kartopu savaşı

17 2 0
                                    

Sonunda otele vardığımızda tüm kızlar etrafa bakınırken erkeklerde bavullarla ilgileniyordu . Gözlerim hemen Rüzgar ı aramay a başlamıştı . Sonunda gözlerim onunla buluştuğunda onların sınıftan Cemre yle konuştuklarını gördüm ne alakası var ki bu kızla derken yanıma Melis geldi 'Hiiim hayret delirmişlik ifadesi görmüyorum 'dedi . Anlamamış gibi bakarken 'anlaşılan bilmiyorsun 'dedi . 'neyi? ' dedim kaşlarımı çatıp . 'kızım şu an sevgilinin yanında olan sarışın 2014 model yani sevgilinin geçen seneki dev aşkı hiç mi duymadın ?'. Bu lafın ardından Rüzgar dikkatimi tekrar çekti kızın valizini de almıştı . Tam sinirli sinirli yanlarına doğru büyük adımlarla ilerlerken arkadan gelen Bora nın sesini duydum 'Deniiz ben senin bavulu da aldım hadi kanka '. Arkamı dönüp yalandan sırıttıktan sonra bizimkilerin yanlarına doğru ilerledim ama içimden Rüzgar ların yanına gidip Cemre denilen kızı parçalamak ardından da Rüzgar ın sırtına çıkıp o saçlarını çekmek sonra da nispet yaparmış gibi elini tutmak geçiyordu ama Burak  ın koluna girip resepsiyona doğru ilerlemiştim .
...

Duş tan çıktığımda Melis yatağa uzanmış biriyle mesajlaşıyordu . Resepsiyona gittiğimizde odalarda karışıklık olmuştu. Ben Melis le  Eda Beril  İrem üçü   erkekler yine aynı üçü kalacaktı . Rüzgar da Taha yla kalacaktı . Ama sinir bozucu şey Rüzgar ların yan odasında Cemre nin kalmasıydı . Buğra ve Semih te beraber kalacaklardı. 

'Kanka sen duştayken Rüzgar aradı otelin 7. Katına çıksın dedi . '

'niye ki bi şey söylemedi mi başka? '
'yok kanka sadece dedi ki kalın giyinsin '

Tamam der gibi başımı salladıktan sonra valizim i dolaba yerleştirdim . Altıma kotumu giyip üzerime biraz uzun krem bi kazak giydim . Şapkamı takıp atkımı boynuma doladım . Belki karda yürürüz . Butilerimi de Ayağıma geçirip Melis i  sıkı sıkı öperek odadan Melis in çığlıkları eşliğinde çıktım. (Melis sıkı sıkı öpùlmekten nefret eder .)

İrem

Otel odasına çıkıp duşa girdim.  Kızlar biraz etrafı gezmek istediklerini söyleyip çıktılar bende fırsattan istifade akşam için saçlarımı kurutup düzleştirmeye karar verdim.  Tam düzleştiricimi bavuludan çıkartırken kapı tıklandı.  Herhalde kızlardır diye düşünüp kapıyı açıp kimin geldiğine bile bakmadan odaya geri döndüm.  Yatağa oturdum.  Kapının kapanış sesi geldi .

' ee nasıldı geziniz.  Beğendiniz mi oteli? Bu arada akşam için şimdiden hazırlanın yoksa akşam size yardım etmem.  Şimdiden de saçlarınızı yapın . Geçen seneki gibi çığlık çığlığa son dakikalar uğraşmayın.  '

' kızlar gelince söylersin.  '

Arkamı hızla döndüm.  Sinirli bi şekilde Buğra ya bakıyordum. 

niye geldin.  '

'Özür dileme dedin ama ... Özür dilerim.  '

Hiçbir şey söylemedim. 

' yaa tamam.  Dibine kadar haklısın.  Ben öküzün önde gideniyim. Odunum . Kalasım.  Ama olmuyo bee . Sana o kadar çok bağlandım ki . Nolur . Akşam parti de var hem.  Beraber gidelim mi ?  '

' sen sevmeyi beceremezsin . '

' Ne! ? '

' SEN. SEVMEYİ.  BECEREMEZSİN BUĞRA!  Anladın mı ? Sevdiğine zarar verirsin sen.  '

Tekrar Özür dilemeye başlayacağını düşünmüştüm ama dilemedi. Aksine ağlamaya başladı.  Ama sakin bi ağlayış.  Canı yanmış ama saklıyormuş gibi. 

Bir Deniz ÖtesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin