C A P I T O L U L 14- Arcul Ankhseram

211 26 2
                                    

** Tocmai am început o nouă poveste :)) este cu Gale şi Nalu, scrisă în colaborare cu Yure-chan. M-ar bucura dacă v-ați arunca o privire peste noua poveste. Mulțumesc <3 **

'J-Jellal?!' strigă Erza.
Timp de câteva secunde, cei doi se priviră cu gurile căscate.
'Ai de gând să mă dezlegi, femeie?!'
'Nup. Arăți bine legat pe scaun'
'Aş arăta mai bine dezlegat, crede-mă'
'Bine.. Dacăă..'
'Ugh, dacă ce?'
'Dacă mă rogi frumos'
'Nu se va întâmpla'
'Ok, cum vrei tu. Eu mă duc să mă îndop cu dulciuri'
'Ughhhh bine, te rog frumos'
'Aşa mai merge. Natsu, îl dezlegi, te rog?'

După ce fu dezlegat, Jellal se ridică şi se îndreptă spre roşcată, apoi o îmbrățisă.
'La mulți ani, Erza!' îi şopti.

P E S T E    C Â T E V A    O R E

Alcoolul îşi puse amprenta asupra fiecăruia, deci toți membrii ghildei erau împrăstiați, pe jos sau pe mese. Erza şi Jellal se trăgeau de păr, stând pe jos. Natsu şi Lucy se sărutau în timp ce se tăvăleau într-o baltă de bere. Gajeel şi Lily o torturau pe Levy, gâdilând-o. Gray făcea sculpturi din gheață iar Juvia se afla în cârca lui. Mavis şi Zeref tocmai intraseră în debara şi.. de acolo e interzis minorilor.
În curând, majoritatea adormiseră. Natsu o ținea pe Lucy în brațe şi Erza stătea peste Jellal.

D. P    E R Z E I
D E    D I M I N E A Ț Ă

Am fost trezită de durerea îngrozitoare care îmi penetra capul. Având ochii închişi, am încercat să îmi dau seama unde sunt. Simțeam o suprafață caldă sub mine. Fața îmi era aşezată pe ceva moale. Simțeam şi două chestii calde şi grele. Una era pe spatele meu, înconjurându-mi talia, iar cealaltă era deasupra fundului. Mi.am deschis ochii şi am văzut unde stăteam. Fața mea se odihnea pe pieptul gol al lui Jellal. Brațele mele îi înconjurau gâtul. Mâinile lui mă înconjurau iar picioarele noastre erau intercalate. Am simțit cum îmi tresare inima, apoi am încercat să îi mut mâna lui Jellal care îmi îmbrățişa fundul. Subliniez "am încercat". Cum am tras puțin de mâna lui, el m-a strâns mai tare. Sper să nu îmi facă vânătăi.. Ce crede omul ăsta, că sunt un fel de ursuleț de pluş gigantic? Am oftat apoi mi-am relaxat muşchii.
Aparent, eram prima care s.a trezit, fiindcă toți dormeau pe jos sau dădeau să cadă de pe masă.
Am încercat să mă ridic din nou, dar nu am reuşit.
'Jellal' am şoptot eu.
'Jellal' am strigat mai tare.
Enervându-mă, i-am tras un cot unde nu îl atinge soarele. S.a trezit brusc, țipând. Din fericire, nu se mai trezi nimeni.
'De ce ai făcut asta?' mă întrebă el
'Pentru că nu te trezeai. Acum, dacă nu te deranjează, ia-ți mâna de pe fundul meu, fiindcă mi-l striveşti.'
'S-scuze..' spuse el cu o față înroşită.
M-am ridicat şi am scanat camera. Sticle sparte, bere peste tot, oameni adormiți.. absolut normal. După ce s.a ridicat şi domnul somnos, am propus să mergem să mâncăm în oraş.

Just us [Nalu/Gale/Jerza/Gruvia/Miraxus/etc fanfict. ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum