D. P. N A R A T O R U L U I
După Înviere
Pentru că urmau sărbătorile, toți au primit trei zile liberă aşa că majoritatea ghildei s-a cazat la un hotel din capitală. Am zis un hotel? Mai exact o vilă întreagă. Şi, ca lucrurile să fie mai frumoase, Mirajane a decis ca posibilele cupluri şi cuplurile care existau deja să nu stea separați (adică să existe dormitoare de fete sau băieți). Erau aşezați astfel: Natsu şi Lucy, Jellal şi Erza, Gajeel şi Levy, Gray şi Juvia, Wendy, Romeo şi cei trei exceezi. Fiindcă fuseseră forțate să stea aşa, fetele au decis să o cupleze pe Mirajane cu nimeni altul decât Laxus.
După aranjamentele acestea, au decis să stea la masă - o masă de lemn închis, ovală, sculptată cu flori şi frunze - unde au servit mâncarea obişnuită. Dacă i-ar fi văzut altcineva, ar fi crezut că sunt o mare şi fericită familie reunindu-se după mulți ani.
Fiindcă tot era o seară ploioasă, grupul a hotărât să se lase pradă somnului. Totuşi, o anumită pereche nu a fost de acord cu decizia aceasta.
Erza se plimba prin cameră, aşteptând nerăbdătoare ca Jellal să iasă din baie - făcea duş de câteva minute - ca apoi să îl surprindă cu un cadou mai special, mai exact costumul ei negru de iepure [A/N: poză sus, dacă nu uit să o pun].
Când Jellal a ieşit, a fost întâmpinat de un iepuraş cu păr roşcat şi ciorapi cu plasă care stătea pe pat. După ce a râs puțin, a sărit efectiv pe ea - vorbesc foarte serios aici.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[A/N: Parte mai decoltată...bine, nu foarte decoltată... glumesc... sau poate nu glumesc. Oți trăi şi oți vedea.]
Jellal a început să o sărute intens în timp ce ea se juca cu părul lui albastru. Hainele dispărură într-un moment nedeterminat şi acum nimic nu îi mai despărțea. Când trupurile li s-au întrepătruns, ea şi-a încolăcit picioarele în jurul lui şi i-a cuprins spatele cu ambele mâini. Văzând plăcerea din ochii ei, Jellal a început să o sărute pasional. După ce îi înlătură o şuvită rebelă de păr, îşi coborî săruturile sălbatice pe gât.
Timp de aproximativ o oră o ținuseră tot aşa, terminând în momentul când somnul îi răpuse.
Acum va mai imaginați voi ce vreți dar eu nu mai scriu la scena asta -nu de alta dar nu mă pricep la din astea de niho niho - mno, continuăm mâine... sau în altă zi.. am teză luni deci aveți răbdare, oameni.
P.S. Nu mă pot abține deci trebuie să vă împărtăşesc cunoştințele mele. În Fairy Tail apare un simbol ca semn al consiliului de magie. Se numeşte ankh şi este o hieroglifă egipteană - înseamnă ,,viață". Şi apare şi în cuvântul ,,ankhseram" deci, presupunând că ,,seram" înseamnă ,,serum" adică ser, ,,ankhseram" devine serul vieții. Are sens, no?
CITEȘTI
Just us [Nalu/Gale/Jerza/Gruvia/Miraxus/etc fanfict. ]
Fanfic***Pentru o viață sănătoasă, vă rog să fiți la curent cu manga-ul***'