C A P I T O L U L 23- Arcul Ankhseram

169 16 6
                                    

D. P.    E R Z E I

În 5 ore au ajuns la Magnolia, zburând puțin mai repede decât trenul. La ora 8 erau în fața ghildei. Erza a intrat şi a scanat locul cu privirea. Acolo erau Wendy, Carla, Levy, Jet, Droy, Gajeel, Cana şi familia Strauss. Jellal aştepta afară în timp ce roşcata le-a luat pe Levy şi Carla de mână şi le-a scos din clădire.

'Levy. Carla. Am nevoie de ajutorul vostru' a spus.

'H-hei atunci de ce m-ai adus aici?' s-a plâns Jellal, trist că nu fusese menționat mai sus.

'Continuând; acum o zi am avut surpriza neplăcută de a fi vizitată de o năluca neagră. Aceeaşi nălucă ca cea pe care a descris-o Lucy că a ieşit din Zeref'

'Deci nu avusesei un coşmar! Ştiam eu!' spuse Jellal

'Ankh...seram?! a murmurat Carla

'Poftim?' a spus Erza

'Ankhseram este un spirit întunecat care blesteamă ființele. Am citit despre el într-o carte de acum 400 de ani. Tot Ankhseram l-a blestemat pe Zeref să fie nemuritor şi să omoare tot în calea lui. Totuşi, când blestemul a fost ridicat, nu s-a şters proprietatea de nemurire' a explicat Levy.

'În cartea pe care ai citit-o scrie şi cum se distruge un astfel de spirit?' a întrebat Jellal

'Nu.. se spune că e invincibil.'

'Aici te înşeli' spuse Carla. 'Țineți minte că eu văd viitorul?' toți au dat din cap afirmativ. 'Am prevăzut venirea acestui spirit dar şi distrugerea lui. Visul începea cu patru ghilde: Fairy Tail, Sabertooth, Lamia Scale si Mermaid Hill. Apoi a apărut Natsu: el o aşza pe Lucy, care era rănită, pe o piatră ca să se odihnească. Apoi a apărut o imagine cu Natsu furios, atacându-l pe Ankhseram. Erza era legată cu frânghii într-un bazin cu apă. Jellal încerca să o scoata din apă. Wendy era rănită; Gajeel, Gray şi Juvia se luptau cu nişte mini-spirite; Levy şi Freed scriau rune. În final, Natsu Gajeel Sting Rogue Erza şi Jellal au reuşit să îl învingă.. dar era ceva ciudat în legătură cu ei.. aveau o aură luminoasă, de parcă ați fi mâncat Eterion'

'E bine de ştiut că vom câştiga' spuse Levy.

'Mulțumim pentru informații dar acum trebuie să le facem o vizită celor din Mermaid Heel. Dacă întrabă cineva unde suntem, spuneți-le că nu ştiți' spuse Erza şi îl luă în zbor pe Jellal.

Just us [Nalu/Gale/Jerza/Gruvia/Miraxus/etc fanfict. ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum