D. P. N A R A T O R U L U I
După ce au ajuns la Mermaid Hill, cei doi au participat la înmormântarea lui Shô. Erza, Milliana şi Jellal stăteau pe pământul rece, fetele plângând. Jellal se uita în gol, cu o mână după gâtul Erzei.
La sfârşitul ceremoniei, roşcata i-a mărturisit iubitoarei de pisici că ştie cine l-a omorât pe Shô.
'Poftim? Erza, Shô a murit din cauza unui atac de bestii sălbatice' a spus Millianna.
'Greşit' a răspuns Erza şi i-a explicat totul. Apoi, dupa ce totul a fost clarificat, cei doi s-au întors la ghildă.D. P. L U I L U C Y
'Oare unde o fi Erza?' am murmurat în timp ce mergem spre ghildă. De data asta nu am luat trenul fiindcă Natsu are probleme cu asta, după cum ştie toată lumea.
'Nee, Lucy!' L-am auzit pe rozaliu strigând. 'Ajută-mă cu ceva, te rog!' Continuă el.
'Cu ce anume?'
'Prefă-te că ne despărțim şi fă o scenă dramatică'
'Eh??De ce pana gâştii mele ai vrea asta?' i-am răspuns.
'Ca să agăț fetele alea din spatele nostru. E aşa greu să faci asta pentru mine?' zise el cu un zâmbet pervers.
Am început să țip. 'Nu pot să te cred! Tu chiar crezi că mi.e aşa uşor să fac asta?! Am fost prin atâtea împreună şi tu aşa mă răsplăteşti?!'
'P-Pai nu ştiam că o să te superi din asta!' strigă şi el dar cu o privire plină de părere de rău.
'Credeai că nu o să mă supar?!Nenorocitule! Nu îți dai seama ce ai făcut?! M-ai înşelat!' am continuat eu.
Îmi zâmbii cu o privire de ,,îți rămân dator".
Apoi am afişat un zâmbet răutăcios şi am strigat mai tare 'CU FRATELE MEU!'
Fetele plecară dezamăgite iar Natsu se uita la mine cu o privire de genul 'ce pana mea a fost asta?'
'De ce ai făcut asta, Lusheee?' se plânse el.
'Pentru că ai deja o relație cu mine' am spus eu, prefăcându-mă că mă supăr.
'Da, dar.. nu te supăra.. îmi pare rău..' a spus el, îmbrățişându-mă.
'Hm. Bine, te iert. Dar doar dacă mă răsplăteşti cu ceva frumos de Paşte' am spus eu.
'S-a făcut!'A/N: De abia aştept să vină Paştele! Am un capitol mai.. special.. să zic 😏
D. P. N A R A T O R U L U I
Erza se duse direct către bar, urmată de Jellal, unde o gasiră pe Mirajane ştergând blatul de lemn.
'Mirajane, doresc să vorbesc cu maestrul. Este aici?'
'Da, vă conduc eu' zâmbi fata cu părul alb.
Ajunşi la etaj, Mira îi conduse către biroul maestrului.
'Erza, Mystogan, cu ce scop veniți?'
'Eu sunt Jellal' se plânse el
'Ups' râse Makarov.
După ce le povesti totul, maestrul decise să vorbească cu toată ghilda. De față erau şi Natsu şi Lucy.
'Fairy Tail! Atenție aici!' a început a explica.
După ce sfârşi vorba, Natsu şi Gray începură a forma un plan. 'Trebuie să aflăm ce loc de pe hartă consideră Ankhseram drept casă' spuse Natsu.
'Şi cum vrei să găsim locul ăla, o dăm pe ghiceală?' râse Gray
'Eu vorbesc serios aici! Nu te mai amuza pe seama mea că te snopesc!' se răsti rozaliul
'Ce-ai spus?!' se răsti şi Gray.
'Încetați!' strigă Lucy, având privirea ei aducătoare de moarte. 'Cred că Levy ne poate ajuta cu planul' continuă ea, arătând spre fata care studia un manuscris vechi.
'Cred că am o idee despre casa spiritului. Se spune că a fost crescut într-un templu din acest oraş. Se mai spune, totuşi, că tot ce atinge piere' explică ea.
'Şi se ştie că există un ser care şterge această abilitate' spuse Lucy.
'Pot să întreb de unde ştii asta?'
'Am citit într-o carte pe care am găsit-o la librăria din Oshibana'
'Şi care e serul ăsta?' întrebă Gray
'Nu mai ştiu cum se numea.. Akanima?'
'Akanemi' spuse Zeref
'Iiih deundeaiaparut?!' spuse Lucy repede, speriată de sosirea lui Zeref.
'Akanemi este una din componentele armei noastre, Lumen Histoire. Lacrima în care am stat era acoperită de un strat de ser. Totuşi, pe mine nu m-a afectat - pentru că sunt o stafie, până la urmă. Dar nici corpul meu nu cred că a fost eliberat de blestem' explică Mavis.
'Dar pe mine m-a afectat, când am fost lovit de Lumen Histoire, eliberându-mă de blestem' spuse Zeref.
'Aşadar tot ce ne trebuie este formula acelui ser. O voi trimite pe Virgo să aducă acea carte.' spuse Lucy în timp ce îşi chema spiritul.
CITEȘTI
Just us [Nalu/Gale/Jerza/Gruvia/Miraxus/etc fanfict. ]
Fanfic***Pentru o viață sănătoasă, vă rog să fiți la curent cu manga-ul***'