Hoofdstuk 12

485 35 5
                                    

Pov Lisa

'Aarrgg.. Verdomme Saar! Doe open' roep ik terwijl ik op de jongnsdeur klop. Geen antwoord. 'Dioni?!' Roep ik. Nog steeds geen antwoord.
We staan met z'n alle voor de jongensslaapkamer. Saar en Dioni zitten erin maar hebben blijkbaar de deur op slot gedaan.
'Ulggg...' Zeur ik.
'Naja, dan bij de meidenkamer' grinnikt Jai.
De rest knikt en loopt naar de meidenkamer. 'Schat mag ik bij jou!?' Roep Jai naar Sabine en komt naast haar staan. Sabine knikt, 'tuurlijk schat' zegt ze en geeft hem een kus. Hij slaat zijn arm over haar heen en lopen de kamer in.
Ulgggg.. Sorry hoor. Ik hou echt van d'r, maar ik kan gwn niet tegen dat kleffe gedoe. Jongens, daar ben ik klaar mee. Al helemaal door mijn laatste. Wat een ramp zeg.
Sinds mijn laatste relatie kan ik erg slecht met jongens omgaan, tenminste als crush. Vrienden kan wel.
Ik loop naar Nicole toe. 'Heyy Nic, mag ik bij jou komen slapen' smeek ik. 'Sorry schat, ik heb al tegen Cass gezegd dat hij bij mij mocht'.

Fuck. Ik kijk rond. Saar en Dion zitten in de jongenskamer, Sab gaat met Wowor, Nic gaat met Cass.. Wie is er nog over?.. Amira! Ik sprint naar d'r toe. 'Amir! Mag ik bij jou slapen??' Smeek ik met mijn handen op elkaar. 'Uhmm, ja is goed' zegt ze lief. Ik zucht opgelucht. 'Wow wat? Nee sorry, maar ik ga niet met Sam in bed slapen' lacht Kaj. Sam komt ook aangelopen. 'Nee idd, sorry, no homo' zegt Sam terwijl hij aan Kaj hangt.
Ik zucht. 'Ja maar met wie moet ik dan?' Jammer ik. 'Je hebt mij nog schat' zegt Kaj terwijl hij naast me komt staan, en een hand rond mijn middel legt. Ik schud zijn hand meteen weg.
'Wil je dan bij mij slapen Sam..?' Vraagt Amira onzeker.
Samuel denkt na, 'Oke vooruit..' Zucht hij. Amira zucht zacht, als opluchting. Ze lopen samen naar Amira d'r bed om ze klaar te maken.
Kaj en ik blijven alleen achter. Ik draai me naar hem toe. 'Mooi niet dat ik met jou in éen bed ga slapen' zeg ik. Hij grinnikt. 'Waar moet ik dan?' Vraagt hij. Ik wijs naar de vloer. 'Op de grond' zeg ik. Hij begint te lachen, maar ik blijf hem serieus aankijken. 'Oh je meent het?' Zegt hij. Ik knik.
'Haar kom op babe, je laat me toch niet op de grond slapen? Ik zal me fatsoenlijk gedragen' knipoogt hij. Ik zucht hard. 'Oke.. Best.. Prima! Maar als je me ook maar met 1 vinger aanraakt, dump ik je de vuilnisbak in!' Roep ik, waardoor Kaj lacht.
Ik negeer hem en loop naar mijn bed. Ik pak mijn pyjama en loop naar de badkamer. Ik kleed me om en poets mijn tanden. Ik wikkel mijn blonde haren nog in een knot en haal mijn make-up eraf. Ik kijk nog even snel in de spiegel en check m'n kleding. En kort broekje met een t-shirtje. Is het niet te bloot? Ik ga straks gewoon met een jongen in bed slapen. Hij zal me toch niks doen? Toch?.. Meteen denk ik aan Jasper, wat hij me heeft aangedaan. Ik trek mijn shirt een beetje omhoog, en kijk naar de littekens op mijn buik. Gelukkig zijn ze niet héél erg zichtbaar. Het is niet zo lang geleden dat ik mijn laatste verwondingen kreeg.. 3 weken geleden volgensmij. Ik zucht en doe mijn shirt weer goed. Ik loop de badkamer uit en loop de meidenkamer weer in. Bijna iedereen ligt al in bed en slaap al. Alleen Kaj, Sabine en Jai zijn nog klaar wakker. Ik loop naar mijn bed en pak m'n mobiel. Ik check m'n twitter en instagram even, als ik ineens een kneep ik mijn kont voel. Ik draai me boos om naar Kaj, die staat te grijnzen. 'Ik zei dat-' 'dat ik niet aan je mocht zitten., in bed' grijnst Kaj. Ik zucht boos. 'Niet alleen in bed' grom ik. 'Oke duidelijk' zegt hij. Ik draai me weer om en ga op mijn bed zitten. Kaj pakt een handdoek en loopt fluitend de badkamer in. Ik bekijk m'n instagram nog even.

