P E S T E C Â T E V A Z I L E
Mâine urma să fie o zi foarte importantă. Toți erau la ghildă, în afară de două fete.
'Mergi mai încet, Erza! Tortul ăla nu o să plece nicăieri!' strigă Lucy. Totuşi, roşcata nici măcar nu o auzi. 'Aici este! Cea mai mare patiserie din Crocus!' exclamă Erza. Fetele intrară în clădire iar Lucy se aşeză pe primul scaun găsit.L A G H I L D Ă
'Atenție, oameni!' Strigă Gray, dar ghilda era prea ocupată cu distrugerea lucrurilor. (A/N: Ce surpriză!) 'Nu mă mai ignorați şi fiți atenți aici!' continuă el. Fiindcă toți îl ignorau, a decis să transforme podeaua în gheață. 'Gray, idiotule! Nu vezi că eram într-o luptă?!' strigă Natsu după ce alunecă. 'Simti că îmi pasă?' răspunse Gray, apoi continuă 'Astăzi este ziua Erzei, dar cred că ştiați deja. Cât timp Lucy îi distrage atenția, noi avem de pregătit o petrecere. De acord?' Toată lumea dadu din cap.
Imediat ce el termină, uşa ghildei se deschise, lăsând să intre în clădire doi tineri care păreau să fi capturat pe cineva. Levy, Gajeel şi nefericitul capturat. Gray şi Mira aveau un zâmbet pervers pe față; planul lor reuşise. Ceilalți erau nedumeriți. După ce dezlegase prizonierul leşinat, Levy îl legă cu funde roşii de un scaun, apoi, cu ajutorul lui Gejeel, il băgă într.o cutie imensă de cadouri care fu aşezată în debara.
Fiecare se apucă de trebă, ignorând faptul ca un om este legat în debara, având completă încredere în Gray si Mira.
CITEȘTI
Just us [Nalu/Gale/Jerza/Gruvia/Miraxus/etc fanfict. ]
Fanfic***Pentru o viață sănătoasă, vă rog să fiți la curent cu manga-ul***'