פרק 9

2.5K 299 29
                                    

״מה אתה יודע עליה?״ אני שואלת כשבידי עט ועל רגליי מונחת מחברת שורות.

״שהיא בת.״ הוא חוזר על אותה התשובה במשך חמש פעמים ואני רוטנת בעצבנות.

אני מרימה את המחברת ומראה לו את המילה ״בת״ שכתובה שם.

״היא צריכה להיות בת שש עשרה כמוך והיא גם לומדת בתיכון שלנו,״ הוא אומר ואני מוסיפה את מה שאמר.

״איך נראת אמך?״ אני שואלת אותו, מנסה להתקדם.

״היה לה שיער בלונדיני ועיניים שחורות.״ אני מוסיפה את מה שאמר וצונחת על המיטה מכיוון שכאבה לי היד.

״נחפש אותה מחר בהפסקה,״ אני אומרת ומפהקת.

״נחפש את מי?״ לורן ואדם פורצים לחדר.

שערה השטני של לורן נופל על כתפיה כשהיא קופצת על המיטה שלי ומחבקת את מותניי בזמן שאני ממהרת למסור לרידיאן את המחברת במטרה שיסתיר אותה.

״סתם, מישהיא שרידיאן מעוניין בה.״ אני אומרת ומעיפה מבט ברידיאן שנראה אדום.

״וואלה גבר, בהצלחה,״ אומר אדם ונותן לרידיאן כיף ואני רק צוחקת כשאני מבחינה שרידיאן נעשה אדום יותר ממה שהיה.

״לא בשביל זה באנו,״ לורן משנה נושא כשהיא מבחינה שלרידיאן לא נוח.

״תספר להם.״ היא נותנת לאדם מבט והיא עדיין לא משתחררת ממני.

״ההורים שלי הולכים לכל השבוע לאטליה, ותנחשו למי יש בית ריק?״ הוא שואל ומרים את גבותיו.

״מסיבה?״

״היא לא מסכימה לי.״ הוא מצביע על לורן שמחייכת.

״במשך כל השבוע ארבעתינו נגור בבית של אדם!״ היא צורחת בהתרגשות וקופצת ממני לרידיאן.

אני מביטה באדם ורואה שהוא כלל לא מקנא וזה גורם לחיוך לעלות על שפתיי.

״אנחנו צריכים ללכת, בת דודה של אדם מתחתנת היום ועדיין לא התארגנתי. טוב, תהיו בבית של אדם מחר בחמש!״ היא אומרת תוך כדי שהיא גוררת את אדם דרך הדלת והוא נראה כמסכן בעיניו מה שגורם לי ולרידיאן לצחוק.

״הם מתנהגים כמו זוג נשוי,״ אומר רידיאן ואני מסכימה איתו.

☾✰☽

״יש תכונות מיוחדות לבני מלוכה?״ אני שואלת את רידיאן כשאנחנו עומדים בחצר בית הספר בחוסר מעש.

The black wolf in the familyWhere stories live. Discover now