Parti Gecesi

22 4 3
                                    

Kafeden dışarı çıkarmıştı Buğra beni.  Şu an Kumsalda oturuyorduk. 

' sıkıldın mı oyundan.  Ama olur mu Buğra,  yeni başlıyorduk.  '

Çok sinirliydim. Ona,  kendime.  Denize döndüm.  O tarafa bakarsam gözümdeki nefreti saklarım sandım .

' amacın neydi ? Ne halt yemeye gönderdin beni oraya ? İçmeyeceğimi bile bile niye gönderdin Buğra?  Hadi onu geçtim.  Gönderdin , oyunun devamını niye getirmedin ? Ne diye burnunu kırdın adamın? 

' Özür dilerim '

'tabi canım . Dile sen özürünü . Zaten sen yapar yapar dilersin di mi ?  Amacın neydi Buğra?  Sen bana ne kadar zarar verebileceğini hiç mi düşünmedin ? '

'Özür dilerim '

'dileme ! Sen yaptığın şeyler için artık benden Özür dileme. '

Gözümden akan yaşa aldırış etmeden ayağa kalktım.  O da aynı hızda ayağa kalktı.  Tam yanından geçip gidecekken kolumdan tuttu.  Birden kendine doğru çekti.  Ben daha ne olduğunu idrak edemeden birden bi basınç hissettim dudaklarımda . Kendimi geri çektiğimde gözlerimin içine bakıyordu . İstemsiz bi şekilde tokat attım .

' bir daha sakın , ama sakın bunu deneme !'

Gitmek için kollarımı sert bi şekilde çekerken daha sıkı tutmaya başladı ve kendine daha da çok yaklaştırdı.  Tam o anda Deniz in sesi geldi arkadan. 

' Buğra!  Yeter.  Bırak.  '

Tam o anda hala dirseklerimden tutarken alnını alnıma dayadı. 

'Özür dilerim '

Ben daha çok ağlamaya başladım.  Canımı acıtıyordu.  Sevmeyi bilmiyordu.  Sevdiği insana da bilmeden zarar veriyordu. 

Deniz in yanıma gelip beni ondan uzaklaştırmasına daha çok sinirlenmiş olacak ki elini saçından geçirirken o da deniz e baktı. suratını göremiyordum ama Rüzgar yanına gidip ellerini cebine koydu. Bizse eve doğru ilerlemeye başladık. 

' tamam be koalam ağlama '

Ağladığımın farkında bile değildim.  Eve gitmek istemiyordum. 

' bize gelmek ister misin?  Damla teyze den ben izin alırım.  Hem bavulunu da alırız sabah bizim evden geçeriz servise.  '

Bu kız kesin benim aklımı okuyor.  Hafif bi gülümseme kapladı suratımı. Tamam der gibi başımı salladım. 

...

Annem fazla üstelemedi.  Anladı zaten bi şey olduğunu.  Dönünce konuşuz dedi.  Babamlada vedalaşıp Deniz lerin evine doğru ilerlemeye başladık.  Ne o konuşuyordu ne de ben. 

İleriden bi karartı vardı evin kapısında.  Daha da yaklaşınca Yiğit olduğunu anladım. 

' hoşgeldiniz bayanlar.  '

' saol kuzen '

Konuşmaya dahil olmadım . Elimde bavulumla kapıya doğru ilerledim .

Deniz

Odaya geçtik İrem le.  Ona minnie mouse lu pijamalarımı çıkartırken kendime de minnion luları çıkarttım.  O pijamaları giyerken bende mutfağa inip birkaç cipsi 4 tane karam fıstıklı iki kavanoz nutella bi büyük paket jelibon ve iki fincan latte kaçırdım.  Annem görse çığlığı basardı. Çünkü babamla gizli olan bu zulamızı bilmiyordu. 

Bir Deniz ÖtesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin