D. P. L U I J E L L A L
'Ştiu un loc perfect pentru a lua masa. Are cea mai bună mâncare din Magnolia!' a spus roşcata cu un zâmbet larg pe buze. 'Să ghicasc: are şi tort, nu?' am răspuns eu. 'Logic' a zis ea, oarecum mândră de faptul că îi place tortul.
Imediat ce am ajuns, am fost uimit de clădirea pe care o vedeam. Nu era ceea ce mă aşteptam. Era o clădire veche, puțin înfricoşătoare. Nu avea uşă, majoritatea geamurilor erau sparte. Arăta mai mult a o cantină timpurie. 'Alo, te uiți în partea greşită' a strigat Erza. 'Ups' am răspuns.
Clădirea în care trebuia să mâncăm era cea de lângă. O clădire înaltă, pereți crem, coloane care conturau drumul către uşă. Un semn din lemn stătea lângă uşă: ,,RESTAURANT ŞI HOTEL. -Piscină, bar, parc". Nu mă aşteptam să admit asta, dar chiar era ceva interesant.Peste câteva minute
După ce ne-am aşezat la o masă şi am comandat mult aşteptata mâncare, am aşteptat tăcuți, holbându-ne unul la altul, până când ea a rupt tăcerea.
'Sper să îți placă mâncarea'
'Nu îmi pasă aşa mult de mâncare' am răspuns. 'Atunci sper să iți placă... localul?'
'Nici de asta nu mă interesează. Mă bucur că pot să petrec puțin timp cu tine'
'Eşti foarte dificil' chicoti ea.
'Îmi place priveliştea.'
'Ce priv... iiiiihhh' tocmai şi-a dat seama că mă refeream la decolteul ei.
'Trebuia să fiu mai subtil?' am spus eu, puțin roşu la față. Ea tăcu şi îşi îngropă fața roşie în palme. Din fericire, un chelner care adusese mâncarea alungă jena din aer.Tot timpul când încerc să scriu ceva de tipul D. P. L U I J E L L A L, se postează D. P. L U I J E L L A L, deci dacă cumva găsiți scris aşa, să nu uitați faptul că la câteva zile mă tot uit să vad daca s-a postat greşit. Mulțumesc.
*o să postez urmatorul capitol imediat*
CITEȘTI
Just us [Nalu/Gale/Jerza/Gruvia/Miraxus/etc fanfict. ]
Fanfiction***Pentru o viață sănătoasă, vă rog să fiți la curent cu manga-ul***'