Ona laf sokmak istiyordu. Hatta iki tane şaplak atmak veya kafasını kırmak. Ama kendisine bir zarar vereceğinden korkuyordu. Öldürebilirdi, bundan korkmuyordu. Yine de laf sokmaktan zarar gelmezdi. Sözlü bir şey diyebilirdi. En fazla Berzan'ı kızdırırım diye düşündü.
" Oturur sana şerefi anlatırdım ama, kaybettiği bir şeyi dinlemek ağır gelir insana. " Lafı sokup kafasını çevirdi. Berzan ise kendisine ettiği lafı algılayıp gülümsemişti. Eski Narin geri dönmüştü. Yol boyunca susacağını düşünmüştü ama kız gram bile değişmemişti anlaşılan.
" Seni Nazım hikmet bilseydi üstadım der baş tacı yapardı kesin bu kafayla. " Narin gözlerini bayıp yoldan gözlerini ayırmadı. Bir Nazım Hikmet olamasa da iyi laf soktuğu ve iyi laflar söylediği kesindi. Bu başından beri Berzan'a ettiği laflardan da anlaşılıyordu.
" İzin ver de beynimi çıkarayım, böylelikle eşit şartlarda oluruz." Dalga geçip kıkırdadı Narin. Nazım hikmet beni ne yapsın? Benim gibi delisini hemde!
" Olmayan beynini çıkarmanı izlemek isterim. "
***
Normalde her Pazar diye anlaşmıştık. Ve ben sizi iki hafta bekleteceğim demiştim. Öyle de oldu. Kusuruma bakmayın artık. Bölümün ilk kısmı bitti. Bugün yazmaya başladım tekrardan. Aslında Pazar gününe yetiştirmek istiyordum ama yetişmeyecek sanırım. Olsun artık. Şimdi bölüm Pazartesi, Diğer bölüm Pazar günü gelecek Ve artık kesmeden bölümleri yayınlayayım. Yanımda olduğunuz için de teşekkür ederim.
Bu arada kesit işini pek sevmem ama bölüm iki haftadır olmadığı için daha fazla bekletmeden önce kesiti paylaşayım dedim. Narin ve Berzan'ın atışmaları tekrar başlıyor... Benim yorgunluğuma rağmen, çıkan bölüm iyi gibi bilemiyorum. Devamında kendimi motive etmeye çalışıyorum. Umarım ortaya iyi bir bölüm çıkar.
Yorum yapmayı unutmayın <3