*ping*
Ik kijk op naar Kaj z'n mobiel. Ik kijk naar de Deur en hoor hoe de kraan van de douch aan gaat . Ik kijk even snel om me heen en pak dan snel Kaj z'n mobiel. Allemaal twittermeldingen.
Ik open zijn twitter en wordt vol gespamd door tweets.

"Goodnight @KAJVANDERVOORT ❤️"

"Wie is dat @KAJVANDERVOORT ?"

"OMG heb je een vriendin @KAJVANDERVOORT ??"

" @KAJVANDERVOORT Wie the fuck is dat?"

Ik moet nog wel even wennen aan het feit dat Kaj en de rest, hartstikke beroemd zijn.

Ik klik op zijn profiel en bekijk zijn laatste tweet. Ik schrik me een ongeluk als ik het lees.

'Goodnight babes! Vanavond lekker slapen met Lies aan mijn zijde😜 xx"

Wrm zet hij dat op twitter?? Vind hij me leuk ofso? Ja vast..
Ik hoor de kraan uitgaan en een paar seconde later loopt zaak de  kamer binnen met alleen een jogingsbroek aan. Ik leg snel zijn mobiel weer terug en pak mijn eigen mobiel. Ik doe zo normaal mogelijk. Ik kijk naar Kaj en besef dan dat hij alleen een jogingsbroek aan heeft. Aléén dat. Zijn sixpack is duidelijk te zien en ik wordt helemaal rood, Kaj grijnst, 'kun je het zien?' Vraagt hij. Ik kijk snel de andere kant op.
Ik loop naar mijn kast en spuit wat deo op me. Ik draai me om en zie Kaj al in mijn bed liggen. Gelukkig heeft iedereen een eigen 2-persoonsbed, anders zou het wel erg krap zijn. Ik loop naar mijn bed en ga erin liggen. Ik knip het lichtje uit. Het is helemaal donker. Volgensmij slaapt iedereen al. Het is doodstil, en ik ben nog klaar wakker. Ik hoor de zachte ademhaling van de rest. Ik draai me om naar Kaj en schud hem een beetje. 'Kaj..'.
'Kaj slaap je?' Fluister ik zacht, hij draait zich om. 'Nee hoor schat' zegt hij glimlachend. Ik geef een korte glimlach. 'Ik kan niet slapen' zeg ik zacht. 'Hoezo niet?' Vraagt hij lief. 'Naja.. Door dit' zeg ik en wijs naar ons samen. 'Oh zo.. Het komt goed babe. Ik zal je niks doen' zegt hij terwijl hij mijn wang aait. Hij is zo lief voor me. Hij gaat op zijn rug liggen met zijn handen achter zijn hoofd. Hij zucht diep en kijkt naar het plafond. Ik blijf hem aankijken. Hij is zo.. Zo.. Ik weet er zelfs geen woorden voor. Maar ik mag hem niet leuk vinden, het kan niet. Ik blijf liggen. En ineens schuif ik dichterbij en leg mijn hoofd op zijn borst. Hij schrikt een beetje. Snap ik, dit is ook echt geen actie die ik zou doen. En toch doe ik het..

Waarom voelt dit nou zo goed, maar tegelijkertijd besef ik dat ik dit niet hoor te doen..

Hij aait over mijn haar en geeft er een zacht kusje op. Ik leg mijn hand op zijn blote sixpack en draai rondjes met mijn vinger. Hij legt zijn arm om me heen en ik zucht genietend.

'Slaaplekker Lies..' Zegt hij zacht.
'Slaaplekker Kaj' zeg ik en sluit mijn ogen..

Zooooo.. Gaat Lisa voor Kaj vallen? En wie is die Jasper? En wat heeft hij allemaal gedaan??..
Hmm... Spannendddd! Blijf Voten & Commenten! 💋💋

Holiday Romance ft. BBraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu