Bi yarım saat sonra hazırlanmak için Rüzgar ın yanından ayrıldım. Ama odaya gitmek yerine İrem in yanına gittim.
Kapıyı İrem açmıştı zaten .
' biraz daha iyi misin canım ? '
' asıl sen iyi misin kızım? Herkes seni soruyo bana . Yok İrem iyi mi yok İrem in nesi var. '
' bende tam sana bi şey soracaktım '
İremDeniz e sabahki Buğra olayını anlattım. Ama sanki gerçekten de söylememem gereken bi şeyi söylemiştim.
' yapma be koalam yaa. '
' noldu ki yaa bende hiç bi şey anlamadım birden ağlamaya başladı. '
' çünkü... bak anlatıcam ama ne yap et o çocuktan bi şekilde Özür dile '
' hadi. Anlat. '
' beş sene önce. Buğra nın sevgilisi. Kanserden...'
Şaşkınlıktan elimle ağzımı kapattım. Sonra da zaten ağlamaya başladım. Devamını bile dinlemeden odadan koşarak çıktım. Buğra nın yanına gidene kadar hep ona söylediklerim geldi aklıma
SEN. SEVMEYİ. BECEREMEZSİN BUĞRA! Anladın mı ? Sevdiğine zarar verirsin sen.
Odasının önüne geldiğimde hala ağlıyordum. Semih ten odanın kartını aldım. Zaten Semih ide zar zor buldum. Kartı kapıya okutup içeri girdim. Yatakta yatıyordu.
' gelebilir miyim ?'
Biraz doğruldu yatakta . Başını evet der gibi salladı. Yatağa doğru ilerledikçe yüzü daha da belirginleşiyordu . Çenesi iyice ortaya çıkıyordu. Gözleri daha da parlıyordu.
Aşağı eğilip botlarımın fermuarını açtım. O da yorganı açtı. Yanına girdim. Göğsüne yasladım başımı .
' Özür dilerim. Ben... bilmiyordum. '
Sonra da beline sarıldım.
' sarılmayı pek beceremem ama ...'
' biraz böyle kalalım mı ?'
Kafamı kaldırdığımda gözleri daha da belirginleşti . ' tamam ' dedim kısık sesle.
1 saat sonra
' uyuyo musun Buğra? '
' Hayır . Seni izliyorum. '
Bi an bi sessizlik oluştu.
' hani bi daha benden Özür dileme demiştim ya. Bi daha Özür dilemen gereken bi şey yapma. '
' hani sende bana tokat atmıştın ya. Bi daha canımı bu kadar fazla yakma. Yoksa dayanmaz kalbim bu acıya. '
Sonra da bana doğru biraz daha eğildi . İlk seferkinden daha çok yaklaştı. Ve bi öpücükle onardı kırdığım kalbini....
3 saat sonra
Restorana Buğra ile el ele girdik. Tabii ki bütün gözler üzerimizdeydi. Buğra siyah bi takım giymişti. Bende yine siyah bi parıltılı strablez mini elbise giydim . İkimizde lacivert konverslerimizi giydik.
İlk tepkiyi Deniz verdi.
' hadi canım ! Yok artık ! Ciddi olamazsınız . '
' bu da Bizden bi sürpriz olsun dedik. '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Deniz Ötesi
Roman d'amourDeniz... Hayatımda gördüğüm en mükemmel şey. Uçsuz bucaksız . Masmavi. Güçlü. Güzel. ♥♥♥ Hayatta yapılan en mantıklı şey ölmektir bence . Ama ya öleceğini bile bile yaşamak. Belki de birkaç ay önce ölseydin umurunda olmazdı ama şimdi ölmek kelim...