Deniz
Sabah uyanmam için çalan 7. Alarmı . ' Hay senden akıl alana Çağatay. 12 tane alarm kurulur mu yaa 'diye banyoda isyan ederken mesaj sesi geldi 'banyoya girmem boş mesaj bile göndermesiniz bi banyoya girdim ya ferman yazarsınız .'
Yarım saat kadar sonra banyodan çıkıp üzerimi giyinmeye başladım. Altıma siyah kot üzerime hardal bi gömlek giydim sırt çantamı yanıma aldığımdan gri kapşonlumu içine koydum. Ayağıma siyah botlarımı giyip deri yarım eldivenlerimi de giyip örgü beremi de üzerine taktım . Ardından şu banyodayken gelen mesajlar aklıma geldi . Telefonu açtığımda ilk mesaj Bora dan gelmişti 'Günaydın baş belası biz toplanıp okula geçicez sen Nazan teyzeyle mi gelirsin ? İrem hala sende mi ? ' . İkinci Çağatay 'hoop kamkilerin en şebeği nerdesin yaa ' Allahım şebek ne yaa . Üç Burak 'açııııım yanına yolluk bi şeyler aaal ♥seni seviyorum kamkiii ' tabii ki yani 15 dakikalık taksi yolculuğunda acıkan tek insandır Burak. Dört Melis 'yaa kanka git şu sevgiline bak yaa sana ulaşamamış gecenin 7 sinde bana mesaj atıyor .' Melis in gece nin 7si bizim normal 7 . Beş Beril ' kanka günaydıın . ' Ve en son Rüzgar 'Günaydın yarınım hazırlandın mı camdayım iki dakika gelsene ?'Ayy bana yarınım demiiiiş diye içimden geçirirken sırıttığımı farkettim. Hemen koşa koşa cama geçtim . Perdeyi açtığımda Rüzgar oradaydı . Beni bekliyordu . Ardından mesaj geldi ' insan hiç mi üşenmez her sabah saçlarını düzleştirmeye ?'
'senin için ♥'
'ne yani sen sabahın köründe kalkıp benim için uykunu bölüp o düzleştiricinin bu soğukta ısınmasını bekleyip saçlarını mı düzleştirdin ?'
'evet '
'hııım beğendim ♥ .
'yaa saat 7.30 ve sen hala üzerini giyinmemişsin ' yazarken bi andan da yaa bi insana eşofman bile bu kadar yakışır mı yaa diye düşünüyordum . O sırada annem 'hazır mısın tatlım 'diye seslendi . 'geliyoruuuuum 'diye bağırdım . Ardından bavulu da alıp çıktım. Aşağı inerken gruptan mesaj attım 'biz annemle çıkıyoruz bileee . Günaydııııın ♥ İrem de bende. ' Önce aşağı inip İrem i öptüm yanağından hemde sıkı sıkı. Sonra babamı sonra da Yiğit i .
Okulun önüne vardığımızda bizim sınıfın yarısı oradaydı . Bizimkilerde oraya doğru geliyorlardı . Hepsini teker teker öptükten sonra gözüm Burak a takıldı . Biraz üzgün gibiydi . Kafasını kaldırdığında göz göze gelmiştik . Noldu der gibi göz kırptığımda bir şey yok der gibi baktı . Merak etmiştim .
Çağatay la konuşurken Melis ın kolumu cimciklemesiyle bağırmak için arkamı döndüğümde bana bakan mavi gözlerle buluşmuştum . Gözlerin etkisinden Melis ın ikinci cimciğiyle kurtulmuştum ki Rüzgar ın üzerindekiler dikkatimi çekti . Siyah pantolon, hardal gömlek, siyah bot, sırt çantası , örgü şapka . Ve bu benim çok hoşuma gitti . Çağatay solumdan 'Oha kızım bildiğin pişti oldunuz çocukla bi erkekle pişti olabilen tek kızsın Deniz 'dedi . Ama dinlemiyordum bile çünkü kas yığını çok tatlı duruyordu .
Otobüste ben Melis le, Eda İrem le, Bora Çağatay la oturmuş Burak da Beril i tercih etmiş önümüzdeki ikiliye oturmuş ikisininde kulağında kulaklık , müzik dinliyorlardı. Burak Beril in omzuna başını yaslamış ayaklarını da kendine doğru çekip ön koltuğa doğru yaslamış. Beril de Burak ın kafasına yatmış büyük ihtimalle uyumaya hazırlanıyordu.
Annem arabayla gidecekti . Rüzgar Buğra Semih ve Taha yla birlikte arka 5 liyi kaplamışlardı . Herhalde sıradan bi yolculuk olacağa benziyordu .
...Yaklaşık yarım saat sonra yan sınıftaki Seda Beyza Feyza üçlüsü , Eren, Onur hep birlikte başımızda halay çekiyorlardı .
Burak ta üzüntüsünü bi kenara bırakmış Seda ve Beyza nın arasına girmişti . Bora aşırı sinirlenmişti fakat kavga çıkartmıyordu . Çünkü zaten onların istediğide buydu . Tam Çağatay da aşka gelip halaya katılmak için ayağa kalkmıştı ki muavin çocuğun mola anonsu bizi yaşanacak felaketlerden kurtarmıştı . Mola yerinde otobüsten inince ilk aklıma annem gelmişti . Hemen onu aradım. Üçüncü çalışta açtı .'alo tatlım iyi misin? '
'iyiyim annee sıkıntı yok '
'nerdesiniz tatlım ?'
'bi mola tesisinde , adını bilmiyorum bi dakika anne Meliiiiis neredeyiz ?'
'Gebze deymişiz kanka '
'Gebze deymişiz anne '
'hııım ben de feribottayım tatlım 5 dakika ya kalkarız biz .siz de bi 15 dakikaya feribota geçersiniz , hadi tatlım bi şey olursa ara beni '
Annemle konuştuktan sonra bizimkilerin yanına gittim. Çağatay ın o bitmek bilmeyen halay çekme isteklerinden kurtulmuştuk ama Burak ı mola yerinin restoranından çıkarma çabalarımız hüsran la sonuçlanmıştı . Çektiği Halayı bahane ederek acıktığını ve yemek yemesi gerektiğini söyleyip duruyordu . En sonunda Burak a bi burger menü alıp paketlettirmiş otobüsün kenarında bekliyorduk . Arkadan Taha nın sesi geldi'gençleer otobüs kalkıyor haa . Ama siz bizim tatilimizin güzel geçmesi gerektiğini düşünüp gelmeyecekseniz otobüse hemen haber vereyim de kaşıntıları geçer belki. '
Ve o iğrenç gülüşü...Cevabını Çağatay vermişti
'niye tatlııım yoksa sınıfça bitlendiniz mi ? Aman maazallah uzak durun da bari yan sınıf olduğumuzdan bize de bulaşmasın .'
'Ayy o baya kaşıntı yapar yanlız bit ilacı filan alın haa '
Diye Bora devam etmişti Çağatay ın ardından . Ama son gol Burak tan geldi
'noldu . Yoksa İrem in 'çıban çıksın ' bedduası mı tuttu . '
Ardından hepimizden gelen bi kahkaha tufanı ve Taha nın sinirlenip otobüse girişi.
Taha otobüse girerken de Rüzgar ın arkasından sırıttığını gördüm . Rüzgar otobüse girdikten sonra da biz geçmiştik otobüse . Baya sakin bi şekilde yola çıkmıştık mola yerinden.
...Yaklaşık olarak 13 dakika sonra feribottaydık . Feribot hareket edince anneme feribottayız diye mesaj attım. Feribot un üst kısmına çıkıp feribotun kafesinden martılar a atmak için simit almıştık ve ardından Burak
'Burak KOÇAK olarak tüm ülkeyi alkışlıyorum çünkü martıya simidi sevdirip havada kapmayı öğreten tek milletiz . Bizimle gurur duyuyorum .'
Dedi. Tabi biz yine bi kahkaha seli. Sonra da kenara geçip denize bakmaya başladık . Sağdan sola Çağatay, Burak, Bora ben, Melis, Beril , İrem ,Eda sıralanmıştık ve Bora kolunu omzuma atmıştı . Birkaç dakika sonra klasik cık cıklayan teyzelere maruz kaldık . En sonunda Burak dayanamayıp
'teyze yeter ya sabahtan beri cık cık cik cik . Valla yaa olmuyo böyle. Bunlar 7 senelik arkadaş teyze yaa . Anlamadan dinlemeden . Biz buna yargısız infaz diyoz biliyon mu ? Teyze diziden fırlamış babane kankileri gibisiniz yaa ne yapsak cık cık . Olmuyo teyze bak yani lütfen. '
Sonra tekrar bize dönüp 'birinin bunu yapması gerekiyordu kanki ' dedi . Herkesin gözleri normalin iki katı açılmış Burak a bakarken teyzelerden en ton ton olanı
'kalk Ayten kaaalk bu genç nesilde edep ahlak hiçbir şey kalmamış . Kızım sizde inanmayın şunlara bunlar bugün kanka yarın akraba . Sakın yavrum sakın inanmayın bu yalancı lara. Bi de utanmaz taklitimizi yapıyo kalkın hanımlar. '
Teyzeler gittikten sonra herkes mal gibi birbirine bakıyordu . İlk tepki Bora dan gelmişti . Kahkaha atıyordu . Ardından 'sen neymişsin be abi 'dedi . Sonra da teker teker herkes kahkaha atmaya başlamıştı . Bi sonraki ses Çağatay dan geldi .
'teyzeyle ne alıp veremediğin var olum '
'veremedigim deil kardeşim bayaa bii cık cık almışlığım var . '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Deniz Ötesi
RomanceDeniz... Hayatımda gördüğüm en mükemmel şey. Uçsuz bucaksız . Masmavi. Güçlü. Güzel. ♥♥♥ Hayatta yapılan en mantıklı şey ölmektir bence . Ama ya öleceğini bile bile yaşamak. Belki de birkaç ay önce ölseydin umurunda olmazdı ama şimdi ölmek kelim...