en langzaam gaat de deur open.

Dioni rukt snel mij  shirt uit, en die van hem. Hin duwt me tegen de muur aan en begint met hevig te zoenen.

'Oh sorry, ik dacht dat ik iets hoorde' zegt de man van de bali.
Hij gaat weer grinnikend weg en sluit de deur.

Dioni laat me los en loopt een stukje achteruit. Hij legt zinn hand op zijn voorhoofd en zucht diep.

'Was dat echt nodig?' vraag ik bot.
'Beter dan gesnapt worden' reageert hij erop.
Ik rol met mijn ogen.

'Dat van de Hitkrant.. Dat is nep. Ik moest het zeggen van mijn manager zodat het wat spannender werd' zegt hij en loopt naar me toe.

Ik voel dat ik rood word en kijk naar beneden.

'De enige van wue ik hou.. Ben jij'. Hij duwt zachtjes mijn kin omhoog, waardoor ik he  nu recht in zijn ogen kijk.
Ik leg zachtjes mij  hand op zijn borst. Zijn hartslag gaat tekeer en ik hoor zijn ademhaling.
Hij komt dichterbij en ademt zachtjes in mijn nek. Langzaam laat hij een spoor van kusjes achter.

'Dion.. '

'Hmm' mompelt hij terug.

Langzaam duw ik hem zachtjes weg, maar hij is te sterk en blijft overeind staan.

'Is er iets?' vraagt hin bezorgd. De twinkeling in zijn ogen maakt zijn ogen nog mooier.

'Wil je het niet? Wil je het niet met mij..'

Ik schud mijn hoofd.
'Jawel.. Maar niet hier..' fluister ik en leg mijn hoofd op zijn borst.

Hij strijkt zachtjes over mij  haren
'Het komt goed Sarah.. Ik haal jullie hier uit..' zegt hij zacht. Hij geeft me een zacht kusje op mijn haren.

'Ik hou van je Dion' zeg ik zacht.
'Ik ook van jou Saar'



Ff een kort snel hoofdstukje voor jullieeeeee

Xx

Holiday Romance ft. BBraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu