C A P I T O L U L 17- Arcul Ankhseram

176 23 2
                                    

D. P.   E R Z E I

Mă trezesc şi simt un miros cunoscut. Apoi îmi dau seama ce se întâmplă. Nu iar! Îmi iubeşte fundul aşa de mult?
Am deschis ochii şi m-am ridicat din pat, aşa încât să nu îl trezesc pe micuțul pervers.

D. P.    L U I    L U C Y

'Lusheeee' strigă rozaliul pe jumătate adormit.
'Hm?'
'Ce miroase aşa bine?'
'Clătite cu ciocolată'
'Mmmmm.. vei fi o soție minunată care mă va hrăni în fiecare dimineață cu cea mai bună mâncare din univers?'
'Ce?? Soție?'
'Mmmm... Unde-i prințesa de gheață ca să o bat? Mmm...'
'N-Natsu? Soție??'
'Mmmmm...'
'NATSU TREZEŞE-TE ÎN MOMENTUL ĂSTA!' am strigat. Din fericire, s-a trezit.
'Te apucă? Ştii ce bine dormeam? Te-am şi visat!'
'Şi eram soția ta cumva?'
'......poate...'
Am auzit un 'awww' de la pisica albastră care tocmai s-a trezit.
'Treci şi mănâncă'

***între timp la Sabertooth (să nu credeți ca uit de superbele noastre cupluri de acolo***

D. P.    L U I    Y U K I N O

'Bună dimineața, somnorilă' spuse Sting cu un zâmbet pervers pe față, în timp ce se aşează pe marginea patului meu. 'Bună dimineața' am spus eu, mirată de faptul ca el se află în casa mea. 'Ce faci aici?'
'Am vrut să te vizitez' a spus, apoi m-a luat din pat şi m-a aşezat pe blatul de marmură grena. Am tresărit, fiindcă blatul era rece, iar eu eram în lenjerie. S-a apropiat de mine şi mi-a plantat un sărut pe buze. Apoi mi-a şoptit la ureche 'Yukino. Te iubesc. Vrei să fi a mea?' apoi s-a uitat în ochii mei. 'A-adică..'
'Da, adică vrei să te căsătoreşti cu mine?' a spus în timp ce a scos din buzunar o cutie.
Eram puțin şocată, dar mai mult fericită. Chiar dacă nu au trecut foarte multe luni de la începutul relației noastre, ştiam că mă va iubi la fel cum îl iubesc şi eu. În timp ce simțeam cum încep să îmi curgă lacrimi, i-am răspuns 'Da, Sting! Vreau să fiu a ta!' A deschis cutia şi mi-a pus un inel pe deget. Avea forma unui dragon încolăcit cu o piatră strălucitoare în dinți - ce părea să fie diamant. Apoi l-am sărutat. Din păcate, momentul nostu a fost întrerupt de un anumit exceed maro care ne-a anunțat că a găsit o slujbă nouă, dar care a rămas şocat, văzând inelul de pe degetul meu.
'V-vă căsătoriți?! În sfârşit!! Pot să fiu cavalerul de onoare? Pot pot pot???'
'Sigur că tu vei fi cavalerul de onoare!' a râs Sting.

Îmi place cum a ieşit capitolul ăsta :))
Stați liniştiți, nu se termină încă. Chiar aş vrea să vă dau nişte spoilere, dar mai bine le dau în privat. Unii fac urât dacă primesc spoilere. Oricum, sper că v-a plăcut! Următorul capitol vine imediat!

Just us [Nalu/Gale/Jerza/Gruvia/Miraxus/etc fanfict. ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum