Din perspectiva naratorului:
Lucy căzu în genunchi, plângând de neputință, apoi fu cuprinsa de brațele lui Natsu. Zeref ştia cum să şantajeze oamenii şi o făcea fară mustrări de conştiință.
Natsu se ridică şi îl coborî pe maestru care era probabil leşinat, apoi Lucy, ştergângu-şi lacrimile, încercă să o trezească pe Wendy, fiindcă singurii care puteau să ajute răniții erau ea şi timpul.
După ce Lucy i-a aşezat capul pe o pernă, Wendy a deschis uşor ochii, apoi s-a ridicat tuşind. Lucy i-a adus un pahar cu apă şi a aşezat-o pe patul infirmeriei. Natsu încercă să îl trezească pe Makarov dar nu reuşi; se duse să o trezească pe Charla.
'L-Lucy? Unde suntem? Charla.. Unde e Charla? ' Întrebă Wendy cu o voce răguşită.
'Suntem în infirmerie... ghilda a fost atacată şi majoritatea sunt în stare gravă, iar Charla este în grija lui Natsu. Cum te simți?'
'Relativ bine, în afara unei dureri de cap' răspunse fata.
'Crezi ca ai destulă forță să îi ajuți pe unii raniți?' o intrebă Lucy în timp ce observă ceva înfipt în mâneca lui Wendy.
'Voi încerca..'
'Ce e asta?' Întrebă ea, uitându-se mai atentă. 'Un ciob.. Wendy, ai un ciob îm mână!'
Wendy se uită la brațul ei, scoțând ciobul cu uşurința. "Era înfipt în mânecă, stai linişită'.
Lucy o ajută să se ridice, apoi ieşiră din cameră. Wendy se înspăimântă să vadă atâtea victime, dar încercă să îşi revină. Văzându-l pe maestru, alergă să îl vindece, dar fu oprită de Natsu.
'Bătrânul e puternic, va supraviețui. Ajută-i pe cei răniți mai grav', spuse el.
'Ai dreptate, Natsu-san' spuse ea şi se îndreptă spre Erza. 'Erza are tăieturi adânci şi un ciob înfipt în partea inferioară a gâtului.. are şi cioburi mai mici foarte aproape de ochi.. va trebui să o vindec pe ea mai întăi' spuse fata, hotărâtă să ajute cât de mult poate.
'Ce e cu toate cioburile?' Întrebă Lucy, observând rănile lui Mira şi ale lui Elfman
'Sunt solzi.. solzii lui Acnologia' oftă Natsu, îngrijorat de gravitatea situației.
CITEȘTI
Just us [Nalu/Gale/Jerza/Gruvia/Miraxus/etc fanfict. ]
Fanfiction***Pentru o viață sănătoasă, vă rog să fiți la curent cu manga-ul***'