Odasına girdi. Koltuğuna kuruldu.
-Kütüphane değilde telefon konuşma yeri sanki. Ne acayip insanlar var diye söylenip durdu.
Acıktığını hissetmişti. Bire çeyrek vardı saatine baktığında. Öğlen paydosunun bitmesine 45 dakika vardı. Toparlandı ve odasından çıktı. Serkan'ı aradı.
"- Nerdesin kardeşim?
- Yemekteyim Müdür Bey
- Dalga geçmede söyle bakalım neden yemektesin? Niye yemeğe çıkarken bana haber vermedin?
Serkan en yakın arkadaşının kızdığını anlayınca güldü. Ciddileşerek :
'- Yemek vaktinde olduğumuz için Müdür Bey ' diye cevap verdi.
- Ah demek yemektesiniz kusura bakmayın Editör Bey. Size afiyet olsun yemeğiniz bitince görüşürüz.
- Tamam tamam kardeşim. Güzel bi bayanla randevum vardı. Haber veremedim. Kusura bakma.
- Vay kardeşim öyle desene. Gelince görüşelim bu konuyu.
- Tamam peki.
-Görüşürüz ' diyip kapattılar.
Kerem' le Serkan birbirlerini çok seviyorlardı. Nede olsa 8 senedir arkadaşlardı. Serkan espirili biriydi. Ama nerde duracağını biliyordu. Asla yaptığı şakayı abartmazdı. Kerem ' de herkes gibi Serkan'ın bu özelliğini seviyordu.
Yayınevinin çaprazında bulunan cafeye gitti. Burası küçük ama samimi bir yerdi. Serkan olmadığı için öğlen yemeğini sandviçle geçiştirmeye karar verdi. Her zamanki gibi cafenin sol köşesinde bulunan kırmızı koltuğa oturdu.Zaten ne yiyeceğine karar verdiği için başında bekleyen garsona hemen siparişini verdi.
-Ton balıklı sandviç ve double espresso.
-Peki efendim.
*** 5dk sonra ***
-Buyrun efendim. Afiyet olsun.
-Sağol dedi ve sandviçini yedi. Fazla oyalanmadan hesabı ödeyip çıktı.
****13:30 ***
Ceketini çıkarıp koltuğunun başına geçirdi. (Kapı vuruldu) :
- Gel diye seslendi.
( kapı açıldı. Gelen Serkan)
-Sen miydin? İyi oldu geldiğin bende seni bekliyordum.
-Beni mi?
-Evet. Söyle bakalım bensiz nasıl yemeğe gidersin sen?
-Hee şu mesele?
-Hee o mesele?(Gülüştüler)
-Kardeşim şöyle ki? diye kekeledi.
-Sanırım bahanen daha hazır değil. Bu meseleyi daha müsait zamanda konuşuruz. Şimdi seninle konuşmak istediğim başka bir konu var.
-Bahane değilde neyse senin dediğin gibi olsun. Sonra konuşalım. Benimle konuşmak istediğin konu ne?
-Eylül.
-Hadi ya bende seninle bu konuyu konuşmak istiyordum zaten. Ne düşünüyorsun?
-Bu yazarın hakkında biraz daha bilgi İstiyorum. Gerçek ismini, yaşını telefonu adresi vs.. Bide nickinin neden Eylül olduğunu, yazdığı başka örnek yazılardan. Daha sonra karar vermek istiyorum.
-Tabi anlıyorum. Hemen istediklerini getiriyim. Kapıya yöneldi. Dışarı çıkıp elini tutmuş olduğu bayanla içeriye girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adı "Bizim Hikayemiz" Olsun
RomanceYazdığı hikâyesi ile dikkat çektiği gibi fiziği ile de göz dolduran 26 yaşında çiçeği burnunda yazar.... Tüm arkadaşları üniversiteye girme hayalleri kurarken, sevdiği adamı kendine aşık etme hayalleri kuran 18 yaşına yeni girmiş aşık bir genç...