AŞK

27 1 1
                                    

Burak

Islık çalarak banyodan çıktım.  Dün geceden sonra bir banyo yaptım. Çıkarken yanıma traş köpüğümü de aldım.  Hala ıslık çalıyordum.  Dün akşamdan sonra Çağatay a iyi bir şey yapmam gerektiğini ve en güzel fikrin bu olduğunu düşündüm.  Kapıyı kapatıp yataklara dönünce yatakta otururken napıyor bu tarzında bana bakan Bora yı gördüm.  Fısıltı halinde konuşmaya başladım. 

' hayırdır kanka.  Bu saatte kalkılır mı ya '

' ne yapmayı planlıyorsun Burak bilmiyorum ama beni alet etme.  '

5 dakika sonra

' kamera hazır Burak.  Hadi başla.  '

Az önce kılımı kıpırdatmam diyen Bora şimdi yatağın başına gelmiş video ya çekiyordu.  Sonra da sosyal medyaa .

Video başlamadan üzerimdeki tişörtü çıkarttım hemen. 

' Burak!  Napıyorsun kardeşim.  '

' yaa hayranlarımla beni yanlız bırakır mısın lütfen?  Hadi başla '

Köpüğü biraz salladıktan sonra Çağatay ın suratına sıkmaya başladım.  Bir kız olsaydım video yu izledikten sonra çekip paylaşana teşekkür ederdim.  Çünkü Çağatay gerçekten de çok sempatik uyuyordu.  Hemde onun da üzerinde hiçbir şey yoktu ve kasları zaten işi bitiyordu. 

Deniz

Sabah yüzüme vuran güneş ışınlarıyla gözümün tekini yarım aralarken onun suratıyla karşılaşmak en çok huzur veren şeydi . Sonra da bana bakan mavi gözleri .

' ömrüm boyunca her sabah karşılaşacağım ilk manzaram . Günaydın .'

bu sözleri karşısında sadece sırıtmıştım . Sonra da dediklerini düşündüm . Aklıma tümör geldi ardından. Acaba her sabah senin manzaran olabilecek miydim ? Acaba uyanabilecekmiydim seninle güzel sabahlara ?

Dün gece çok güzeldi.  Bar çıkışı Nazlı ve Buğra yanımızdan ayrılıp başka bir odaya geçtiler.  Beril ve Eda,  Burak Çağatay ve Bora , Yiğit ve Semih,  Rüzgar ve ben beraber kalmaya karar verdik.  Melis de tek kalacağı için biraz mutlu biraz Üzgün odaya doğru ilerledi.  İlk  kez beraber kaldığımız gecemizin çok güzel geçeceğini düşünürken gelir gelmez perdeyi açıp yatağa yatmıştık bile.  İki tane yatak vardı ama biz tekine yattık. 

Yataktan kalkıp Rüzgar ı öptükten sonra hızla yanından ayrılıp bizim odaya doğru koşmaya başladım. İçeri daldığımda Melis yatağın ters tarafında, ayakları yerde , saçları yüzünde ve elleriyle yatağı kucaklamış uyuyordu . Ayağımdan botlarımı çıkartıp telefonumdan da kamerayı açıp video çekmeye başladım. 'bir iki üç BOMBALAMAAAAAA ' Melis in  üzerine atladığımda önce bana küfür etmiş sonra da beni yakalamaya çalışmıştı .

'gel lan buraya. Kızım yedim seni. Nerdesin lan sen. Ayı insanım ben insan öküz öyle mi zıplanır üzerime . Deniz sana kaçma dedim . Gel lan burayaaa '

'ama kanka bak videoya çekiyorum bak kötü örnek oluyorsun Türk halkına . Hem yaaa yoruldum . '

'banane lan banane . Öküz gibi zıplamadan önce seni geberteceğimi tahmin etmen gerekirdi . '

...

En son kovalamaca bittiğinde ben yerde Melis de üzerimde camış gibi zıplıyordu . En sonunda yorulduğunda benim bedenim orada fakat ruhum ebediyete teslim olmuştu . Yaa 50 kilo olmasına rağmen ayı gibi yemek yer. Ve yediği bütün enerjiyi bende harcar . Aaa bi de voleybolda .

Bir Deniz ÖtesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin