- C A P I T O L U L 1- Arcul Zeref

872 60 2
                                    

*Hello, Minna!
Sper să vă placă primul capitol*

                      P A R T E A     I


     Eu sunt Lucy Heartfilia. Împreună cu câțiva din ghildă, voi povesti cum ne-am luptat cu spiritul haosului. Cum am ajuns să descopăr o lume uimitoare.. Dar mai întâi să începem cu începutul - cu una din scrisorile mele.
    
     Stau pe covorul de iarbă semi-uscată şi simt cum frigul aspru al toamnei îmi intră în oase. Norii plâng mărunt, iar parcul este pustiu. Dealul pe care stau şi suspin îmi prezintă oraşul, şi iată ca văd doi oameni: un cuplu fericit care sar din baltă în baltă, apoi se îmbrățişează.. dar asta nu mă încălzeşte cu nimic.

     Mişcarea apei şi fiecare undă produsă de picăturile căzânde mă determină a plânge, dar nu o voi face. Am plâns destul pentru tata şi pentru pierderea ta, mamă. Să nu mai zic de Aquarius.. dar ea a revenit la viață măcar.

Dar el mă face sa râd. Da, el, băiatul cu păr roz despre care ți-am povestit. Natsu, cel care m-a adus la ghildă. Nu, mamă, nu îl plac! Dar e mai mult ca cel mai bun prieten.. E putin cam tont uneori fiindcă nu se pricepe la furişat. Un exemplu bun ar fi acum, când stă în spatele copacului şi nu ştie că îl aud.  Trebuie să închei scrisoarea, mamă, dar o voi continua imediat ce am ocazia. Te iubesc mult.

Cu drag,
Lucy Heartfillia

'Ce vrei?' am întrebat eu, chiar dacă ştiam cine se ascunde spatele copacului din spatele meu şi ce doreşte. Nici un răspuns..
'De ce te ascunzi? Ştii deja că nu îți arăt scrisoarea.'
Din nou nici un răspuns.. 'Fie cum vrei tu, Natsu. Ne vedem acasă. Sper că de data asta intri pe uşă, nu pe geam.' am spus eu, apoi m.am ridicat din balta în care mă aşezasem, şi am plecat acasă. De ce voia să vadă scrisoarea? E cam băgăcios de fel, e doar un hobby de-al lui de-a scotoci în viața mea. Dar nu mă deranjază întotdeauna.

Just us [Nalu/Gale/Jerza/Gruvia/Miraxus/etc fanfict. ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum