Gece, sessizlik,yıldızlar, havuz, böcek sesleri ,ateş böcekleri ... her şey çok güzeldi . Birkaç saattir havuza ayaklarımı sokup arkaya doğru yatmış yıldızları seyrediyordum . Mükemmeldi . Sessizlik çok rahatlatıyordu . Ardından ayağa kalktım . Kış olmasına rağmen hava biraz ılıktı . Gözlerimi kapatıp hayal ettim şu an denizde olmayı , rüzgarın saçlarımla oynamasını , dalga seslerini .
Burnumda bi ıslaklık hissettim . Kandı herhalde . Bu bana acı veriyordu . Her seferinde canımı biraz daha yakıyordu . Şimdi şu havuza atlasam içinde doyasıya ağlasam diye düşündüm bir an. Ardından soğuk suyla buluştu vücudum . Sanki bi boşlukta gibi olmuştum . Yanlız , kimsesiz , tek başıma ... sonuçta kimse olmayacaktı yanımda ne kadar ağlasamda . havuzun kenarına yaslanıp dibe çöktüm . Ayaklarımı kendime doğru çektim . İçimden geldiği gibi ağladım daha sonra, istediğim kadar ağlıycaktım. Canım yanıyordu . Etrafıma üzüntüden başka bir şey veremiyordum . Sonra gözlerim kapalı biraz ağladım . Ardından bir el belime dolanmıßtı . Alnını alnıma . Hala suyun içinde olduğumuzu fark ettim hemen. nefes almam zorlaşıyordu . Sonra beni kendine doğru çekti. Bir eliyle de yüzmeye çalışıyordu . Kafamız dışarı çıktığında rüzgar ın mavi ama sinirli bakan gözleriyle karşılaştım . Ama hiç bir şey söylemeden bir anda bi sıcaklık hissettim dudaklarımda . Gözlerimi ardına kadar açtım . Ama dudaklarımız hala birbirindeydi . Geri çekilmem mi gerekiyordu . Bilmiyordum . beni öptükten sonra tam gözlerimin içine bakmaya başlamıştı . Mavi gözleri ve ıslak saçları çok tatlı görünüyordu . Sonra ben ona doğru eğildim ve saçlarını düzelttim . Ardından havuzdan çıktık . Hava ılık olmasına rağmen üşüyordum . Hem de çok fazla . Rüzgar da bunu anlamış olacaktı ki kolunu belime dolayıp beni kendine doğru çekti . Bende onun göğsüne yaslandım . Gökyüzüne baktım bi an ve milyonlarca yıldız gördüm . İzlemeyi en çok sevdiğim şeydi yıldızlar. 'neden yapıyorsun bunu? 'dedi rüzgar birden. 'anlamadım? !'dedim . 'beynimde bi tümörle dolaşıyım ,yarın şu salak kemoterapi denen şey başlasın ,millet bana abartı bir şekilde iyi davransın ve sen bana neden diye sor. Sencede anlamamam biraz doğal değil mi? 'diye sordum . 'arkanı dönsen uçurum , önüne baksan yol bozuk, uçsan kanatların kırık. Sen ne yapmamı bekliyorsun ?'dedim. Rüzgar tekrar elini belime doladı ama şu an yüzyüze bakıyorduk . Tekrar eğilip dudağıma bi öpücük kondurduktan sonra 'beni sevmeni 'dedi . Ardından ikimizde sırıtmaya başlamıştık . 'hadi gidip yatalım sabah erken kalkacağız 'dedi . 'bu gece uyumak istemiyorum . 'dedim . Ardından tekrar göğsüne yaslandım .
Rüzgar da yerden birkaç papatya buldu o sıra 'bunlar sana, aşık olduğum kadına 'dedi . Salak gibi gülüyordum ve bu gecenin bitmesini istemiyordum ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Deniz Ötesi
Roman d'amourDeniz... Hayatımda gördüğüm en mükemmel şey. Uçsuz bucaksız . Masmavi. Güçlü. Güzel. ♥♥♥ Hayatta yapılan en mantıklı şey ölmektir bence . Ama ya öleceğini bile bile yaşamak. Belki de birkaç ay önce ölseydin umurunda olmazdı ama şimdi ölmek kelim...