Pov Kaj
'Lisa? Wat doe jij hier?' Vraag ik verward.
'Ik kreeg een briefje dat je iets achterhield.. Van anoniem.. Ik dacht dat het niet waar was, dus ik ging kijken' zegt ze met tranen in haar ogen.Ik loop haastig naar haar toe. 'Lisa het spijt mij zo! Ik wist niet wat me bezielde. Het was de drank ik zweer het! Ik hou alleen van jou Lies' ratel ik in éen keer door. Ze kijkt me spijtig aan.
'Het is misschien beter als we even wat tijd voor onszelf nemen..' Fluisterd ze en legt een papiertje in mijn hand.
Ze verlaat de zaal, en er valt een dodelijke stilte. Ik maak het papiertje open en begin te lezen.'Lieve, naïeve Lisa.. Kijk eens aan. Een mooie relatie met je Prince Charming.. Maar wist je het al... Hij houdt iets verborgen. Ik maak geen grap lieverd. Ik zag het allemaal gebeuren.. X A'
Ik laat het briefje op de grond vallen en loop naar de muur. Ik sla er hard op en voel tranen in mijn ogen prikken. Snel veeg ik ze weg en haal een hand door mijn haar.
'Jezus man! Wie is dit?' Roept Cassius boos. Ik draai me om en zie iedereen het briefje lezen.
'Laat het maar..' Zucht ik.
'Nee Kaj! Zie je het dan niet?' Roept Samuel. Ik kijk hem vragend aan.
'Er is iemand die ons volgt en onze levens kapot wil maken!' Roept Samuel weer.
'Wat? Waar heb je het over' vraag ik verward. Dioni komt naar me toe lopen. 'Gast, zie je het dan niet? De video waardoor Sarah en Dioni uit elkaar gingen.. De video van Sam en Amira.. En dan dit briefje! Dioni en Sarah zijn uit elkaar, Cassius en Nicole ook, en nu jij en Lisa. Straks zijn Jai en Sam aan de beurt! We moeten degene stoppen' zegt Dioni.
'Hij heeft gelijk. We moeten achter deze persoon zijn identiteit komen' zegt Jai.
Ik knik. 'Isgoed..'•••
{De Volgende Dag}
Ik loop het lokaal in en zie de rest al zitten. Alleen mevrouw Bes, onze Biologie docent, is er nog niet. Ik kijk om me heen en zie dat Lisa, en Quinta's tafeltjes uit elkaar staan. Lisa kijkt mij en Quinta boos en verdrietig aan. Ik zucht en ga naast Cassius zitten.
Mevrouw Bes komt binnen met.. Noa!? Wat doet zij hier?
Ik kijk haar verward aan, en ze lacht lichtjes.'Ja stilte!' Roept mevrouw Bes en klapt in haar handen. Het is meteen stil, en heeft de aandacht.
'We hebben zoals jullie zien een nieuwe leerling in de klas. Stel jezelf even voor' zegt ze.
Noa glimlacht en kijkt de klas rond.'Nou ik ben Noa Leijden van Amstel. Ik ben verhuist van Rotterdam naar Amsterdam, en zit nu dus hier op school' zegt ze kort. Mevrouw Bes knikt, 'ga maar daar achter Cassius en Kaj zitten' zegt ze en wijst naar het plekje achter ons. Ze gaat achter ons zitten en glimlacht lief..
•••
'Noa!' Roep ik. Ik kom aan bij haar kluisje. 'Supp?' Vraagt ze.
'Supp? Je hebt niks meer van je laten horen en je zegt Supp?' Vraag ik verward.
Ze zucht. 'Sorry' Zegt ze op een beetje botte toon. 'Noa, is er iets?' Vraag ik en leg mijn hand op haar schouder.
'Ik wil het er niet over hebben Kaj' zegt ze en slaat haar kluis dicht, waarna ze wegloopt. Ik loop vlak achter haar aan.
'Noa? Wat is er dan? Heeft iemand je pijn gedaan? Is er iets ergs gebeurd? Noa? Noa?!' Roep ik en trek aan haar arm. Ze staat stil en kijkt me aan. Langzaam rollen er een paar tranen over haar wangen.
'Noa? Gaat het wel?..' Vraag ik. Ze schudt haar hoofd, 'nee.. Nee Kaj het gaat niet' snikt ze en wilt weer weglopen, maar ik pak haar pols vast en trek haar terug.
'Ga met me mee.. Kunnen we er thuis over praten..' Zeg ik en aai haar arm. Ze knikt zachtjes en begint achter me aan te lopen. Ik ga naast haar lopen en sla mijn arm om haar heen. Ze leunt een beetje tegen me aan en zucht zacht.
Wat is er met haar?
Is er iets ergs gebeurd?..Olaaah! Weer ff een kort stukje for you guys!
Wat zal er met Noa zijn? Hmm..VOTE and COMMENT something Nice! ❤️❤️
Xx-
JE LEEST
Holiday Romance ft. BBrave
Fanfiction5 meiden ontmoeten 5 jongens op een triple naar Spanje. Er ontstaan liefdes en vriendschappen.. Maar wat als er iemand tussen komt? Niet één, maar meerdere. Iemand die hun levens kapot willen maken .. Hoe gaan ze overleven? Of is de vraag.. Blijven...