Benim olur musun ?

28 2 2
                                    

Semih le öpüşmemizden beri içimde farklı bi his vardı . Şu an da yanimdaydi ama sanki ben ölmüş gibiydim . Kabul ediyorum aşk ı hiç tatmamışım bu zamana kadar. Hiç birine aşık olmamışım . Çünkü şu an içimde olan şeyi hiç yaşamadım . Yanında olduğum halde özledim onu bana baktığı halde özledim elimi tuttuğu halde özledim. Herhalde aşk budur yani. Yoksa ben niye psikopat gibi özleyeyim yanımda olan insanı . Yaa az önce beni öptü . Tamam ama biz şimdi çıkıyor muyuz ???

Deniz

Bizimkileri kaybetmiş tık. Biz kayak takımını almaya giderken kaymaya hazırlanıyorlar dı . Ama şimdi ortada yoklar . Hemen Melis e  mesaj attım.

'Kanka iyi misin? Nerdesin ? Biz kaymaya başlıcaz siz yoksunuz . Semih le mi bir şey oldu . '

Üç dakika sonra geri döndü

'kanka iyiyiz ama çok kötüyüm yaa ben olaylar olaylar . 15 dakikaya odada buluşalım . '

Rüzgar ın yanından ayrılıp hemen koşa koşa odaya çıktım. Melis benden bir beş dakika sonra geldi odaya

'kankaaa şimdi adrenalin patlaması yaşıycam . '

'noluyo bee hemen gel çok kötüyüm dedin Rüzgar a bir ton yalan söyledim senin yüzünden . '

'kanka şimdi biz kayacaktik bu iki saat anlattı felan ben bir halt anlamadım. Sonra neyse biz kaymaya başladık ben kesin düşecem felan derken sen Semih benim önüme düş. Bende ona çarpmamak için tam sollıycakken benim ayaklar dolan Semih in üzerine yapış . Sonra neyse guluşurken bu ben sana fena aşık oldum de bu seferde benim dudaklara yapış . Ne olduğunu anlamadım. Yaa biz şimdi sevgili miyiiiz ? '

'Oha yaa Semih göz göre göre eniştem oldu ya . '

'öf sen bana cevap ver yaa '

'kızım çocuk daha ne yapsın yani bayaa bayaa sevgili siniz işte '

Rüzgar

Deniz tam yanımdan ayrılmıştı ki telefonum çalmaya başladı . Arayan Semih ti. Telefonu açtığımda hızla konuşmaya başladı .

' Rüzgar nerdesin ? '

'odaya çıkıyorum asansördeyim . Noldu kötü bi şey mi var . Deniz le mi ilgili? '

'yok yok tamamen benle ilgili. Geliyorum odada beklesene. '

Bi Şey olmuştu ama ne. Çok telaşlı ve hızlı konuştu.

Odaya çıktığımda daha gelmediğini gördüm. Biraz yatağa uzandım kulaklığımi takip biraz şarkı dinlemek için tam gözlerimi kapatacaktım ki hızla odaya dalan Semih i gördüm . Kafamı sola doğru biraz eğip kulaklığın tekini çıkarttım.

' noluyo lan bu ne hal? '

' ben - biz - ...'

Bir türlü konuşmuyordu. Nefesi yetmiyordu .

'eee sen siz ne oğlum hadi anlat

' Melisle ben. Abi biz. Off kızı öptüm ama bi şey teklif etmedim . '

' ee kanka yani öpmüşsün daha ne yapacaksın. '

'Yaa ben nerden bilcem şimdi biz neyiz ?'

'o zaman ara mesaj at konuş yemeğe çıkar. Ben ne biliyim . '

Deniz

Melis iki saattir yatağa yüz üstü yatmış tepinip duruyordu .

Bir Deniz ÖtesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin