״שמעתי שמישל מארגנת מסיבה ואנחנו מוזמנים!״ מקפצת לורן בשמחה, כמעט ולא מתייחסת לעובדה שזאת האקסית של חבר שלה. בנות אחרות היו מתחרפנות מזמן.
אני ואדם שוכבים על המיטה בעוד רידיאן משחק בכדור על הכורסא בחדרה של לורן שמסתובבת במעגלים וממשיכה לספר על המסיבה.
״זה מחר, וכולנו הולכים!״ היא קובעת עובדה ונראה שאף אחד לא הקשיב לה כי כולנו רק מהמהמים כתגובה חיובית.
״עם כאלה חברים מי צריך אויבים?״ היא שואלת בציניות ואני מתהפכת בעייפות על מיטתה.
העיניים שלי מתחילות להיעצם כשידיי מחבקות את הכרית וגורמת לתחושת עייפות גדולה יותר להשתלט עליי.
אני מפהקת ומצליחה להירדם לבסוף, בתקווה שלורן לא תעשה רעש עם כל הדיבורים שלה ותגרום לי לקום.
☾✰☽
״שקט!״ אני צועקת כשקולות מגיעות לאוזניי ואני מזהה אותם כקולותיהם של לורן, אדם ורידיאן.
״דיברנו על החמור והחמור קמה.״ אומר אדם, אני רוטנת בשקט ומתיישבת בעצבנות.
״רק שתדע, חמור הוא חיה מאוד חכמה!״ אני אומרת בעצבנות ונאנחת כשאני מבינה שישנתי יותר מידי זמן.
״למה לא הערתם אותי?״ אני שואלת אותם כשאני נועלת את נעליי, נזכרת שאני צריכה עוד ללכת לעזור לאמי המאמצת במטלות הבית.
״לא היה לנו לב,״ אומרת לורן ועושה כאילו היא מוחת דמעה.
אני מגלגלת את עיניי ונפרדת מכולם, יורדת במהירות במדרגות אל כיוון דלת הכניסה.
אני הולכת ברגל יותר זמן משתכננתי ואני מתחילה לחשוש שטעיתי בדרך.
זאת אכן לא הפעם הראשונה שאני חוזרת מביתה של לורן ברגל אבל אני כמעט בכל פעם מתבלבלת בדרך, אבל את הדרך הזאת לא זהיתי. לא ידעתי על קיומה, עד עכשיו.אני מזיזה קצת את ראשי אל הכיוון השמאלי ובודקת את השטח, מקום טיפוסי לבני נוער.
אני ממלמלת לעצמי כמה מילות עידוד ומבינה שנכלאתי לסכנה ברגע שכף רגלי חצתה את הטריטוריה שלהם.
אני מנסה לחזור על עקבותיי, בתקווה שלא ישימו לב אליי. אני מבינה שזה לא עומד ללכת ככה כשאני רואה חבורת נערים מתקרבים לכיווני.
הם היו שלושה. לשניים מהם היה שער בלונדיני ונראו כמעט וזהים, לבושים בחולצה שחורה עם סמל גולגולת ומכנס שחור של אדידס.
לעומתם, האמצעי היה בעל שער שחור יפהפה וחולצה לבנה, אבל כמותם, גם הוא עם מכנס אדידס.
YOU ARE READING
The black wolf in the family
Fantasyכבר שנה שנואר גרה במימד של האנושיים, לאחר שהוגלתה מהמימד שלה עקב אי שייכות. ואז מגיע האחד שיוכל להחזיר אותה אל המימד שלה, האם היא תסכים למה שתגלה? •••גמור••• © כל הזכויות שמורות לי.