Imediat ce Virgo a adus cartea, Lucy şi Levy au început să studieze formula. Fiind un ser care are efecte enorm de importante, logic că se obține greu. Aşadar, pentru a face acest ser, erau necesare lacrimi de dragon combinate cu anumite plante.
'Eehh?' țipă Lucy când citi cele trei cuvinte. 'Nu mai există dragoni.. ce ne facem, Luu-chaaan?' se plânse Levy care sorbise prea multe băuturi alcoolice.
'Levy, mai încet cu bautul' a spus Erza
'Tu vorbeşti? În curând o să o ajungi pe Cana!' Lucy îi luă apărarea prietenei ei.
'Eh, shit happens' se răsti ea.
'Oameni, de unde facem rost de un dragon?' strigă Levy, urcându-se pe un scaun ca să o audă toată ghilda.
'Eu sunt un dragon!' țipară la unison Gajeel şi Natsu.
'Şi eu' murmură Wendy.
'Să încercăm cu ei?' spuse Lucy.
'Nu o să dureze mult' spuse Erza cu un zâmbet malefic în timp ce îi şoptea ceva lui Mira. Femeile-demon se echipară în armuri.
Dintr-o dată, cei trei pui de dragoni regretară că au spus ce nu trebuia, înghițind în sec.
'Mirajane, cel mai uşor va fi să o torturăm pe Wendy' spuse Erza
'Eeehh?!' zbieră ghilda
'Nu crezi că e prea tânăra pentru tortura fizică?' o întrebă Mira pe un ton blând
'Atunci îl torturăm pe Natsu'
'Fie-vă milă, stăpânelor!' țipă Natsu.
'Gihi, eu am scăpat' spuse Gajeel, uşurat.
'Să încercăm varianta psihologică?' întrebă Mira
'Cred că da. Wendy, urmează-ne' spuse Erza.Nu se ştie ce s-a întâmplat în debara, adică acolo unde a fost dusă Wendy, dar se cunoaşte faptul că a ieşit de acolo plângând, urmată de cele două femei care purtau un zâmbet triumfător şi o sticluță în care se afla tristețea lichidă a fetei.
Având tot ce le trebuie - şi plantele pe care le depozitaseră mulți ani la rând într-o cameră specială - crearea serului a fost întrebuințată lui Levy, Lucy, Mira şi Freed.
CITEȘTI
Just us [Nalu/Gale/Jerza/Gruvia/Miraxus/etc fanfict. ]
Fanfic***Pentru o viață sănătoasă, vă rog să fiți la curent cu manga-ul***'